niedziela, 6 maja 2012

Moje małe zakupy :)

Rossmann,Lilibe cosmetics.wattepads mit aloe vera ,płatki kosmetyczne 120 sztuk Cena
Isana hair pianka do włosów ultra mocny mini 50 ml,kupione w Rossmannie,cena   2,99 zł
Revlon colorstay 150 buff podkład du buzi( cera tłusta i mieszana),kupiłam na allegro,cena 34 zł
Simple beauty numer 50 11 ml,kupione w małej drogerii,cena 3,40 zł




Za buciki zapłaciłam tylko 35 zł,kupiłam je w małym sklepie z butami.
Jeszcze ich nie nosiłam mam nadzieje,że będą wygodne ;)

Jak wam mija weekend,jakie plany na dziś ?? :)
Pozdrawiam

43 komentarze:

  1. śliczny odcień lakieru

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład jest bardzo fajny od Revlona!

    Serdecznie zapraszam do komentowania, odwiedzania oraz obserwowania mojego bloga ;)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten podkład tylko inny odcień, ale na lato dla mnie jest on za cieżki

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiam się właśnie nad kupnem tego Revlona, napisz jak u Ciebie się sprawowuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buciki są niesamowite! Aaa zakochałam się w nich! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzje revlona, moze sie na niego skusze...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buty , ja właśnie chce sobie takie kupić bo są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są świetne - bardzo mi się podobają :)
    I też czekam na recenzję Revlon CS :)

    OdpowiedzUsuń
  9. weekend - ja odpoczywam po wczoraj ;)

    z kosmetykow mialam tylko Colorstay'a, z tym ze dla suchej cery i tez Buff, u mnie sie nie sprawdzil, zanieczyszczal i jakby zastygal na twarzy, ale wiele wiele wiele osob go sobie chwali =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam bez :))

    P.S. Odnośnie Twojego komentarza u mnie to muszę przyznać, że też obawiałam się jak ten lakier będzie się zmywał. Myślałam, że z brokatem będzie ciężko. Przeżyłam dziś jednak miłe zaskoczenie - zmywa się bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy po tej piance włosy nie są sztywne?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne butki :)

    Jejku, jak mi tęskno za bzem... Musze się wybrac chyba do parku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię revlona, lubię piankę z Rossmanna, lakieru nie znam. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten podkład i mam do niego bardzo mieszane uczucia.
    Piękne buciki ;) Niech się dobrze noszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek lakieru delikatny lecz bardzo subtelny. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier śliczny.;D
    Butki wygodne, co prawda nie mam takich, ale koleżanka mówiła.;p
    Przedwczoraj stałam nad nimi i zastanawiałam się nad kupnem. ^^
    Nie kupiłam, a szkoda. Żałuję teraz. : (

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne buciki, ja kupilam podobne w primarku, ale z tworzywa sztucznego i w jasniejszym kolorze - po 2ch godzinach tak mi obtarly stopy, ze szok. Straszna szkoda, bo kocham takie klasyczne/romantyczne modele. Mam nadzieje, ze Twoje beda wygodne :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonam się,mam nadzieje że będą wygodne ;)

      Usuń
  18. Super butki.
    Zapraszam do mnie do komentowania i obserwowania,odwdzięczę się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne buty:) kupiłaś je w sklepie "Butik"? jesli tak to muszę je mieć!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w sklepie osiedlowym,więc nie wiem gdzie możesz je kupić ;(

      Usuń
  20. świetne buciki:))

    Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy "11 Questions Tag " :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie te waciki z Rossmanna się nie sprawdzają. Za to bardzo lubię te z Biedronki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest odwrotne wolę te z Rossmanna :)

      Usuń
  22. czekam na recenzje podkładu ;) ładne butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne butki ♥


    ale lakier ma przeboski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Buciki,piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładny kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  26. Super buciki ;)
    Zapraszam na swoje rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam do zabawy:
    http://all-i-can-do-is-write-about-it.blogspot.com/2012/05/zabawa-podaj-dalej.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej ;)
    Co do Marizy - wydaje mi się, że będzie podkreślał suche skórki. On jest taki z mocniej kryjących jak na mineralny. Ale zamiast rezygnacji z powodu suchych skórek polecam zadbanie o nie. :) Miałam ten problem, ale obecnie jest coraz lepiej.

    BTW "naprawiłam" możliwość obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  29. pokaż koniecznie jak się prezentuje lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaże na pewno,ale ostatnio przy pracach przy ogórku połamały mi się dwa :( Musiałam ich skrócić :(

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Buciki piękne :) I jaki bez *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne buty ;) Ja mam podobne w wersji czarnej ;) Wygodne szybkobiegi na uczelnię i w miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się kolor lakieru :) Buciki fajne! Szkoda, że już obtarły... Mnie też zawsze buty obcierają... Uwielbiam zapach bzu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.