poniedziałek, 26 sierpnia 2013

RECENZJA Under Twenty, Anti! Acne, Effect Perfect Cover (Fluid matujący)

*Opakowanie,Kolor*
*Lewa cześć twarzy*
Jak widać po lewej buzia bez podkładu a po prawej z podkładem.

*Prawa cześć twarzy*
Jak widać po lewej buzia bez podkładu a po prawej z podkładem.

 *Opinia Producenta*

Aksamitna formuła matująca o świeżym, grejpfrutowym zapachu, opracowana została we współpracy z dermatologami i kosmetologami, dzięki czemu:
- pomaga naturalnie ukryć niedoskonałości, bez efektu maski,
- długotrwale matuje, pomagając zachować świeży wygląd,
- wygładza skórę, wyrównując jej koloryt.




 *Moja Opinia*
+OPAKOWANIE 
Plastikowe opakowanie przez które nie widzimy ile pozostało produktu.Gdy zdejmiemy spód opakowania możemy zobaczyć, ile jeszcze zostało podkładu.Pompką air-less dzięki czemu nie marnujemy produktu.

+KONSYSTENCJA
Podkład ma odpowiednią konsystencje,nie jest ona za rzadka ani za gęsta.Bardzo fajnie się rozprowadza,ale to na pewno dzięki silikonów które znajdują się w składzie.  

+/-KOLOR
Podkład jest dostępny tylko w trzech kolorach,01,02,03.Ja posiadam 02 i teraz jest dla mnie idealna.Czytałam u innych dziewczyny,że właśnie 02 jest kolorem najjaśniejszym.Co może być mylące,więc zimą na pewno go nie będę używać.Będzie dla mnie za ciemny a szkoda.

+ZAPACH
Pachnie prześlicznie grejpfrut,ale czuć go tylko przy nakładaniu.

+POJEMNOŚĆ/CENA
30ml,około 15 zł a na promocji można go kupić za 10 zł

+WYDAJNOŚĆ
Ja nakładam ją przeważnie pędzlem,albo gąbeczką więc wiadomo,że przy takiel aplikacji używamy używamy więcej produktu.Chociaż moim zdaniem jest wydajny ponieważ nie nakładam go zbyt dużo.

+DOSTĘPNOŚĆ
Na pewno w każdym Rossmannie,nie jestem pewna czy w Naturze.

+/-DZIAŁANIE  
Co obiecuję nam producenta a co ja sądzę ;)

- pomaga naturalnie ukryć niedoskonałości, bez efektu maski,-Przy aplikacji podkładem pędzlem lub gąbeczką nie uzyskami efektu maski,podkład ładnie się wtapia w skórę
- długotrwale matuje, pomagając zachować świeży wygląd,- Po nałożeniu na skórę pozostawia skórę
uzyskujemy efekt aksamitnego pudru na twarzy, buzia wygląda super.Nawet mogę napisać,że nie używam pudru.
-wygładza skórę, wyrównując jej koloryt.-Zakrywa małe doskonałości i wyrównuje koloryt skóry,ale nie możemy oczekiwać od niego cudów.

*Podsumowanie*
Jestem z niego zadowolona,chociaż nie kryje zbyt dobrze.Polecam go dziewczyną które nie mają wielkiego problemu z trądzikiem który trzeba zakryć.Podoba mi się jaki efekt pozostawia na skórze.



Dziewczyny miałyście do czynienia z tym podkładem ? Co o nim sądzicie ? 

Pozdrawiam 


31 komentarzy:

  1. Też go mam i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie używałam , ale pewnie się nie skuszę, bo jednak u mnie trądzik występuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam, jednak dlamnie krycie również jest zasłabe - ale ktoś kto nie maproblemów z cerą bedzie zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy go nie miałam, ale po zdjęciach widzę, że ładnie kryje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam właśnie go, ale niestety kolor 01 i okazał się za ciemny. Szkoda, że nie wybrałam 02. Czekam na jakąś promocję to znów po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest mylące ponieważ 02 jest najjaśniejszy

      Usuń
  6. Nie miałam, ale jak widać u Ciebie całkiem fajnie się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam, ale jak patrze na zdjęcia to kryje całkiem nieźle, fajnie, że do tego ładnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze jak dla mnie mógłby w ogóle nie pachnieć

      Usuń
  8. Nie miałam nigdy z nim doczynienia, ale efekt na skórze ładny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już nawet nie wiem, które opakowanie :) lubię go!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam już kiedyś o nim i niestety nie dla mnie, ponieważ ja lubię porządne krycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz dobre krycie to masz racje nie dla ciebie

      Usuń
  11. mam w starym i nowym opakowaniu, stare było ok, nowego nie próbowałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam, tego podkładu ale słyszałam o nim dużo pozytywnych słów. Może sama kiedyś się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba wypróbuję bo ładnie zakryl to co trzeba.
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go i również jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam, pokochałam, zdenkowałam. Czaje się na kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam tego produktu. ;p

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet ładnie kryje no i cena świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wolę mocniej kryjące podkłady.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze go nie używałam, czeka na swoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 02 naprawdę jest chyba najjasniejsza. Ale tak dla mnie nieco za ciemna :( a szkoda, bo u mnie sprawuje się cudnie :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam ale byłbym skłonna sie skusic i używać ewentualnie w lepsze dni, kiedy moja buzia wygląda w miarę :) w promocji cena na prawdę niewielka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. za 15 zł takie cudo? mm :) teraz go tylko dorwać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.