niedziela, 11 sierpnia 2013

Makijaż + Strój Dnia :)

Makijaż 




Makijaż
Twarz
1.Podkład Under Twenty fluid matujący efekt perfect cover numer 09 Naturalny ( bardzo ładnie kryje moje ostatnie doskonałości które mi wyskoczyły )
2.Roświetlacz i bronzer z paletki Sleek Face form
Oczy 
3.Baza pod cienie Dax Cashmere 
4.Cała powieka cień z Sensique velvet touch numer 117
5.W załamaniu mam cień z paletki Sleek oh so special ciemny brąz
,Czarną kreskę wykonaną z tej samej paletki
6.Rzęsy umalowane tuszem z wobo,lovely  pump up
Brwi
7.Wypełnione cienień Inglot 463 
8.Żel stylizującym  z wibo 
Usta 
9.Pomadka Vivo kolor Barely There 

Strój Dnia 





 Lakier Butterfly maxima kupiony w sklepie za 4 zł.Śliczny kolor ale utrzymuje się tylko jeden dzień na dłoniach :(

Sukienka H&M
Buty BOOT SQUARE
Kopertówka Pracownia torebek niezwykłe, kupiona na allegro. 
Zegarek allegro
Bransoletka prezent od Męża także allegro
Okulary Firmoo


Dziewczyny jak wam mija weekend ? :)
Pozdrawiam 

20 komentarzy:

  1. Ładny makijaż, delikatny, idealny na lato :) Zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jest troszkę mocniejszy aparat nie oddaje dobrze koloru,ale dziękuje ;)

      Usuń
  2. ładne ujęcia...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne usta !
    Bardzo ładna sukienka. Szukam takiej w kolorze kremowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem są za małe ;)

      Sukienkę widziałam jedynie w kolorze czerwono-pomarańczowym.

      Usuń
  4. ale masz długaśne włosy, podoba mi się Twój makijaż i strój dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*

      Mam zamiar zapuścić je do pasa no i troszkę mi jeszcze brakuje ;)

      Usuń
  5. podoba mi się zarówno sukienka jak i makijaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. jak mi się Twoje włosy podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Piękna sukienka, delikatny i subtelny makijaż - czegoż chcieć więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy. Makijaż bardzo delikatny, ale fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarek jest świetny, a makijaż bardzo w moim stylu !



    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż! Ślicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne włosy! Makijaż oraz sukienka bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna sukienka;) łądnie wyglądasz;) też mam zegarki Geneva ;) czarny biały i miętowy;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.