poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Projekt Denko LIPIEC

Safiye Hydrolad Lawendowy
Na początku jak go powąchałam od razu stwierdziłam,że nie ma mowy żebym go używała bo niemiłosiernie śmierdzi.Z czasem przyzwyczaiłam się do niego,ale i tak używałam go do rozdrobienia maseczek z glinki.Kosztował grosze na allegro ok 6,50zł/

 Recenzja NIE

Czy kupię go ponownie NIE


Lirene dermoprogram MAXSLIM (Balsam intensywnie ujędrniający )
Cała ta linia kosmetyków bardzo przyjemnie pachnie cytrusowo.Balsam szybko się wchłaniał za to wielki plus,ponieważ nie lubię latem po kąpieli się cała kleić.Chociaż nie skuszę się ponieważ ma na drugim miejscu parafinę,która nie zrobiła mi żadnej krzywdy,ale chce ją omijać.

Recenzja TAK

Czy kupię go ponownie NIE
Ava Larisse Frutti Relax, sorbet do ciała, melon i arbuz
Produkt który swoim zapachem umilił mi balsamowanie ciała.Używałam go w troszkę chłodniejsze dni w lecie.Bardzo szybko mi się skończył a szkoda.

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie NIE WIEM (może poszukam czegoś z jeszcze lepszym składem )
Eveline, Slim Extreme 3D Spa!, Serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające antycellulit
Dziewczęta jak uwielbiacie uczucie chłodzenie to ten kosmetyk jest idealny w upalne dni.Szkoda,że nie jestem bardziej systematyczna ;(

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie TAK
Pharmaceris C, Cellu Free Pre (Antycellulitowy peeling myjący)
Dość porządny zdzieracz ,przyjemnie pachnie kwiatowo,ale na pewno bym się na niego nie skusiłam.Ponieważ miałam peeling z Lirene ujędrniający i miał takie samo działanie a kosztuje połowę mniej.

Recenzja KLIK

Czy kupię ponownie NIE
Bambi szampon dla dzieci
Jest to szampon mojego Męża postanowił się przyłączyć do mojego denka.Pachnie przyjemnie,ale ma sls na drugim miejscu.Chociaż mojemu Tż to nie przeszkadza.

Recenzja NIE

Czy kupię go ponownie TAK

BeBeauty,płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu
Produkt bardzo fajnie się u mnie sprawdza może nie ideał,ale za taką cenę warto go wypróbować.Mam jeszcze kilka w zapasie ;)

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie TAK
Colodent zdrowy piękny uśmiech Super świeżość
Pasta jak pasta szału nie zrobiła jak każda dobrze oczyszcza zęby.

Recenzja NIE MA

Czy kupię  go ponownie NIE
Lirene Dermoprogram, Krem do rąk dla zniszczonych dłoni `Ratunek
Nie polubiłam się z nim działanie nie powala a zapach jest nie przyjemny.

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie NIE
Fitomed Aromatyczba woda oczarowa (Hydrolat)
Dobrze sobie radził z odświeżaniu twarzy,ma naturalny skład.Teraz dostałam od firmy wodę różaną i na pewno się też dobrze sprawdzi :)

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie TAK
Galderma,Cetaphil,Emulsja do twarzy
Ten produkt jest mega wydajny odlałam go siostrze połowę a drugą połówkę używałam aż rok.Dobrze,że zdążyłam go zużyć przez końcem terminu ważności.Używałam go do mycia swojej buzi rano.Teraz nie wiem kiedy się na niego skuszę,

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie NIE WIEM


Wibo lovely pump up
Jak na razie mój ulubiony tusz.Oczywiście drugie opakowanie już kupione.Na pewno nie długo pojawi się recenzja.

Recenzja NIE

Czy kupię go ponownie TAK
Silica preparat wzmacniający do włosy
Łykam ją już 3 miesiące więc powinna się pojawić recenzja.

Recenzja NIE

Czy kupię go ponownie TAK
Lewiatan Płatki kosmetyczne
Kupiłam bo nie miałam dostępu do rossmanna.

Recenzja NIE

Czy kupię ponownie NIE 





Dziewczyny a wam co się udało zużyć ?



Pozdrawiam

43 komentarze:

  1. na prawdę świetne produkty w Twoim denku:) serum intensywnie wyszczuplające bardzo mnie zaciekawiło, jak na razie kupiłam coś podobnego z Tołpy, jak się nie sprawdzi to sięgam po to:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napisz czy te z tołpy się sprawdziło ;)

      Usuń
  2. jestem ciekawa tego sorbetu do ciala bo arbuz w nucie zapachowej mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało Ci się skończyć sporo produktów. U mnie całe 4 zdenkowane, więc nie ma po co nawet notki o tym pisać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku blogowania pamiętam że też bardzo mało miałam zdenkowanych

      Usuń
  4. Też lubię ten micel z Biedronki, a tusz z Lovely jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, a moje tusze do rzęs to sie nie kończą nigdy ;D

    http://kraina-kosmetykow.blogspot.com/2013/08/konkurs-z-loli-beads.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam tylko jednego więc musi się skończyć ;)

      Usuń
  6. O własnie mi przypomniałaś o mojej wodzie oczarowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszalałaś ! Gratuluję denka ;) chętnie wypróbuję te tabletki na włosy !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo interesujących rzeczy. Kiedyś też miałam tę pastę! :D Zainteresował mnie tusz, może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ dużo tego nazbierałaś! Zgłoszenie na spotkanie dotarło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie cetaphil i tusz lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę tego się nazbierało :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio zastanawiam się nad zakupem emulsji Cetaphil:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz coś delikatnie myjącego na rano to polecam

      Usuń
  13. płyn micelarny z biedronki chyba juz każdy spróbował ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spore denko :) Płyn z Biedronki stał się już chyba kultowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam z tej firmy hydrolat rumiankowy i różany i oba capią niemiłosiernie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumiankowy też miałam i zapach także jest nieznośny,ale różany mi się bardzo podobał :)

      Usuń
  16. chciałabym Cetaphila :)

    Płyn z biedronki już odrobinę mnie znudził :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Obfite zużycia :-) miałam ten lawendowy hydrolat, OKROPNY śmierdziel :D

    OdpowiedzUsuń
  18. lubiłam całą linię MAxslim, świetnie się u mnie spisywała

    OdpowiedzUsuń
  19. ten bambi szampon to porażka, w życiu nie kupiłabym go dziecku, strasznie szarpał mi włosy heh, fajne zużycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze że mój Mąż ma bardzo krótkie włosy :)

      Usuń
  20. gratuluję zużyć, uwielbiam cetaphil!

    OdpowiedzUsuń
  21. hejj, a ja używałam właśnie Bambi, ale mi się skończył. ;) pozdrawiam zatem Twojego lubego. :) heh.. a czy to serum z Eveline coś zadziałało wyszczuplająco? bo zastanawiam się nad kupnem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam żeby zadział wyszczuplająco bez ćwiczeń na pewno nie ma mowy.Mój Mąż także pozdrawia :)

      Usuń
  22. Czekam na recenzję tych tabletek na włosy, bo szukam czegoś dobrego i z chęcią czytam każdą recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie ale u mnie się sprawdziły więc polecam

      Usuń
  23. kiedyś bardzo długo używałam Silicę ale efektów nie widziałam :( Właśnie wykończyłam płyn micelary z BeBeauty, czekają mnie jeszcze dwa opakowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.