środa, 21 sierpnia 2013

Nowa współpraca z firmą Flos-Lek

Dziewczynki ale dziś jest u mnie nie ładna pogoda.Wiadomo co nam kobietą polepsza humor kosmetyki. :)Ostatnio nawiązałam współpracę z Polską firmą Flos-Lek z której się bardzo cieszę.Ponieważ miałam kilka kosmetyków z tej firmy i byłam z nich bardzo zadowolona.Pani Elżbieta pozwoliła mi wybrać kilka kosmetyków które chce przetestować.Przejrzałam cały asortyment i kilka kosmetyków wpadło mi w oko.Jesteście ciekawe co będę testować :)





Emoleum Krem nawilżający.

Mam nadzieje,że fajnie się sprawdzi w zimniejszą porą roku.

Anti Acne Krem matujący
Natural Body masło do ciała opuncja i biała herbata

Miałam już jedno masełko z tej firmy tylko inny zapach i byłam bardzo zadowolona.


Eye care żel bionawilżający pod oczy i w okolice ust.



BeECO krem pod oczy na dekolt i szyje


Dr Stopa Krem do stóp intensywnie nawilżający 














Dziewczyny miałyście któryś z tych kosmetyków ? Może macie jakiegoś swojego ulubieńca z firmy flos lek ?
  
Pozdrawiam 



43 komentarze:

  1. wow, ale fajne produkty! gratuluję świetnej współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współpracy :) napisz szybko o tym żelu bionawilżającym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eye care żel bionawilżający pod oczy i w okolice ust - miałam i byłam z niego zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubionym kosmetykiem z floslek jest płyn dwufazowy do demakijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale wspaniałości, kochana gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nowej współpracy!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jestem ciekawa tego kremu do stóp. Daj znać koniecznie czy się sprawdza bo ostatnio kondycja moich stóp pozostawia wiele do życzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak moich,więc mam nadzieje,że będzie fajny

      Usuń
  8. Jestem ciekawa jak będą się sprawować :)
    Gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje teraz tylko pozostaje testowanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję współpracy :-)
    wszystkie kosmetyki mnie zaciekawiły ...szczególnie ten żel pod oczy i w okolice ust
    a o masełku marzę już długi czas....

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne kosmetyki :)
    Często sięgam po produkty FLOSLEK i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy! Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Masełko bym chciała kiedyś wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej jestem ciekawa masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masełko z białą herbatą brzmi ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wybór! No i oczywiście gratulacje :) Ja na razie zaczęłam testować żel pod oczy tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam ze 3 i sa swietne , ale ten bionawilzajacy balsam najbardziej kusi!

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam próbke tego masełka-zapach ma nieziemski!
    super paka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję!
    ________________________________
    W dalszym ciągu potrzebuję waszej pomocy!
    Zapraszam na mój blog. tam więcej informacji.
    ---
    http://opinie-produktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję wspaniałej współpracy ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. z chęcią poczytam o BeECO kremie pod oczy na dekolt i szyje, czytałam u Żanety o ich maseczce i wyglądała ciekawie, a przyznam, ze ich wcześniejszym produktów nie lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem ciekawa tego Anti Acne Krem matujący .. hmm dobry to produkt? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współpracy :) Miłego testowania naprawdę fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię Floslek, udanych testów życzę
    Masło jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne kosmetyki, gratuluje fajnej współpracy i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Żadnego z tych kosmetyków bliżej nie znam

    OdpowiedzUsuń
  26. super kosmetyki, gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję współpracy. Krem matujący jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję współpracy :D Same świetności widzę :)
    Ja najbardziej mam ochtę na ten krem matujący oraz oczywiście masło do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Także podjęłam z nimi współpracę :) i również wybrałam ten krem matujący :)
    z doktora stopy wzięłam dezodorant w płynie ;)

    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję współpracy :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam kilka kosmetyków z serii Emoleum- polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.