wtorek, 13 sierpnia 2013

RECENZJA Wibo Gel Like, lakier do paznokci stworzony przez TheOleskaaa-,kolor Peaches and Cream

*Opakowanie*
*Kolor*
*Gama Kolorystyczna*
 źródło KLIK
*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE 
Kwadratowa szklana buteleczka przez którą widać ile pozostało produktu.Biała nakrętka z którą nie ma problemu i dość wygodny pędzelek.Chociaż jak dla mnie mógłby być troszkę szerszy.

+KONSTANCJA
Nie ma problemu z pomalowaniem paznokci nie jest ani za gęsty ani za rzadki.Lakier ma pewno nie przypomina swoją konsystncją lakieru żelowego.
+KOLOR
 Blogerka TheOleskaaa nazwała ten kolorek Peaches and Cream czyli brzoskwinia rozbielona śmietaną.Sama bym jej tak nie nazwała ponieważ moim zdaniem kolor wpada bardzo w róż,warto wspomnieć,że nie posiada żadnych drobinek..Chociaż przyznam,że mi się bardzo podoba.Na żywo jest troszkę ciemniejszy niż na zdjęciach.Do pełnego krycia potrzebuje 2 warstwy więc nie jest tak źle ;)
+GAMA KOLORYSTYCZNA 
Jak widać na zdjęciu wyżej dostępne w 10 kolorach

+POJEMNOŚĆ,CENA
8,5 ml,6 zł

+/- TRWAŁOŚĆ
 Nie powinnam dawać mu minusa bo po prostu na moich pazurkach żaden lakier nie wytrzymuje dłużej niż 2-3 dni.Chyba już się z tym pogodziłam :)
-/+DOSTĘPNOŚĆ 
Jest to seria limitowana,ale jeszcze widziałam te lakiery w Rossmanach.Nawet moja siostra w tamtym tygodniu kupiła sobie właśnie ten kolor.

*Podsumowanie*
Jestem bardzo zadowolona z tego koloru jest delikatny i subtelny.Bardzo ładne wygląda na dłoniach i pasuje do wielu stylizacji.

Już jutro się kończy Moje Rozdanie więc zapraszam do wzięcia udziału 


Macie lakiery innych blogerek z kolekcji? Które są Waszym zdaniem najfajniejsze?

Pozdrawiam 

28 komentarzy:

  1. Mam roziskrzone niebo i electric orange nawet są oki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i lubię, ale troszkę jest kłopotliwy przy nakładaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mary rose i roziskrzone niebo mają świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam, kolor jest przepiękny, lubię go łączyć ze złotem z essence color&go 144, ale bardzo szybko mi zgęstniał. Na szczęście mam seche restore, rozcieńczyłam i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na zdjęciach też bardziej wpada w róż a na pewno nie brzoskwinię. Kolor bardzo mi się podoba, jest delikatny, taki codzienny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolorek bardzo mi się podoba ;D Ja miałam Blue Lake, zostało go niewiele ale zgęstniał i chyba wyląduje w koszu..

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sie raczej nie przekonam do tej serii i wogole do lakierow Wibo :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem z tej blogerskiej kolekcji bardzo średnio zadowolona..

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam trzy lakiery z tej kolekcji i wszystkie uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mint sorbet wygląda zachęcająco;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się nie skusiłam na żaden blogerski lakier (dziwne to u mnie):P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ten odcień. Z tej serii urzekła mnie mięta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta też mnie kusi,ale mam podobny kolor z Revlonu.

      Usuń
  13. Mam żółty i jest fajny :) Twój kolor też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. biorę udział w rozdaniu jużz od jakiegos czasu kochana ;) a kolor lakieru jest CUDOWNY!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten lakier i bardzo go lubię :) Jedyne do czego mogę się przyczepić to trwałość, u mnie trzyma się wyjątkowo krótko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten lakier i 3 inne w tej samej serii, jednak Peaches and Cream jest moim najulubieńszym :) Gości często na moich paznokciach w ostatnich miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dwa z tej serii: miętowy i zielony. Ale dla mnie są zbyt gęste i strasznie ciężko się je nakłada.

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam ten kolor, ale strasznie szybko mi zgęstniał :( w odcieniu byłam jednak absolutnie zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny blog - oczywiście obserwuję :)
    Lubię lakiery od wibo, zawsze znajdę jakiś odcień który przypadnie mi do gustu. Ten który masz na paznokciach jest bardzo ładny i jeśli jeszcze go gdzieś znajdę to chyba trafi do mojej kolekcji. No i mam taki sam problem jak Ty... lakiery wytrzymują u mnie na paznokciach max 3dni.
    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam,
    A.K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.