wtorek, 20 sierpnia 2013

RECENZJA Gliceryna 86% czy warta jest zainteresowania ? :)

 *Opakowanie,Konsystencja*
*Skład*
86% Glicerolu oraz 14% wody oczyszczonej


Gliceryna (glicerol, propanotriol) jest alkoholem trójwodorotlenowym. Zgodnie z nieśmiertelną chemiczną zasadą: podobne rozpuszcza się w podobnym, gliceryna rozpuszcza wiele substancji organicznych m.in. tłuszcze, co jest wykorzystywane w przemyśle kosmetycznym. Miesza się również z wodą. Jest oleistą higroskopijną (czyli taką, która pochłania i zatrzymuje wodę) cieczą. Otrzymuje się ją jako produkt uboczny procesu zmydlania tłuszczy (tj. hydrolizy zasadowej).


Dlaczego gliceryna znalazła zastosowanie w kosmetyce?

1. Posiada ona silne właściwości nawilżające.
2. Osłania i chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
3. Wnika w głąb naszej skóry i trzyma wilgoć zapobiegając nadmiernej przeznaskórkowej utracie wody.
4.  Łagodzi podrażnienia i koi skórę.
5. Silnie wygładza i regeneruje.
6. Poprawia elastyczność i jędrność naszej skóry.
7. Jest doskonałym środkiem na spierzchniętą i zrogowaciałą skórę zwłaszcza na łokciach i kolanach.
8. Jej działanie jest długotrwałe i silne.
9. Zapobiega wysychaniu produktów kosmetycznych.


źródło KLIK

*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE 
Wykonany jest z białego plastiku.Opakowanie wygląda jak woda utleniona czyli jest to butelka farmaceutyczna.Nie ma problemu z krokomierzem produkt bardzo dobrze się aplikuje.

+KONSYSTENCJA,KOLOR
Jak widać kosmetyk jest przezroczysty.Konsystencja oleista ciecz 

+ZAPACH 
Bez zapachowy 

+POJEMNOŚĆ,CENA 
30g,1,99 zł

+DATA WAŻNOŚCI 
08.2015

+WYDAJNOŚĆ
Ja do maseczek albo kremów dodaje kilka kropli 3-4.

+ZASTOSOWANIE 
-Można dodawać go do kremów do rąk,stóp do twarzy.
-Balsamów do ciała
-Płynów do kąpieli 
-Mgiełek do włosów
-Maseczek do włosów,odżywek 
-Mydeł

+DOSTĘPNOŚĆ
W aptekach,ja swój kupuję w aptece Dbamy o Zdrowie.Można ją kupić także w sklepach internetowych z pół produktami.

+DZIAŁANIE 
Glicerynę dodaje do kremów do rąk i do stóp oraz maseczek do włosów.Jestem z niej bardzo zadowolona.Maseczka do włosów dzięki glicerynie zyskuje wiele zalet.Włosy są bardziej nawilżone,miękkie i wygładzone.Zimą dodaje go także do kremów do stóp i rąk dzięki czemu krem jest bardziej nawilżający.

*Podsumowanie*
Jak najbardziej mogę wam go polecić,warto go kupić i wypróbować.Ponieważ możemy dzięki niej ulepszyć nasz kosmetyk ;) 

 Dziewczyny używałyście Gliceryny ? Co o niej sądzicie ?
Pozdrawiam 

22 komentarze:

  1. Unikam gliceryny gdyż zatyka moje pory :(

    OdpowiedzUsuń
  2. taniutka , mnie nie zapycha , jest składnikiem wielu kosmetyków, które używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze dodaję kilka kropel do maseczek do włosów domowej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog!
    _______________
    Proszę o pomoc w celu nawiązania współpracy.
    Szczegóły na moim blogu: http://opinie-produktow.blogspot.com/
    ODWDZIĘCZĘ SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie mieć taką glicerynę, bo można ją prawie do wszystkiego dodać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę w końcu kupić, tak to nie bedzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W jednym z kremów do stóp którego używam, a właściwie maseczki, jest gliceryna i działa super na moje stopy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najczęściej nakładałam glicerynę solo na końcówki włosów na całą noc, spisywała się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę kupić taką glicerynę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę gotowe kosmetyki, nie lubię bawić się w ulepszanie kosmetyków na własną rękę.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja także używałam i bardzo sobie cenię;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nie zapomnę to pewnie kupię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak taka tania to warto spróbować! :) Nie miałam nigdy do czynienia z samą gliceryną - jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jej jeszcze, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie miałam:) ciekawy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie wszechstronne kosmetyki :D Musze popytać u siebie w Aptece :D

    OdpowiedzUsuń
  17. A Ja nigdy jeszcze nie stosowałam tego typu produktu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.