środa, 7 maja 2014

ULUBIEŃCY KWIETNIA


Garnier Płyn Micelarny 3 w 1
Używałam go cały miesiąc i widać zużycie.Produkt naprawdę zasługuję na te wszystkie pozytywne opinie które o nim przeczytałam.Jest nie drogi pojemność jest ogromna a makijaż zmywa bardzo przyzwoicie.

Recenzja NIE MA,ale się pojawi



Perfecta oczyszczający peeling drobnoziarnisty
Kosmetyk jest naprawdę mocnym zdzierakiem lubię do niego wracać gdy potrzebuje porządnego peelingu.:)

Recenzja NIE MA  muszę wreszcie o nim napisać.
Catrice, Made to Stay, Longlasting Eyeshadow (Trwały cien do powiek w kremie ) kolor 060
Pisałam o nim nie dawno więc na pewno wiecie,że się z nim polubiłam.Aplikacja jest prosta  a kolor po prostu śliczny.

Recenzja KLIK
Secret satin touch kohi kredka do oczu.
W tym miesiącu prawie w każdym makijażu lądowała na lini wodnej. Dzięki czemu oko wyglądała  na większe ;)

Recenzja NIE MA na pewno się pojawi
Carmex Lip Balm SPF15 (Balsam do ust w sztyfcie)
Zawszę po niego sięgam gdy moje usta potrzebuję większego nawilżenia jest to mój balsam KWC ;)

Recenzja KLIK 









Dziewczyny a wy macie swoich ulubieńców tego miesiąca ?

Pozdrawiam 




35 komentarzy:

  1. Carmex i micel garniera też są moimi ulubieńcami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam carmex ale tylko ten w sztyfcie ;) Teraz są dwa nowe smaki i na pewno się na jakiś skuszę ;)

      Usuń
  2. bardzo lubię carmex, ten w sztyfcie i w słoiczku, płyn micelarny Garnier też kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Micel Garniera jest cudowny ♥ a ten cień wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Carmex jest najlepszy na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale że marca czy kwietnia ? :D jhehehe

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo dobrego czytałam o tym micelu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę i pojemność warto wypróbować ;)

      Usuń
  7. Nie mam nic z powyższych ale Garniera chyba trzeba by wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling również bardzo lubię. Garniera muszę wreszcie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płyn Garniera muszę wypróbować, ale z Carmexem i peelingiem Perfecty zgadzam się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie kupiłam Carmexa ale w słoiczku i jestes zadowolona,u mnie ten płyn od Garniera się nie sprawdził ,strasznie mnie po nim wysypało :( Tym peelingiem od Perfecty mnie zainteresowałaś będę musiała się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ostatnio problem z trądzikiem ale to chyba nie jego wina

      Usuń
  11. Oooo mój Carmexik ulubiony :) bardzo bardzo lubie! pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam kiedyś tego peelingu z Perfecty, nawet ostał mi się jeden ale ostatnio spostrzegłam że się przeterminował. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam micel Garniera, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. własnie, tytuł prawidłowy? napewno marca? :D
    a ten peeling z Perfecty musze spróbowac

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę w końcu kupić ten osławiony micel ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. CHciałabym wypróbować Carmex, ale u mnie tego nie spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ten plyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam kiedyś ten płyn Garniera całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  19. Płyn z Garniera bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  20. W końcu udało mi się kupić ten płyn z garniera, mam nadzieję, że się sprawdzi u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa czy się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  21. Słyszałam wiele dobrego o tyn płynie micelarnym z Garniera :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pojemność płynu Garnier faktycznie spora za niewielką cenę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.