sobota, 31 maja 2014

RECENZJA Rossmann, Alterra, Feuchtigkeits - Spulung Granatapfel & Aloe Vera (Nawilżająca odżywka `Granat i aloes`)

*Opinia Producenta*
W odżywce zostały wykorzystane wybrane składniki najlepszej jakości. Wysokowartościowa kompozycja roślinna z ekstraktem z aloesu, granatu i kwiatu akacji pielęgnuje, nawilża oraz wzmacnia zmęczone, suche i zniszczone włosy.
Produkt:
- wolny od syntetycznych barwników, aromatów i konserwantów,
- bez silikonów, parafiny i innych produktów naftowych,
- przebadany dermatologicznie,
- wegański.

*Skład*

Aqua(woda), Alcohol*( konserwant i środek dezynfekujący,), Stearamidopropyl Dimethylamine(substancja powierzchniowo czynna), Glycerin( środek nawilżający), Cetearyl Alcohol( alkohol cetylowy - substancja powierzchniowo czynna), Myristyl Alcohol(alkohol mirystylowy – substancja konsystencjotwórcza), Glycine Soja Oil*(olejek sojowy), Punica Granatum Seed Oil*( olej z pestek granatu ), Ricinus Communis Oil*(olejek rycynowy), Punica Granatum Extract*(ekstrakt z granatu), Aloe Barbardensis Extract*(ekstrakt z aloesu ), Acacia Farnesiana Extract*( ekstrakt z akacji ) , Lauroyl Sarcosine(naturalna substancja powierzchniowo czynna), Sodium Lactate(mleczanu sodu - substancja nawilżająca), Hydroxyethylcellulose(niejonowy zagęstnik zwiększający lepkość kosmetyku), Carthamus Tinctoris Oil*( olej z nasion krokosza barwierskiego ), Tocopherol( witamina E), Helianthus Annuus Seed Oil (
olej słonecznikowy ) Ascorbyl Palmitate(palmitynian askorbylu ), Parfum**(substancja zapachowa), Linalool**(substancja zapachowa), Limonene**(substancja zapachowa), Geraniol**(substancja zapachowa), Citronellol**(substancja zapachowa), Citral**
(substancja zapachowa), 

  * Składniki z certyfikatem rolnictwa ekologicznego
** Naturalne olejki eteryczne


 *Skład*
+OPAKOWANIE
Produkt jest zapakowany w białej dość miękkiej tubce.Przez które nie widać ile pozostało nam produktu.Nakrętka jest w kolorze czerwonym i nie ma problemu z dozowaniem odżywk.Etykietka jest naklejona i przyjemna dla oka.Na opakowaniu możemy znaleźć datę ważności,skład oraz opinię producenta po Polsku ale przyklejoną papierową etykietą która po dwóch użyciach jak wiadomo się zamoczy i odchodzi.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Odżywka jest  w kolorze mleczno białym i jest bardzo gęsta przypominająca nawet gęstość maski do włosów z tej firmy.Dobrze się rozprowadza po włosach nie spływa z dłoni.
+ZAPACH 
Cała ta seria z granatem i aloesem pachnie tak samo.Przyjemnie słodko ale ciężko go tak dokładnie opisać.Warto wspomnieć,że zapach się przez jakiś czas utrzymuje na włosach co dla mnie jest plusem.

+POJEMNOŚĆ,CENA
250 ml kosztuje 10 zł Ale bardzo często można go kupić na promocji za około 6 lub 7 zł.
Dostępny jest także w małej pojemności 50 ml za 2.99 zł 
+/-WYDAJNOŚĆ
Ciężko mi tak dokładnie napisać czy jest wydajny bo nie używam go przy każdym myciu.Chociaż konsystencja jest dość gęsta i ja osobiście przy swoich włosach do pasa muszę go troszkę nałożyć.
+SKŁAD
Naprawdę bardzo przyjemny jak za taką cenę i cieszę się,że w drogeriach możemy spotkać tak dobre produktu z takim pięknym składem.

+INNE KOSMETYKI Z TEJ SERII
-Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych Zapraszam do Recenzji KLIK
-Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych Zapraszam do Recenzji KLIK
+DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki z firmy Alterra można dostać w każdym Rossmannie
+DZIAŁANIE 
Nakładam ją czasami na kilka minut a czasami pozostawiam ją na 30 minut i w obu przypadkach sprawdza się bardzo fajnie.Włosy są nawilżone,bardzo dobrze się rozczesują.Nie przetłuszcza włosów a to jest dla mnie ważne.Może nie mamy po niej efektu WOW ale naprawdę działanie jest bardzo przyzwoite jak za taką cenę no i skład :)
*Podsumowanie*
Schludne i fajne opakowanie,przyjemny zapach i dość gęsta konsystncjia.Jest w miarę wydajna,ma super skład i na promocji można moim zdaniem kupić ją za grosze bo około 6-7 zł.Przyjemnie działa na włosy i jest łatwo dostępna.Polecam i sama do niej na pewno wrócę jak wykończę to opakowanie.


Dziewczyny miałyście jakiś kosmetyk z tej firmy ? Sprawdził się u was ? może mi coś polecicie ? :)
 
Pozdrawiam 


13 komentarzy:

  1. Mam z tej serii maskę ale na moich włosach szału nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam i nawet mi pasowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ją bardzo lubie :) Zresztą szmpon z tej seri też.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale dobrze, że Ci służy:))

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie mam pierwsze opakowanie tej odżywki i na pewno zostanie ze mną na dłuuuugo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio kupiłam maskę, teraz muszę kupić tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię się z tą odżywką i jak tylko jestem w Pl, staram się ją nabyć, a nawet 2... polecam także pomadkę ochronną w sztyfcie alterry - jest naprawdę świetna:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tę odżywkę :) Wypróbowałam też maskę, ale wydaje mi się, że działanie jest bardzo porównywalne, jak nie identyczne nawet.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam ale na pewno zerknę na nią przy najbliższej wizycie w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Często do niej wracam, albo do maski z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprawdza się u mnie doskonale, jedna z tańszych odżywek, która wpływa fajnie na skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie szału nie zrobiła. Zdecydowanie wolę "mniej naturalne" maski z Kallos :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Odżywkę jak i maskę z tej serii bardzo lubię, z resztą maska to jeden z moich włosowych pewniaków :)
    Nie wszystko z Alterry mi pasuje, ale cieszę się, że kosmetyki z takim składem są praktycznie na wyciągnięcie ręki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.