poniedziałek, 19 maja 2014

RECENZJA Belita Mineralny oczyszczający scrub do ciał


 *Opinia Producenta*

Zawiera minerały i sól z Morza Martwego, morskie wodorosty i pestki moreli. Efektywnie oczyszcza i odświeża skórę. Aktywizuje procesy wymiany komórek. Zawartość naturalnych, zmielonych pestek moreli pozwala osiągnąć efekt masażu,  usuwa martwe komórki, zapewnia wspaniały efekt masażu, stymuluje odnowę i odmłodzenie skóry, dzięki czemu staje się gładka i sprężysta. Komórki skóry są pełne siły i witalności a stan skóry doprowadzony do perfekcji.

Uwaga: Usunięcie powierzchownych, martwych warstw komórek przygotowuje skórę do dalszych procedur i umożliwia głębsze oddziaływanie składników odżywczych, więc peeling można stosować przed nałożeniem błotnej maski do ciała.

Sposób użycia: nanieść na czystą skórę, masować delikatnymi okrężnymi ruchami, zmyć ciepłą wodą.
*Skład*
Aqua(woda),Paraffinum liquidum(parafina),Cetearyl Alcohol(emulgator),Glycerin(glicerina),Prunus Armeniaca,Sees Powder(pestki moreli),Isopropyl Palmitate(emolient),Glyceryl Stearate(emulgator składnik konsystencjotwórczy),Dimethicone,Cyclomethicone(elastomer silikonowy),Ceteareth-25(emulgator),Triticum Vulgare Germ Oil(olejk z kiełków pszenicy),Tocopheryl Acetate(składnik aktywny),Isopropyl Myristate(Mirystnian izopropylu) BHT,Spa-coplex: Sargassum Pallidium Extract(ekstarkt),Laminaria Japonica Extract(ekstrakt z laminari japońskiej),Fucus Vesiculosus Thallus Extract(ekstrakt z morszczyny ),Laminaria Digitata Extract(wyciąg z alg),Maris Sal(sól morska),Methylparaben(konserwanty)Propylparabe(konserwanty),Parfum(substancja zapachowa),2-Bromo-2Nitopro-pane 1,2-Diol(konserwant),Benzyl Salicylate.(składnik kompozycji zapachowej) 

*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Standardowa miękka zielona tubka przez którą nie widać ile pozostało nam produktu.Chyba że spojrzymy pod światło.Nakrętka się odkręca,ale nie ma z nią problemu.
Na opakowaniu możemy znaleźć datę ważności,skład oraz opinię producenta po Polsku ale przyklejoną papierową etykietą która po dwóch użyciach jak wiadomo się zamoczy i odchodzi.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Produkt jest w kolorze kremowym z wieloma drobinkami pestek moreli.Nie jest ani zbyt gęsty ani zbyt rzadki nie ma problemu z aplikacją
+/-ZAPACH
Nie jest zbyt specjalny ciężko go opisać na szczęście podczas kąpieli nie jest wyczuwalny

+POJEMNOŚĆ,CENA
200 ml kosztuje około 15 zł 
-/+SKŁAD
Nie podoba mi się parafina na początku w składzie następnie mamy kilka ekstraktów oraz oczywiście konserwantów i substancji zapachowych  
-/+DOSTĘPNOŚĆ 
Dystrybutorem kosmetyku jest firma BiosferaPolska Link do strony KLIK Kosmetyk można dostać w sklepach zielarsko-medyczne, apteki, drogerie kosmetyczne z naturalną kosmetyką oraz sklepy internetowe. 

-/+DZIAŁANIE 
Ten produkt po prostu mnie nie zachwycił drobinek z pestki moreli jest bardzo dużo,ale są  mało wyczuwalne na skórze.
Podczas peelingu czuć jego delikatne działanie.Pozostawia skórę miękką w dotyku i nawilżoną.Oczywiście w pewnym stopniu jest to sprawka parafiny. 



*Podsumowanie*
Po prostu określiłam bym go jako średni produkt który nie zrobił mi krzywdy ale też nie zachwycił. 

Link do strony KLIK


Bardzo dziękuję firmie Biosfera Polska za udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz serdeczność w stosunku do mojej osoby.



Pozdrawiam 


 

14 komentarzy:

  1. Kurcze a po takiej konsystencji spodziewałam się na prawdę świetnego działania ! ;[

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda zdrobnień sa słabo wyczuwalne ja lubie jak cos naprawde dobrze zdziera martwy naskórek na ciele

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go ale dla mnie jest zdecydowanie za delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widząc go w sklepie nie zdecydowałabym się na zakup, głównie ze względu na parafinę, jej złudne działanie i zapychanie porów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za parafiną w składzie w peelingach do ciała

      Usuń
  5. zobaczyłam konsystencję i pomyślałam, że będzie ekstremalnie zdzierał a tu niestety nie, kurcze szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa konsystencja szkoda że kiepski :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie produkty i mimo wszystko spróbowałabym go na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych drobinek faktycznie wydaje się sporo. Szkoda, że nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konsystencja rozsmarowana na skórze wygląda nawet ciekawie, ale chyba bym się na niego nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. parafina w kosmetyku do oczyszczania - toż to jakiś absurd....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.