czwartek, 29 maja 2014

RECENZJA Orientana, Ajurwedyjska terapia do włosów

*Opinia Producenta*
Naturalna terapia do włosów stworzona według zasad indyjskiej ajurwendy. Odpowiednio dobrane ekstrakty i olejki roślinne wzmacniają osłabione włosy i zatrzymują wypadanie.
Stosowanie: Kilka kropel olejku wmasuj w skórę głowy i pozostaw na kilka godzin lub na całą noc, w zależności od stanu włosów. Potem umyj włosy.
Do włosów wypadających osłabionych.

*Skład*
Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Sesamum Indicum Oil (olej sezamowy), Lactobacillus/ Lac Ferment (ferment mleczny), Nilibhrungandi Oil(olej Nilibhrungandi) , Elettaria Cardamonum Seed Oil (olej kardamonowy), Ferri Peroxi Dumrubrum(zapobiega wypadaniem włosów), Eclipta Alba Powder(Suchy ekstrakt z liści Eclipty), Terminalia Chebula Extract (ekstrakt z migdałecznika), Sugandhit Dravya Extract(odświeża i nadaje zapch), Centella Asiatica Leaf Extract (ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej), Jasminum Officinale Flower Oil (olejek jaśminowy), Abrus Precatorius Root Extract (ekstrakt z korzenia paciorecznika), Citrullus Colocynthis Fruit Extract (ekstrakt z owocu arbuza kolokwinty), Triticum Vulgare Germ Oil (olejek z kiełków pszenicznych), Citrus Medica Vulgaris Peel Oil (olejek z skórki cytryny), Datura Stramonium Leaf Extract (ekstrakt z bielunia), Indigofera Tinctoria Extract (ekstrakt z indygowca), Nardostachys Jatamansi Oil (olejek ze szpikanardu), Pongamia Glabra Seed Oil (olejek karanja), Azadirachta Indica Leaf Extract (ekstrakt z miodli indyjskiej), Lawsonia Inermis Extract (ekstrakt z lawsonii), Berberis Aristata Root Extract (ekstrakt z korzenia berberysu), Anacyclus Pyrethrum Root Extract (ekstrakt z bertramu lekarskiego), Acorus Calamus Root Oil (ekstrakt z korzenia tataraku), Glycyrrhiza Glabra Root Extract (ekstrakt z korzenia lukrecji)

*Moja Opinia* 
+OPAKOWANIE
Małe przezroczysto plastikowe opakowanie.Przed pierwszym użyciem musimy wyjąć z środka zatyczkę która zabezpiecza nasz produkt przez wylaniem.Ja swój wyjęłam i wyrzuciłam chociaż warto było go zostawić gdybym chciała zabrać go w podróż.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Produkt ma barwę żółtą taką słomkową o oleistej konsystencja.Chociaż jak produkt leży w dość zimnym miejscu powoli zastygał ale to oczywiście przez olejek kokosowy który jest na pierwszym miejscu w składzie.
+/-ZAPACH
Zapach jest dziwny wyczuwalne jest mieszanka tych wszystkich olejków a szczególne koksowego.Ale mi osobiście nie przeszkadza,olejek jest wyczuwalny na włosach podczas noszenia.

+POJEMNOŚĆ,CENA
Ja posiadam mniejszą wersie 55 ml która kosztuje 15 zł a 105 ml trzeba zapłącić 22 zł
+WYDAJNOŚĆ
Jak pisałam powyżej i widać na zdjęciach posiadam tą mniejszą pojemność używam ją naprawdę już  wiele razy i pozostało mi jeszcze pół butelki.

+SKŁAD
Na początku olejek kokosowy a następnie same olejki i ekstrakty ;)
+DOSTĘPNOŚĆ
Można go kupić w drogerii Hebe oraz w sklepach stacjonarnych Tutaj
+DZIAŁANIE 
Olejek nakładam na skórę głowy jak i na całe włosy.Warto wspomnieć że olejek nie uczulił nie podrażnił ani nie zrobił żadnej krzywdy mojej skórze.Zauważyłam ze włosy szybciej rosną i zaczęły mi rosnąć także małe włoski.Nie mogę ocenić czy pomaga z walką z wypadającymi włosami bo nie mam takiego problemu.Za to włosy po jego użyciu są miękkie, błyszczą i bardzo dobrze nawilżone.Nie ma problemu z jego zmyciem.

*Podsumowanie*
Sam pojedynczy olejek nie zawsze dobrze musi działać na nasze włosy a tu mamy tyle olejków i ekstraktów które tworzą razem cudo.Taką mieszankę ciężko samodzielnie stworzyć a tutaj mamy gotowy produkt.Moim zdaniem ten produkt ma same plusy i naprawdę za nie wielką cenę.



Dziewczyny miałyście ten olejek ?  Co o nim sądzicie ? A może inny olejek podbił wasze serce ?
Jestem jeszcze ciekawa czy miałyście jakiś kosmetyk z tej firmy  i jak się u was sprawdził ?


Pozdrawiam 



23 komentarze:

  1. Godny uwagi ! Strasznie podoba mi się to w jaki sposób przedstawiasz skład :D Dużo się z tego uczę !! : ) DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się,że ci się podoba ;) Chociaż na składach znam się jeszcze mało :)

      Usuń
  2. Już od jakiegoś czasu czaję się na to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero zaczynam olejowanie, ale jak go gdzieś znajdę to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaczynasz to na pewno była byś z niego zadowolona ;)

      Usuń
  4. Skład cały na zielono <3 Musi być świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem dobra cena :) Chętnie sobie kupię, bo wręcz uwielbiam różniste olejki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go właśnie testuję i póki co spisuje się dobrze.A zapach mi sie bardzo spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze go kiedyś przetestować

    OdpowiedzUsuń
  8. super ma skład. chętnie bym kupiła, ale u mnie nie ma hebe, a przez internet nie lubię zamawiać kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go jeszcze, może kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łojeju jaki wspaniały skład! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem chyba jedyną osobą co nie nakłada olejków na włosy :) skład super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale zapisuję sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze słyszę (czytam :D) o tym olejku ;) Wydaje się być ciekawy i skład świetny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.