piątek, 2 maja 2014

Zrób To Sama Peeling lawendowy w kostce :)

Co nam będzie potrzebne
Mydło w kostce w moim przypadku jest to 50 g pół kostki mydła lawendowego z Alterry 
Olejek kokosowy w moim przypadku rafinowany 6 łyżeczek
Płatki owsiane błyskawiczne 4 łyżeczki
Olejek eteryczny lawendowy 15 kropli
Suszona lawenda
Najlepiej dwie miseczki
mała łyżeczka 
Foremki w moim przypadku są to foremki do babeczek
Tarka o dużych oczkach  


Teraz wszystko po kolei

Ścieramy mydło na tarce o dużych oczkach
  Lekko rozpuszczamy nasze mydełko w kąpieli wodnej żeby nasze mydełko zrobiło się klejące jak mokry piasek
Rozpuszczamy olejek kokosowy w kąpieli wodnej dodajemy do  mydła
Następnie 
Olejek eteryczny o zapachu lawendy 15 kropel 
Suszoną lawendę dodałam około 1 łyżeczkę
  Płatki owsiane 4 łyżeczki
Wszystko mieszamy
Przełożyć do foremek


Teraz wkładamy go do zamrażarki czekamy dwa dni i możemy cieszyć się naszym domowym peelingiem :)


 Pozdrawiam

35 komentarzy:

  1. Ja robiłam podobne tylko że wybrałam wanilikowe mydło i kawę,ale twojej wersji będę musiała również spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezły pomysł 1!!! może wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę ! Świetny pomysł, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny, musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sprawa :) szkoda, że ja do takich rzeczy mam lenia :P wolę kupić;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ciekawy pomysł:)
    Ja jednak jak Viola raczej nie miała bym do tego cierpliwości i wolę kupić gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny przepis;) Z chęcią sama spróbuję zrobić coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i robię. Wersja miodowo pomarańczowa z kawą. 3 maj kciuki, żeby się udało;)

      Usuń
  8. Fajny sposób - i jak efektownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne by dać komuś w prezencie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś przepięknego ; ) Taka domowa robótka ; ) Ile to musi sprawiać przyjemności ; * Obserwuję ♥ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się,że ci się u mnie spodobało

      Usuń
  11. Domowy peeling to genialna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak akurat za lawendą nie przepadam, ale uwielbiam peeling kawowy domowej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę to zrobić! Zapowiada się obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko, jak ja uwielbiam lawendę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. o mega, musze wyprobowac! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham lawendę! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł. Muszę kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Elegancko wygląda, a nie kruszy się za mocno podczas mycia?

    OdpowiedzUsuń
  19. proste i świetnie wygląda! <#

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł:) a można to zrobić z czegoś innego niż z lawendy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zrobić kawowy jest świetny :)

      Usuń
    2. Tutaj masz linka ;) http://blizniaczki09.blogspot.com/2014/01/zrob-to-sama-peeling-kawowy-w-kostce.html

      Usuń
  21. Rzeczywiście pomysłowe ;) Może i ja skuszę się na taki peeling ;D

    Ps. Przy okazji chciałabym Cię zaprosić do wzięcia udziału w moim rozdaniu :) Do wygrania jest paczuszka-niespodzianka :) Zdradzę jedynie, że znajdują się w niej kosmetyki marek takich jak: BALEA , PERFECTA , NIVEA, BIELENDA itd. itd. Będzie mi miło jeżeli zajrzysz - http://wszystkozafree91.blogspot.com/2014/04/rozdanie-kosmetyczna-paczuszka.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Kostki tego typu to świetny pomysł na drobny upominek dla innej osoby, dla siebie na co dzień nie chciałoby mi się ich robić, zwłaszcza, że istnieją inne, szybsze i skuteczniejsze domowe peelingi :) Jako bazę wybrałabym jednak jakieś bezzapachowe mydło. Zapach z olejku eterycznego w zupełności wystarczy, a mydło Alterra moim zdaniem nie pachnie najładniej. Niby lawendowo, ale to jednak nie to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racie,ale chodziło mi też o kolor a mi osobiście zapach się podoba ;)

      Usuń
  23. Musze kiedyś zrobić taki peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny, lubię takie samodzielnie robione kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ty masz świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.