czwartek, 15 maja 2014

RECENZJA Rubella Beauty AG, DeBa BIO Vital, Hands & Nails Cream (Krem do rąk i paznokci)

*Opinia Producenta*
Odżywczy krem do pielęgnacji dłoni i paznokci skutecznie regeneruje, odżywia , zmiękcza i nawilża skórę, tworzy filtr ochronny dając poczucie gładkości, reguluje równowagę wodno - lipidową skóry, poprawia elastyczność skóry.
 Zawiera:
*Skład*
Aqua(woda),Glyceryl Stearate(zmiękczacz),Peg-100 Stearate(emulgator),Orbignya Oleifera Seed Oil(Olej z Nasion Palm Orbignya Oleifera),Glycerin(glicerina),Isopropyl Myristat(emolient),Ceteryl Alcohol(emulgator),Hydrogented Ethylhexyl Olicate,Hydrogented Olive Oli Unsaponifiables(oliwa z oliwek),Urea(mocznik),1,2-Hexanediol,Capryk Glycol,Tropolone( zmiekcza, nawilża, kondycjonuje skórę.).Pruns Amygdalus Dulcis Oli(olej ze słodkich migdałów),Aroma(aromat zapachowy),Ricinus Communis Seed Oli(olej rycynowy),Hydrogented castor Olil(naturalny emolient),Copernicia Cerifera Cera(emolient),Sodium Hydroxide(wyrównuje pH emulsji),Thebroma Cacao Seed Butter(masło kakaowe),Carbomer( zagęstnik, zwiększa lepkość preparatu),Myrtrimonium Bromide(konserwant),Zea Mays Oil(olej kukurydziany,),Rosa Moschata Seed Oli(olej z róży rdzawej) ,Rosmarinus Officnalis Extract(ekstrakt z Rozmaryn lekarski) ,Helinathus Annuus Seed Oil(olej z nasion słonecznika),Citral.(składnik kompozycji zapachowej)


*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Krem zapakowany jest w kartoniku który oczywiście od razy wylądował w koszu.Sam kosmetyk zapakowany jest w tubkę, która przypomina mi tubkę kremów L'Occitane. Chociaż nie jest taki twardy więc kiedy się kończy można je śmiało przeciąć i wyczyścić opakowanie do cna :) Dozownik był zabezpieczony folią dzięki czemu wiemy,że nie był używany.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Produkt ma kolor beżowy o lekkiej konsystencji która przy małej ilości wchłania się dość szybko. 
+/-ZAPACH
Zapach kosmetyku nie za bardzo mi się podoba wyczuwalny jest zapach wafelków orzechowych.Gdy nasmaruję tym kremem ręce czuć go w całym pomieszczeniu.Nie jest nie przyjemny,ale nie przypadł mi do gustu.
+POJEMNOŚĆ,CENA
75 ml kosztuje 6 zł 

+WYDAJNOŚĆ
Krem używam już jakiś czas i jest go jeszcze bardzo dużo
+SKŁAD
Jak za taką cenę skład jest bardzo przyjemny zawiera kilka olei

+/-DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyk można dostać w Biedrońce,ale nie w każdej.
+DZIAŁANIE
Krem dość szybko się wchłania jak nie przesadzimy z ilością.Produkt nie klei się nie pozostawia tłustej powłoki,skórę po jego użyciu jest miękką i nawilżona.

*Podsumowanie*
Bardzo przyjemny krem o fajnym składzie,niskiej cenie i dobry działaniu.Jedynie zapach mógłby być troszkę inny bo nie za bardzo za nie przepadam.Chociaż innym dziewczynom z tego co czytałam się podoba.

 Dziewczyny miałyście krem z tej firmy ? a może inny kosmetyk ? Byłyście z niego zadowolone ? 

Pozdrawiam 
 

31 komentarzy:

  1. P, muszę sprawdzić czy jest on w mojej Biedronce . I w dodatku za taką cenę :) A jeśli chodzi o firmę to słyszę o niej po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze szampon i odżywkę z tej firmy :)

      Usuń
  2. Że też nie wpadł mi w ręce jak byłam w Biedronce :((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz jeszcze go spotkać w Biedronce więc poszukaj

      Usuń
  3. Ja nie mam zaufania do tej firmy, bo szampon mi zaszkodził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego ? Ja miałam szampon z tej firmy i sprawdził się dość dobrze

      Usuń
  4. Nie wiedziałam, że ta firma produkuje też kremy do rąk :-) Chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś ten krem,ale zanim zdążyłam go przetestować podarowałam go swojej przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, a ja nigdy nie słyszałam o produktach tej firmy !

    OdpowiedzUsuń
  7. W mojej Biedrze go nie ma:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe,że nie w każdej w mojej można go jeszcze spotkać

      Usuń
  8. Miałam szampon z tej firmy i całkiem dobrze się u mnie spisał, jak kiedyś trafię na ten kremik to z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto bo cena jest niska ale jestem ciekawa czy zapach ci się spodoba ;)

      Usuń
  9. Dla mnie rewelacja! Ten krem pachnie mi waflami z kremem orzechowym :) W sam raz na tę porę roku, kiedy używałam go zimą był za lekki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście ten zapach się właśnie nie podoba ;(

      Usuń
  10. Mi w opakowaniu ten zapach odpowiada, ale po rozsmarowaniu na skórze coś się z nim dzieje i nie mogę go znieść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nakładam go na dłonie i od razu do rękawiczek :)

      Usuń
  11. jakoś mnie nie kusi bo obawiam się właśnie zapachu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dziewczyną się właśnie podoba no mi osobiście nie

      Usuń
  12. Nie słyszałam o nim. Ciekawi mnie jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie zemdliło po tym zapachu ;-)) Oddałam go w inne ręce ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo często jak się coś u Mnie nie sprawdzi to oddaje siostrze ;)

      Usuń
  14. Lubię go po prostu go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. dziwne, że nie w każdej biedrze jest....

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się ten zapach bardzo podoba i z samym kremem sie polubiłam. Teraz mam wersje nagietkową i jest dużo gorsza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszyscy są z niego zadowoleni, a ja nie miałam jeszcze okazji go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam go kiedys w biedronce, szkoda że nie kupiłam..;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.