wtorek, 27 maja 2014

RECENZJA Żel ANTY AGE do mycia twarzy na wodzie szungitowej


*Opinia Producenta*


Woda szungitowa działa na organizm wszechstronnie. Nasi przodkowie stwierdzili, że szungit ma działanie przeciwbólowe oraz przeciwzapalne. Unikalne są jej właściwości bakteriobójcze oraz trwały efekt antyhistaminowy. Dzięki swoim właściwościom leczniczym pomaga w pielęgnacji skóry przy różnorakich stanach zapalnych, alergicznych, wirusowych, skórnych i schorzeniach stawów.

Woda Szungitowa
- Nasyca ciało przydatnymi mikro-i makroelementami
- Posiada wyrażone bakteriobójcze i przeciwbólowe właściwości
- Zmniejsza stan zapalny, ból i obrzęk stawów
- Pomaga przy chorobach skóry, łagodzi oparzenia
- Oczyszcza i wzmacnia stawy oraz kości

Pielęgnacyjny żel do mycia twarzy wyprodukowany został na bazie wodye szungitowej. 

Żel głęboko oczyszcza skórę twarzy i szyi, eliminuje łuszczenie i zaczerwienienie, ma silne działanie antyoksydacyjne, wzmacnia błony komórkowe, chroni je przed szkodliwym działaniem wolnych rodników i zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Przy regularnym stosowaniu żelu poprawia stan skóry, która staje się gładsza i bardziej elastyczna.

Wewnątrz butelki znajduje się mały kamień shungitowy. Nie należy go wyrzucać. Kiedy żel się skończy można go wyjąć, umyć i nosić w torebce. Kamień szungitowy ma potężną pozytywną energię.

*Skład*
Aqua(woda),Sodium Laureth Sulfate(SLS, anionowy środek powierzchniowo czynny),Cocamidopropyl Betaine(substancjia myjąca),Sodium Cocoy Alaninate(łagodny środek myjący),Glycerin(glicerina),Hydroxyethylcellulose(zagęstnik,)
,Glycereth-2 Cococate,Butyrospermum Parkii butter(emolient),Tocopheryl Acetate(przeciwutleniacz składnik aktywny),PEG-40 Hydrogenated Castor Oli(emulgator),Tetrasodium EDTA(stabilizator),Citris Acid(konserwant),Methylchloroisothiazolione(konserwant),
Methylisithiazolion(konserwant)
,Parfum(substancja zapachowa),Ci 19140,Ci 42090.(barwniki)

*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE

Plastikowa przezroczysta butelka przez którego widać ile pozostało nam produktu.Posiada pompkę, która się nie zacina.Jest to moje ulubione rozwiązanie dozowania produktu, ponieważ zapewnia wygodę.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Produkt jest przezroczysty z lekko niebieskim zabarwieniem o dość rzadkiej konsystencji ,ale się nie przelewa przez palce.
 +ZAPACH

+POJEMNOŚĆ,CENA
200 ml kosztuje 16 zł 

-/+SKŁAD 
Na początku składu woda substancje myjące emulgatory konserwanty barwniki i substancja zapachowa.
+/-DOSTĘPNOŚĆ
Dystrybutorem kosmetyku jest firma BiosferaPolska Link do strony KLIK Kosmetyk można dostać w sklepach zielarsko-medyczne, apteki, drogerie kosmetyczne z naturalną kosmetyką oraz sklepy internetowe.
-DZIAŁANIE
Osobiście wolę unikać produktów do mycia buzi które mają w składzie sls ponieważ przy częstym stosowaniu lubi moją twarz wysuszyć.Tak samo bym z tym produktem po użyciu buzia była bardzo ściągnięta a po kilku dniach zauważyłam,że twarz potrzebuję większego nawilżenia.Nawet wyskoczyło mi kilka nie miłych niespodzianek.

*Podsumowanie*
Zawiodłam się troszkę na tym kosmetyku i bardzo żałuje,że się u mnie nie sprawdził.

Link do strony KLIK


Bardzo dziękuję firmie Biosfera Polska za udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz serdeczność w stosunku do mojej osoby.


  Pozdrawiam 

 

17 komentarzy:

  1. Ja też staram się unikać sls w takich produktach. Teraz używam Uriage ale kończy mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tym żelu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz go widzę, ale chyba nie sięgnę po niego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak twoją buzię sls wysusza to nie radzę.

      Usuń
  4. mega ciekawy produkt, nie widziałam jeszcze żelu z kamieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej nie widziałam tego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tym żelu, szkoda że się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  7. O nowość to dla mnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydawał mi się przyjemny, a jednak nie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ani firmy ani samego produktu...Ale po Twojej recenzji raczej nie ma czego żałować.

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda ze sie nie sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie mam przekonania do mało popularnych firm, więc nawet nie szukałabym tego żelu, zwłaszcza, że ja też nie lubię uczucia ściągniętej skóry:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.