niedziela, 11 maja 2014

Szał promocji i nie tylko ( moje zakupy )

Jak każda z nas wie w Kwietniu był szał na kosmetyki w Rossmannie i Naturze.Kupiłam kilka potrzebnych mi rzeczy i chyba nie przesadzałam.;) Kto jest ciekawy co wpadło w moje łapki to zapraszam :)

W Rossmannie kupiłam 
Maybelline, Eye Studio, Lasting Drama Gel Liner (Eyeliner w żelu)Kolor czarny,cena regularna około 34 zł ja zapłaciłam za niego 17 zł a w Hede 5 maja była w promocji -40% kosmetyki z szawki Maybelline i kosztował 13,20 zł a w cenie regularnej 22 zł.Więc dziewczyny które nie zdążyły go kupić na promocji lepiej kupić go w drogerii Hebe bo różnica w cenie jest ogromna.
Maybelline, Color Tattoo 24Hr (Kremowo - żelowy cień do powie)kolor 40-permanent taupe, cena regularna to 23 zł a w promocji około 12 zł
W drogerii Natura kupiłam 
Pierre Rene, Skin Balance (Podkład kryjący) kolor 20 najaśniejszy, cena regularna 25 zł a w promocji 15 zł 
Essence all about matt ( bibułki matujące ), cena regularna 9 zł na promocji około 5,30 zł 
Essence, Lipliner (Konturówka do ust) kolor 12 wish me a rose, cena regularna 5 zł w promocji 3 zł
Cień z Sensique velvet touch kolor 150 kosztował 6 zł w promocji 3,60 zł
Skusiłam się także jeszcze w Rossmannie na Lakier z Wibo summer extreme nails kolor 484 cena regularna 7 zł a w promocji nie całe 4 zł
Rimmel 60 seconns kolor 415 instyle coral  cena regularna chyba 12 zł a w promocji około  6 zł
W naturze dokupiłam jeszcze cień z Secret matt kolor 509 cena regularna 7 zł a w promocji 4,20 zł
Ziaja Jaśmin w kremie przeciwzmarszczkowy pod oczy i na powieki 50 + Kosztował mnie 10,90 zł.Ma dużo składników aktywnych w składzie więc powinien sprawdzić się dość dobrze.
Woda różana 10 zł kupiłam w sklepie z ekologiczną żywnością.
Płatki kosmetyczne z Rossmanna za 2,75 zł 
Gąbeczko do demakijażu 3,99 zł ja używam ich do zmywania glinek z twarzy 
Isanna żel do  mycia ciała o zapachu mięty i limonki cena 4 zł
Dwa kremy Acnelec i Dalcin T moje kremy przeciwtrądzikowe  mam nadzieje że pomogą, za oba zapłaciłam 75 zł 
Tarka do stóp z Biedronki za 3,99 zł chciałam się skusić na tą szczotkę do mycia twarzy,ale już jej nie było.
Gumka do włosów typu InvisiBobble kosztowała 2 zł chciałam kupić więcej ale pani nie miała jak mi rozmienić pieniędzy.
Zakupiłam ostatnio sukienkę z Zary na Allegro zapłaciłam za nią naprawdę grosze bo 50 zł za nową sukienkę z metką .Rozmiar 34 leży idealnie jedynie musiałam ją troszkę skrócić w ramiączkach bo plecy źle się układały po prostu jestem za niska ;) 
Jak nie znajdę nic ciekawego to pójdę w niej na wesele szwagierki :)

Moje ulubione lody mniam mniam i nie wiem sama dlaczego skusiłam się wczoraj tylko na jedno opakowanie ;)

To moje wszystkie zakupy ;) Co was najbardziej zaciekawiło ?:)Na co się same skusiłyście ? Czy może omijaliście drogerie z daleka ? :)
Pozdrawiam


47 komentarzy:

  1. Swietny blog , swietne zdjencia , swietne opisu , swietne posty czego chciec wiencej . Jestes wspaniala + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam kupić Skin Balance, ale w mojej Naturze nie było :-( Mam Color Tatoo i jestem z niego zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szkoda,że nie było tego podkładu ;)

      Usuń
  3. Sukienka fajna, tylko musisz znaleźć samonośny biustonosz lub iść bez, wiadomo odkryte plecy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mam taki biustonosz samonośny ;) Sukienka jest chyba za bardzo obcisła żeby iść bez biustonosza, ksiądz by mni z kościoła wyrzucił hi hi ;)

      Usuń
  4. Udane zakupy :) Ja też kupiłam permanent taupe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tego nazbierałaś. Sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są zakupy z miesiąca więc chyba nie jest aż tak długo a kolorówkę bardzo rzadko kupuję ;)

      Usuń
  6. świetne zakupy, mam kilka tych produktów (Color Tatoo, eyeliner w żelu Maybelline, konturówkę do ust Essence w podobnym odcieniu - mnie czasem zastępuje matowe pomadki, jest świetna, a sama kupiłam teraz w Naturze jeden z cieni Sensique), kilku nie znam, ale wyglądają obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredkę do ust na pewno jeszcze dokupię w innych kolorach :) Bo jest tania i bardzo fajna ;)

      Usuń
  7. Sukienka bajeczna :)
    Zakupy pokaźne a te gąbki muszę sobie poszukać dobry pomysł żeby nimi zmywać glinki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do demakijażu gąbeczki też na pewno fajnie się sprawdzą :)

      Usuń
  8. chciałam kupić ten eyeliner z Maybelline, ale był już wykupiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją szwagierkę wygoniłam już pierwszego dnia i to przed samym otwarciem była ;)

      Usuń
  9. Nastawiłam się na zakup pomadek ale niestety nic nie kupiłam, testerów brakowało i ogólnie były pustki w szafach, większość produktów macanych, odpuściłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam kupić jaką pomadkę ale zrezygnowałam ;(

      Usuń
  10. swietne zakupy :) a te lody na koncu : mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten żel z Isany teraz używam, przyjemny, choć za słabo pachnie troszkę
    a ten cień do brwi z Maybelline muszę sobie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak u mnie się sprawdzi ten żel :)

      Usuń
  12. ja niestety nie byłam rozsądna w kupowaniu :) ale tak jak ty przygarnęłam pumpeks i lakier
    Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo rzadko kupuję kolorówkę więc zakup był bardzo przemyślany :)

      Usuń
  13. Fantastyczne zakupy :-) też kupiłam eyeliner w promocji rossmannowskiej, ale cóż do Hebe mam dalej, więc w sumie nie straciłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna sukienka, lepsza od tej co pokazywałaś wcześniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamta mi też się bardzo podobała ale ta też ma coś w sobie ;)

      Usuń
  15. mmmm lody, a zakupów zazdroszczę:) bo same perełki :)


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. ja reczej omijałam drogerie ;) wszystko na razie mam i mi nic nie potrzeba, a już widzę co by było jak bym tam weszła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ma się wszystko to lepiej omijać masz racie ;)

      Usuń
  17. Też kupiłam ten cień z maybelline. :) Jak podkład z PR? Miałam go kupić ale w końcu zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej mi się podobają lody miętowe - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak Ja ;) i do tego polewa czekoladowa mniam mniam :)

      Usuń
  19. Fajne zakupu no a sukienka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie myślę nad zakupem tego eyelinera w żelu tylko nie wiem czy jest dobry, sukienka obłędna ja też mam za miesiąc małą imprezę i trudno mi wybrać coś odpowiedniego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam wesele tylko na 50 osób więc takie większe przyjęcie.
      Więc mam nadzieje,że ta sukienka będzie odpowiednia ;)

      Usuń
  21. Lody miętowe <3 Muszę spróbować, jeśli tak polecasz :)
    Eyeliner i cień Maybelline mam i bardzo dobrze mi służą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. moje ulubione lody to carte d`or o smaku sernika..... mmmmm....

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ zaszalałaś :)
    Śliczna sukienka - będziesz w niej wyglądała ZJAWISKOWO :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaszalalas nie ma co i to ile dobroci masz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.