wtorek, 20 maja 2014

Wiem wiem znowu zakupy ? :)

Powoli wykańczam moje pomadki do ust i zostały mi resztki więc kupiłam mój ulubiony Carmex w sztyfcie ale tym razem o smaku limonki kosztował 6,50 zł w Super Pharmie.

Wykończyłam swój szampon i szukałam czegoś łagodnego a że byłam w sklepie zielarsko kosmetycznym w którym jest mały wybór kosmetyków rosyjskich skusiłam się na Bania Agafii - szampon-balsam do włosów - borówka brusznica, wierzbówka kiprzyca, nagietek, kalina koralowa, pięciornik krzewiasty.Jak widać zapłaciłam za niego jedynie 7 zł a cena w internecie waha się od 9 do 17 zł.

Przy okazji kupiłam ziele wierzbownicy drobnokwiatowej za 50 g zapłaciłam 3,30 zł.Dla dziewczyn które są ciekawe jak działają te zioła zapraszam TUTAJ w małym skrócie mają pomóc w zmniejszaniu wydzielaniu się łoju,polecany jest oczywiście dla osób które mają problem z przetłuszczają się skórą twarzy i skórą głowy
Wykończyłam swój żel do mycia buzi z Pharmaceris A i skusiłam się na Ziaja ulga kremowy olejek myjący do twarzy zapłaciłam za niego 8,50 zł w aptece i mam nadzieje,że się sprawdzi.

Nie mogłam się opanować i skusiłam się na kremowy żel do mycia ciała z Luksji z masłem shea.Pachnie bardzo podobanie ma masło shea z The Body Shop.Za pojemność 500 ml zapłaciłam  5,99 zł 
Wielkimi krokami zbliża się do nas lato więc warto zadbać o nasze stópki. Skusiłam się na skarpetki złuszczające i jestem ogromnie ciekawa jak się u mnie sprawdzą :) Kupiłam je na allegro za 16 zł plus przesyłka ;)
Wykończyła spray do czyszczenia pędzli z Elf miałam zamiar go kupić,ale firma się teraz wycwaniła i za taką samą cenę sprzedają o wiele mniejszą pojemność czyli zamiast 250 ml jest 60 ml.Postanowiłam poszukać czegoś innego skusiłam się na płyn z Inglota 150 ml kosztował 16 zł i wystarczy mi spokojnie na rok używania.

Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat  Organique, Bath Therapy, Savon Noir Classic (Naturalne mydło z czarnych oliwek i oleju oliwnego) polowałam na niego, ale za każdym razem gdy byłam w sklepie to nie był dostępny .Na szczęście wczoraj na niego trafiłam i na  na próbę kupiłam nie dużą pojemność za 9,50 zł :)  bo jak się nie mylę 200 ml kosztuje około 35 zł

Przy okazji,że byłam wczoraj w Galerii weszłam do Super-Pharmy poprosić o próbkę emulsji do twarzy z z Vichy ,ale nie mieli.Więc spytałam się kiedy będzie w promocji a Pani farmaceutka powiedziała,że w nowej gazetce będzie i chyba nawet już go można kupić za tą niższą cenę.Więc zamiast 59 zł zapłaciłam za niego 41,30 zł gratis dostałam mleczko do opalania i kilka próbek z Dermedic.:) 

Dziewczyny co wam najbardziej zaciekawiło ? :) na co się ostatnio skusiliście ;)
Pozdrawiam 

 

15 komentarzy:

  1. Czekam na parę słów o skarpetkach !! :)) Kuszą mnie niesamowicie ! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę,ale dopiero użyje je na początku czerwca,
      Cena nie jest wysoka więc warto się samemu skusić i wypróbować :)

      Usuń
  2. Kosmetyków nigdy zbyt wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na smakowego Carmexa, ale dopóki nie zminimalizuję produktów do pielęgnacji ust to nawet o nim nie myślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie od pewnego czasu wykańczałam swoje i mi się udało ;)

      Usuń
  4. też bym chciała powiedzieć sobie dość ale nie umiem;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta maa pojemność Organique ile ma ml? Fajna cena tego szaponu rosyjskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest małe opakowanie ale nie piszę ile tak mi się wydaje,że około 50 ml

      Usuń
  6. o nie wiedziałam że można kupić próbki w organique! super, na pewno się skuszę. te skarpetki również chciałabym wypróbować, teraz jest na nie szał więc nie wiem czy jeszcze będą dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego nowego zdobyłaś :) te żele Luksja uwielbiam choć tej wersji jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zrobiłam małe zakupy na triny.pl :P Ale ogólnie to widzę że ograniczyłam się z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. limonkowy carmex mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe jak sprawdzą się skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najbardziej zaciekawiło ziele z wierzbownicy drobnokwiatowej :) Lecę czytać coś więcej o nim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.