wtorek, 13 maja 2014

Recenzja Belita Super Aktywna Łopianowa Maska Przeciw Wypadaniu Włosów,


*Opinia Producenta*
Maska do włosów - skuteczny produkt do intensywnej pielęgnacji włosów zniszczonych. Maska zawiera udoskonalony zestaw skutecznych składników stosowanych w walce z wypadaniem włosów. Nadaje włosom połysk i elastyczność
Składniki aktywne
Ekstrakt łopianu znany jest jako środek numer jeden przeciw wypadaniu włosów. Stymuluje wzrost włosów i odżywia skórę głowy
Dynagen TM * opatentowany kompleks składający się z hydrolizatów białkowych. Pomaga wzmocnić włosy, zmniejsza ich wypadanie
Kofeina przedłuża życie mieszków włosowych i pobudza włosy do wzrostu
D-pantenol wzmacnia strukturę włosów, regenerują uszkodzoną strukturę włosów , zapewnia długotrwały efekt nawilżający
System odżywczy dodaje objętość i ułatwia rozczesywanie włosów
Efekt
Zmniejszenie wypadania włosów 
Wzmocnienie korzeni
Stymulują wzrost nowych włosów 
Przywrócenie struktury

Zastosowanie
Pielęgnacja włosów z tendencją do wypadania
Sposób użycia
Niewielką ilość balsamu nanieść na wilgotne włosy, pozostawić na 2-3 min., spłukać ciepłą wodą 

 *Skład*
Aqua(woda),Cetearyl Alcohol(emulgator),Cetrimonium Chloride(konserwant),Dimethicone Copolymer(emulgator),C 12-13 Pareth-23,C12-13 Pareth-3(emulgatory) ,Behentrimonium Chloride(konserwant),Dimethicone(silikon),Arctium Lappa Extract(ekstrakt z łopianu),Panthenol(nawilżacz)Propylene Glycol (konserwant)Glycerin(gliceryna nawilżacz).Hydrolyzed Yeast Protein,Parfum(substancja zapachowa).
Caffeine(kofeina),Mythylaparaben(konserwant),Benzyl Alcohol(konserwant).Methylchoroisithiazolione(konserwant),Methylisthiazolione(konserwant), 
Propylparaben(konserwant)
Hexyl Cinnamal(substancja zapachowa).,Linalool.(substancja zapachowa).

*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Produkt znajduje się w niedużym plastikowo zielonym słoiczku.Kosmetyk zabezpieczony jest folią która dla mnie jest dużym plusem.Nie ma problemu z zakręcaniem i otwieraniem produktu nic nam się bokami nie wylewa.Na opakowaniu możemy znaleźć datę ważności,skład oraz opinię producenta po Polsku ale przyklejoną papierową etykietą która po dwóch użyciach jak wiadomo się zamoczy i odchodzi.
+KOLOR,KONSYSTENCJA
Produkt jest w kolorze mleczno białym o gęstej konsystencją z którą nie ma problemu i prosto ją się rozprowadza po włosy.

+ZAPACH
Wyczuwalny jest zapach ziołowy i zarazem słodki 

+POJEMNOŚĆ,CENA
300 ml kosztuje około 14 zł
+/-WYDAJNOŚĆ
Maskę nakładam na same włosy więc potrzebuje dość sporej ilości.Maska wystarcza na kilka użyć gdy ma się włosy do pasa.

-SKŁAD
Mam trzy maski z tej firmy Belita i ta maska ma najgorszy skład zawiera bardzo dużo konserwantów
-/+DOSTĘPNOŚĆ  
Dystrybutorem kosmetyku jest firma BiosferaPolska Link do strony KLIK Kosmetyk można dostać w sklepach zielarsko-medyczne, apteki, drogerie kosmetyczne z naturalną kosmetyką oraz sklepy internetowe. 

+DZIAŁANIE
Na początku skład kosmetyku troszkę mnie przeraził więc nakładałam maskę tylko na same włosy i o dziwo sprawdziła się bardzo fajnie.Po jego użyciu włosy są miękkie bardzo prosto się rozczesują i są elastyczne.Nie mogę opisać czy pomaga z wypadającymi włosami ponieważ bałam się jej w tej roli używać.

*Posumowanie* 
Maska znajduje się w bardzo fajnym opakowaniu,ma przyjemną konsystencje i zapach.Jest w miarę wydajna zależy od długości włosów,skład dość słabiutki ale na same włosy dość dobrze działa i żadnej krzywdy mi nie zrobiła.


Link do strony KLIK


Bardzo dziękuję firmie Biosfera Polska za udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz serdeczność w stosunku do mojej osoby.



Pozdrawiam 
 

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystko co stymuluję wzrost włosów!!! dziękuję za recenzję!!! skuszę sie na nią:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam jej do skóry głowy więc nie wiem czy działa w tym kierunku

      Usuń
  2. Fajnie, że sprawdziła się na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdy wykorzystam swoje wszystkie maski, a ich jest całkiem sporo, możliwe, że skuszę się na nią;) fajna recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę też bym się bała sprawdzić jej zastosowanie przy problemach z wypadaniem włosów.
    Na składach się nie znam ale nawet mi alkohol na drugim i te konserwanty rzuciły się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam problemu z wypadaniem włosów więc nie stosuję takich produktów. Cena całkiem ok, tylko te konserwanty...

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa maska ! Nie słyszałam nigdy o tej firmie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga nie jest. Można by spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy o tej masce .Może spróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.