wtorek, 24 listopada 2015

Nie zapomnij o nawilżaniu rąk ! Bjobj ochronny krem do rąk z owsem


Ekstrakt z owsa stosowany w kosmetykach Bjobj jest otrzymywany za pomocą specjalnej obróbki na zimno.  Proces ekstrakcji odbywa się pod ciśnieniem atmosferycznym, w temperaturze pokojowej i pod ścisłą kontrolą, w celu uniknięcia zmian składników aktywnych wrażliwych na wysoką temperaturę i zachowania specyficznych właściwości fizycznych.
Wzbogacony cennymi substancjami pochodzenia roślinnego: olejami,  ekstraktami  roślinnymi  i olejkami  eterycznymi pochodzącymi z roślin z upraw organicznych lub roślin dziko rosnących jest wspaniałym składnikiem w produktach kosmetycznych. 
Dzięki unikalnym właściwościom owsa krem nawilża i odżywia skórę.  Działa łagodząco, przeciwzapalnie, czyniąc skórę dłoni elastyczną, delikatną i zadbaną.  Chroni wrażliwą i zniszczoną skórę za pomocą delikatnego filmu ochronnego, który zabezpiecza przed codziennym, szkodliwym wpływem środowiska.  Idealny dla skóry dojrzałej, wrażliwej lub suchej.
* Wszystkie składniki oznaczone gwiazdką pochodzą z certyfikowanych ekologicznych upraw

Zawiera aktywne składniki roślinne:
*Wyciąg z owsa, *Olejek ze słodkich migdałów, *Oliwa z oliwek, *Olej słonecznikowy, witamina E, gliceryna pochodzenia roślinnego 
Olejek ze słodkich migdałów jest szczególnie zalecany dla skóry wrażliwej, dzięki swoim właściwościom wygładzającym, nawilżającym, uspakajającym, chroni i leczy najbardziej wrażliwe skóry. Jest szczególnie polecany przeciw swędzeniu i zaczerwienieniom. 
Oliwa z oliwek  - jest jednym z najlepszych naturalnych środków nawilżających. Należy do emolientów, które mogą wnikać w skórę a jej lekka konsystencja sprawia, że doskonale nadaje się do nawilżania. Oliwa jest bogata w nienasycone kwasy tłuszczowe (około 72% kwasu oleinowego) i witaminę E, ważne dla dobrej kondycji skóry.  Ponadto oliwa z oliwek posiada właściwości przeciwzapalne, dzięki czemu nie tylko nawilża ale także pielęgnuje skórę.  Oliwa nie powoduje reakcji alergicznych, jest więc idealna nawet dla wrażliwej skóry.
Olej słonecznikowy - jako składnik kosmetyczny najkorzystniejszy jest olej słonecznikowy otrzymywany z ziaren słonecznika, wytłaczanych na zimno, bogaty w kwas linolowy. Olej słonecznikowy wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, zmiękcza naskórek i regeneruje. Wykazuje działanie antyoksydacyjne i przeciwzapalne.
Witamina E (Tocopherol) - substancja o działaniu antyoksydacyjnym (przeciwutleniającym), hamuje procesy starzenia się skóry wywoływane np. promieniowaniem UV lub dymem papierosowym. 

+OPAKOWANIE
Krem zapakowany jest w kartoniku na którym znajdują się wszystkie ważne informacje.Sam produkt znajduje w standardowa klasyczna miękka białej tubce przez który nie widać ile zostało nam produktu.Szafa graficzna jest prosta i schludna bardzo mi się podoba.Przed pierwszym zastosowaniu musimy odkleić osłonkę.Mały minus za to,że ma odkręcany korek i zakręcanie kremu jest troszkę kłopotliwe gdy ma się ręce nasmarowane kremem.Najlepiej nałożyć odpowiednią ilość produkt na wierz dłoni następnie zakręcić opakowanie i rozsmarować produkt po dłoniach.


+KONSYSNCJA,KOLOR
Jak widać na zdjęciu krem jest w kolorze białym i konsystncji jest dość treściwa ale nie jest tępa.Bardzo przyjemnie rozprowadza się po dłoniach.W zależności od ilości kosmetyku wchłania się dość szybko i  nie pozostawia lepiej warstwy.Jak chcemy lepszego nawilżenia po prostu nakładam większą ilość.
+ZAPACH
Jest to produkt ekologiczny więc na pewno każda z nas od razu myśli że na pewno nie pachnie zbyt przyjemnie a tu można się mile zaskoczyć.Ponieważ kosmetyk pachnie ślicznie przypomina mi troszkę zapach dziecka jest delikatnie słodki ale nie czuć go zbyt długo i jak dla mnie to jest plus.
+POJEMNOŚĆ,CENA
100 ml kosztuje 28,96 zł moim zdaniem cena nie jest wysoka jak na ekologiczny kosmetyk.Ponieważ w drogerii za krem 50 ml musimy zapłacić około 10 zł a bardzo często mają już na drugim miejscu parafinę która pozostawia tylko złudną warstwę nawilżenia.
+INNE KREMY DO RĄK Z FIRMY BJOBJ
krem do rąk nawilżająco-łagodzący krem do rąk z oliwą z oliwek
Krem do rąk odżywczo renegujący z wyciągiem z aloesu
+WYDAJNOŚĆ
Wystarczy niewielka ilość żeby nasmarować dłonie a na noc można nałożyć troszkę więcej na pewno długo się z nim nie rozstanę.
-DOSTĘPNOŚĆ
Krem oraz inne kosmetyki firmy bjobj można kupić w sklepie internetowym biobeauty TU KILK
+DZIAŁANIE
Brakowało mi treściwego i nawilżającego kremu do rąk a o tej porze roku musimy wyjątkowo dbać o nawilżanie a ten kosmetyk naprawdę bardzo fajnie się sprawdził.Dość szybko się wchłania jak nie przesadzimy z ilością.Produkt nie klei się nie pozostawia tłustej powłoki,dłonie po jego użyciu są miękkie i nawilżona.W ciągu dnia nakładam  niewielką ilość a w nocy nakładam troszkę więcej żeby głębiej nawilżyć dłonie.Warto przynajmniej raz w tygodniu zrobić sobie peeling dłoni następnie nałożyć treściwą ilość kremu na dłonie i nałożyć foliowe rękawiczki i pod koc albo nałożyć zwykłe ciepłe rękawiczki i czekać aż krem się spokojnie wchłonie.Nasze dłonie na pewno będą nam wdzięczne za taki zabieg.


Właśnie się przekonałam, że dobry nawilżający krem o dobrym składzie nie musi być wcale strasznie drogi.:)


Dziewczyny a wy nie zapominacie o swoich dłoniach ?.Jak o nie dbacie ?


32 komentarze:

  1. ekologiczne produkty coraz bardziej zaczynam doceniać, ten krem fajnie się prezentuje chyba się za nim troszkę porozglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma fajny skład i treściwą konsygnację która bardzo dobrze nawilża dłonie.

      Usuń
  2. Mam skórę skłonną do przesuszania i moją codziennością jest dokładne nawilżanie często sięgam po różnego rodzaju produkty nawilżające czy to do rąk czy ciała. Niestety nie wszystkie się sprawdzają.
    Produkt godny uwagi.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś ten krem spróbować bo jest naprawdę świetny

      Usuń
  3. Idą mrozy, czas pomysleć o porządnym nawilżaniu skóry dłoni. Buziak Kochana na spokojny dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Plus za skład :) w okresie jesienno - zimowym bardziej stawiam na pielęgnację dłoni , iż są bardzo przesuszone:(

    OdpowiedzUsuń
  5. mam krem uniwersalny do ciała i twarzy z Bjobj , uwielbiam go. fantastycznie działa a kosztuje niewiele. cieszę się, że Twoje dłonie polubiły się z tym. ja zawsze pamiętam o swoich i często kremuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Widzę,że u Ciebie także się sprawdził.

      Usuń
  7. Rzeczywiście, odpowiednie nawilżenie teraz to podstawa! Szkoda, ze tak trudno dostepny, a to fajna ma wydajnosc ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam swój ulubiony krem, ale to niestety fakt, że zapominam używać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, że pozostawia tłustego filmu no i skład jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że polubiłby się z moimi dłońmi! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, że lepszy taki krem niż drogeryjny, kremy naturalne naprawdę działają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy wcześniej go nie widziałam, a nie powiem zachęcający ma opis :D
    Pielęgnacja dłoni jest dla mnie bardzo ważna - mam delikatną skórę, skłonną do przesuszania, więc dobry nawilżający krem jest obowiązkowy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz racie o dłonie o tej porze roku trzeba bardzo dbać ;) Krem wydaje się bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...