piątek, 27 listopada 2015

Moja Pierwsza Farbka do ust Lip Lava -w kolorze Tremor


Pomadki z serii Lip Lava to unikatowe produkty do ust w postaci mocno napigmentowanej farbki.

Jednorazowa aplikacja zapewnia pełne matowe pokrycie ust wybranym kolorem.
Lip Lava nie wysusza ust, działa nawilżająco, dzięki zawartości wit. E.
Wygodny aplikator zakończony gąbeczką pozwoli w prosty i delikatny sposób umalowac usta.

Poszczególne odcienie można stosować oddzielnie, bądź łącznie - tworząc własną gamę kolorystyczną!



+OPAKOWANIE
Jak na farbkę przystało produkt znajduje się w miękkiej plastikowej tubce. Aplikator zakończony jest gąbeczką która bardzo dobrze rozprowadza po ustach nasz produkt. Farbka zapakowania jest dodatkowo w przeuroczy kartonik. Warto także wspomnieć że tubka przypomina kolor jaki znajdujemy w środku opakowanie. Dzięki czemu jak mamy ich więcej łatwo znaleźć swój ulubiony kolor.
+KONSYSTENCJA,APLIKACJIA
Produkt bardzo mi przypomina pod względem konsystencji. Matowych pomadek z Manhattanu które posiadam i uwielbiam. Określiłam bym ją jako kremową przypominający gęsty mus. Który bardzo dobrze rozprowadza się po ustach, ale potrzebuje chwili żeby ją dobrze rozprowadzić to nie jest błyszczyk ;)
+KOLOR i PIGMENTACJIA,WYKOŃCZENIE
Naprawdę jestem zdziwiona ponieważ kolor jest bardzo ale bardzo intensywny i wystarczy jedna warstwa żeby uzyskać pełne krycie na ustach.
Kolor jaki posiadam to Tremor określiłam bym go jako lekko zimny róż i ślicznie prezentuje się na ustach. Efekt na ustach jaki pozostaje nie jest do końca matem i taka pół matowa.
+ZAPACH
Nie wyczuwam żadnego zapachu
+POJEMNOŚĆ,CENA
12ml kosztuje 15 zł.
Możecie skorzystać z zniżki -20% hasło ,, Black20'' która od dziś do 30.11 obowiązuje na ich stronie na cały asortyment.
źródło
+INNE DOSTĘPNE KOLORY
W całym asortymencie dostępne są pięć kolorów
Firestorm
Shockwave
Forgiven
Unleash
Termor ten co posiadam.
+/-TRWAŁOŚĆ
Farba utrzymuję się na moich ustach dość długo. Wiadomo jak będziemy pić i jeść to szybciej nam znika.

+/-DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki tej marki dostępne są tylko w sklepach internetowych np.
Top Look klik



  
Wiecie na pewno że uwielbiam pomadki i bardzo byłam ciekawa tej farbki do ust i jestem mile zaskoczony. Opakowanie jak i aplikator na plus.Kolor jest śliczny i bardzo ładnie wygląda na ustach może nie utrzymuje się mega długo ale nie jest źle.Farbka nie wysusza ust a efekt określiłam bym jako pół mat.Ma aż 12 g i kosztuje nie wiele i czego tu więcej chcieć ;)

Dziewczyny miałyście z nią do czynienia ? Jaki kolor wam się najbardziej podoba ?

Pozdrawiam



23 komentarze:

  1. kolor ładnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gąbeczka na aplikatorze to fenomenalna sprawa ;) a i kolor ma dobry ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie najbardziej podoba się Twój kolor, pięknie wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam farbek do ust

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bajeczny :) Muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę bardziej zgaszone odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor ładny. Podobne do tych farbek z too faced.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te farbki dostępne są także w wielu innych drogeriach internetowych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.