wtorek, 12 lutego 2013

RECENZJA Mini Max quick dry & long lasting numer,759,782

*Opakowanie*

 *Kolor numer 759*

*Opakowanie*

*Kolor numer 782*
 *Opinia Producenta*
Nigdy nie mamy dość klasyki.
Delikatne, neutralne lub klasyczne kolory paznokci odzwierciedlają twoją zrównoważoną i nienaganną postawę. Wybierz odcień lakieru, który pasuje do twojego nastroju lub okazji, a jednocześnie nie zdominuje twojego wyglądu. Szeroka paleta szybkoschnących kolorów dostępna jest w linii lakierów do paznokci MiniMAX quick dry & long lasting.

ZAWSZE WSPANIAŁE KOLORY. NIGDY NIE WYCHODZĄ Z MODY!

*Inne kolory*

Nie jestem pewna czy to wszystkie kolory ponieważ tego różowego 759 nie znajduje się w paletce.
źródło KLIK
 *Moja Opinia*
+OPAKOWANIE 
Szklana przezroczysta buteleczka przez którą widać ile zużyliśmy lakieru.Czarna plastikowa nakrętka .Nie ma problemu zakręcaniem ani z odkręcaniem lakieru.Pędzelek jest standardowy prostu.

+KONSYSTENCJA
Oba lakiery mają taką samą konsystencje.Która bardzo dobrze rozprowadza się po płytce paznokci.Nie tworzy smug ani grudek.

+/- KOLOR
-759 Perłowy delikatny róż.Nie przepadam zbytnio za perłowymi lakierami i za różem na pazurkach.Na pewno jego dużym plusem jest to,że bardzo dobrze kryje i wystarczy tylko jedna warstwa.Która schnie w ekstremalnym tempie.
+783 ten kolorek bardziej przypadł mi do gustu,Jest to zgniła zieleń.Ślicznie wygląda na pazurkach.Ten lakier potrzebuje już dwóch warstw żeby dobrze pokryć płytkę.Schnie troszkę dłużej niż ten różowy.

+POJEMNOŚĆ/CENA
5m/5zł

Trwałość

+DOSTĘPNOŚĆ
Na pewno jest dostępny w wielu małych niesieciowych drogeriach.

*Podsumowanie*
Mała pojemność niska cena,bardzo ładne kolorki.Jak je spotkam to się skuszę na kolorek 681 :) Bardzo mi się podoba.Nie lubię gdy lakier długo schnie i potrzebuję dużo warstw żeby zakryć moją płytkę paznokci.Te są prawie moimi ideałami.Więc na pewno za nimi rozejrzę ;)


Produkt otrzymałam od firmy Eveline. za pośrednictwem serwisowi Uroda i Zdrowie     
Produkt otrzymałam od firmy Eveline. za pośrednictwem serwisowi Uroda i Zdrowie   
Bardzo dziękuję firmie Uroda i Zdrowie i Eveline za
udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz serdeczność w stosunku do mojej osoby.Fakt otrzymania kosmetyku za darmo nie wpływa na moją recenzje.




Dziewczyny macie lakiery z tej serii,albo z tej firmy? Jesteście z nich zadowolone? Który wam się kolorek najbardziej podoba.
Pozdrawiam 

19 komentarzy:

  1. niestety kompletnie nie moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. oba kolory prezentują się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor numer 759 bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak nie przepadam za zielonościami na moich paznokciach tak w tym zestawieniu zdecydowanie ten drugi kolor wygrywa - śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam lakiery tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi bardziej podoba sie ten różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kupiłam kiedyś lakiery eveline w biedronce i jestem zadowolona :) masz piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też bardziej podoba się zieleń, chociaż kolory i tak nie moje ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.