piątek, 23 czerwca 2017

Wibo, Million Dollar Lips, Matt Lipstick (Matowa pomadka do ust)

Matowa pomadka do ust Wibo Million Dollar Lips z długotrwałą formułą do 4 godzin. Doskonała, aksamitna konsystencja gwarantuje precyzyjne pokrycie. Matowe wykończenie sprawia, ze usta wydają się pełne, wyraziste i kuszą swoim urokiem.


+/-OPAKOWANIE

Produkt przypomina standardowe opakowanie błyszczyka. Kolor opakowania jest czarne a skuwka ma kolor pomadki, która znajduje się w środku. Aplikator jest w formie gąbeczki. Bardzo łato i przyjemnie aplikuje się za jej pomocą produkt na usta. Niestety opakowanie bardzo szybko się niszczy i rysuje w torebce.

+/-KONSYSTNCJA
Produkt posiada pudrowo-żelową konsystencję, jakby musu, który chwilę po aplikacji zastyga dość mocno na ustach. Jak zobaczycie poniżej, pokreślą każde załamanie ust ,tak samo jak suche skórki. Koniecznie muszę pod nią nałożyć balsam nawilżający.


+KOLOR
Jaki posiadam to 05
Jest to brudny wpadający lekko w róż nudziak. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach i dobrze wygląda do mocniejszego makijażu.
+ZAPACH
Pachnie dość przyjemne troszkę słodko. Zapach bardzo szybko się ulatania.
+POJEMNOŚĆ,CENA
3ml w cenie regularnej kosztuje 13,79 zł. Ja kupiłam go na promocji -50 zł więc zapłaciłam za niego nie całe 7 zł.
+GAMA KOLORYSTYCZNA
Matowa pomadka do ust Wibo Million Dollar Lips jest dostępna w 6 kolorach.
+DOSTĘPNOŚĆ
Możemy go kupić w szafie marki Wibo, czyli w każdym Rossmannie.

+/-TRWAŁOŚĆ
Pomadka po nałożeniu jest lekko błyszcząca, ale po chwili zastyga i robi się zupełnie  matowa. Bardzo mocno ściąga usta i podkreśla każde załamanie na ustach. Dlatego za każdym razem gdy chce ją użyć, muszę pierw sięgnąć po balsam nawilżający. Przez co niestety trwałość troszkę na tym cierpi. Ponieważ nałożona na gołe usta, utrzymuje sią na nich naprawdę bardzo długo. Nawet ciężko jest ją zmyć płynem micelarnym. Niestety przez swoją formułę u mnie konieczne jest nawilżenie ust.


Wiem że jest wiele miłośniczek tej pomadki, lecz ja do nich nie należę. Uwielbiam matowe pomadki, ale ta jest bardzo mocno wysuszająca. Przez co niestety bardzo rzadko po nią sięgam. Moja siostra także posiada tą pomadkę w kolorze 06 i ma takie samo zdanie jak ja.


Macie może pomadki z tej serii ? Co o nich sądzicie ?
Pozdrawiam


25 komentarzy:

  1. Widać ewidentnie że bez tej pomadki nawilżającej usta będą po niej suche ;)
    Kolorek fajny, natomiast te podkreślanie wszystkiego nie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwię się, że nie jesteś zachwycona, kolor nie mój, wykończenie fajne ale nie lubię wysuszenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się kolor bardzo podoba, ale wysuszenie ust nie koniecznie.

      Usuń
  3. Szkoda, że wysusza, bo kolorek ma idealny. Szukam czegoś takiego już od dłuższego czasu, ale jednak wolę coś o lepszej formule.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą ci nie polecam, przynajmniej na moich ustach się okropnie sprawdza.

      Usuń
  4. Kolor jak dla mnie super! ale efekt nie powala ...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam odcień 01, ale wolę jednak K'Lips od Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę czerwoną, ale nie używam jej często, bo mam lepsze czerwone pomadki. Nie jest dla mnie najgorsza, ale też nie zachwyca jakością.
    A ten kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tak bardzo przesusza usta, sam odcień jest bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam nr 1 i kolor ma śliczny i jest mega trwała, ale co do uczucia na ustach zdecydowanie przegrywa z tymi z Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam żandej pomadki z Wibo. Faktycznie ta trochę wysusza usta. A próbowałaś może nałożyć ją na balsam nawilżający ?:)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta właśnie nakładam i piałam o tym w poście ;)

      Usuń
  10. Faktycznie wysusza usta, ale kolor mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor, aczkolwiek obecnie wolę pomadki z domieszką różu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się taki kolor nie podoba, zwłaszcza latem, kiedy sięgam po bardziej jaskrawe i wyraziste odcienie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.