sobota, 17 czerwca 2017

Pretty Happy You Shiny Box -Mini recenzję






Dziś przychodzę do was z mini recenzjami kosmetyków których znalazłam w majowym pudełeczku  ShinyBox. Tytułem pudełko to ,,Pretty Happy You ,,.

Opinia Producenta:
PRETTY. HAPPY. YOU. to majowa propozycja od ShinyBox. Wraz z najnowszym pudełkiem wydobądź swoje piękno, bądź sobą i przygotuj się na nadejście lata.

Więc zaczynamy

Creightons Argan Smooth szampon do włosów
Opinia Producenta:
Szampon do włosów Argan Smooth wzbogacony w bogate przeciwutleniacze, marokański olej arganowy, który głęboko nawilża i odżywia włosy nadając im jedwabistą miękkość i połysk. Zawiera proteiny jedwabiu, dzięki którym włosy są silnie nawilżone i zdrowe każdego dnia. Odpowiedni dla każdego rodzaju włosów.
Cena.19,90zł/250 ml
Skład:
Moja Opinia:
Kosmetyk znajduje się w miękkiej zielonej tubie. Z przezroczystym dozownikiem, na zatrzask. Produkt jest w kolorze mlecznym o gęsto-żelowej konsystencji. Szampon ma bardzo przyjemny słodko kosmetyczny zapach. Bardzo dobrze się pieni, na pewno ze względu na sls.
Świetnie się sprawdza w swojej roli, czyli dobrze oczyszcza włosy. Zostawiając je miękkie w dotyku. Używam go raz na jakiś czas, gdy chce dobrze oczyścić swoje włosy. 

Herbal Care Maseczka lub peeling do twarzy
Opinia Producenta:
Maseczka do twarzy z olejkiem arganowym do cery suchej i bardzo suchej
Maseczka odbudowuje warstwę lipidową skóry, uzupełnia niedobory substancji odżywczych oraz długotrwale i intensywnie nawilża. Skóra z dnia na dzień staje się zregenerowana, gładka i pozbawiona odczucia suchości. Zawiera olejek arganowy, oligosacharydy z drzewa Tara, kolagen i proteiny pszenicy.


Tu można było trafić na trzy inne warianty maseczek.

Cena.2,50 zł/2x5 ml
Skład:


Opinia Mojej Mamy:
Maseczka znajduje się w saszetce podzielone na dwie aplikacje po 5 ml. Maseczkę oddałam swojej mamie. Powiedziałam, że sprawdziła się u niej bardzo fajnie.Mam ochotę wypróbować na własnej skórze  maseczki z aloesem z tej serii.

FA Antyperspirant
Opinia Producenta:
Linia Soft & Control to pierwsze dezodoranty od Fa, które łączą właściwości antyperspiracyjne i pielęgnacyjne. Unikalna technologia Dry Oil zapewnia długotrwałą ochronę przed poceniem i nie wysusza wrażliwej skóry pod pachami. Niczym płatki kwiatów, otula skórę delikatnym, a zarazem trwałym zapachem, który utrzymuje się przez cały dzień.
Cena.8,99zł/50 ml
Skład:

Moja Opinia:
Kosmetyk zamknięty jest w  białym szklanym opakowaniu z fioletową odkręcaną nakrętką. Dozownik jest w formie kuleczki. Produkt jest w kolorze mlecznym o kremowo-kwiatowym zapachu. Nie byłam do niego przekonana, ale po kilku użęciach, naprawdę się z nim polubiłam. Ponieważ naprawdę bardzo dobrze chroni, przed przykrym zapachem. Ostatnio codziennie po niego sięgam.

Naobay Odżywczy krem do twarzy
Opinia Producenta:
Unikalna kompozycja bogata w organiczne składniki odżywcze o intensywnym działaniu nawilżającym. Krem głęboko odżywia skórę, jednocześnie poprawiając jej elastyczność i zapewniając intensywne nawilżenie przez cały dzień. Krem jest pełen niezbędnych kwasów tłuszczowych występujących w olejach pochodzących z upraw ekologicznych, takich jak olej awokado, oliwa z oliwek, które działają przeciwzmarszczkowo. 98,85% składników jest pochodzenia naturalnego.

Cena.210zł/50 ml
Skład:


Opinia Mojego Męża:
Kosmetyk znajduje się w białek tubce z czarnymi napisami. Opakowanie jest zakręcane drewnianą nakrętką (przynajmniej tak mi się wydaje). Dozownik wydobywa odpowiednią ilość produktu.Krem jest w kolorze białym o dość treściwej-gęstej konsystencji. Zapach jest  troszkę roślinny. Mojemu mężowi nie do końca się podoba, mi nie przeszkadza. Na szczęście zapach szybko się ulatnia. Jak widać skład jest bardzo przyjemny, tak samo jak jego działanie. Dla mojej tłustej skóry, ten krem jest troszkę za bogaty. Szczególnie teraz w takie upały. Ale skóra mojego męża, go po prostu pokochała. Po jego użyciu buzia jest miękka w dotyku, nawilżona i odżywiona. Naprawdę jest to hit tego pudełka.

Bielenda Kosmetyk z linii #INSTA PERFECT MATT&CLEAR
Korektor punktowy
Opinia Producenta:
Punktowy korektor pomaga szybko i skutecznie uporać się z niechcianymi wypryskami i rozszerzonymi porami. Jest niezastąpiony – nanoszony punktowo działa już od pierwszej aplikacji. Nie zatyka porów. Ekspresowo łagodzi miejscowe zaczerwienienia i podrażnienia skóry. Tu można było trafić na cztery inne warianty kosmetyków.
Cena.2,50 zł/2x5 ml, Produkt pełnowymiarowy
Skład:

Moja Opinia:
Kosmetyk zapakowany jest w kartoniku. Sam produkt znajduje się w miękkiej tubce z wygodnym dozującym dziubkiem. Jak widać kosmetyk jest w kolorze przezroczystym, o żelowej konsystencji.Na razie jeszcze go nie używałam, chyba zostawię sobie go na jesień. Dziwi mnie tylko jego nazwa,bo to nie jest korektor. Jest to taki punktowy żel.

Synchroline Zestaw pielęgnacyjny
Dermokosmetyki Synchroline to produkty stworzone w oparciu o wiedzę farmaceutyczną, przeznaczone do zwalczania i łagodzenia różnych problemów skórnych. W pakietu wchodzą: krem anti-aging z witaminą C, krem do skóry pozbawionej jędrności i elastyczności, krem do skóry pozbawionej blasku, krem rozjaśniający z filtrem SPF 50+.
Tych panów jeszcze nie miałam możliwości przetestować, ale na pewno to zrobię.
Oczywiste jest, że hitem tego pudełka jest odżywczy krem firmy Naobay. Który u osób ,że skórą suchą, jest po prostu świetny. Na dodatek ,jestem zadowolona z antyperspirant i szamponu.


Pudełeczko jest jeszcze dostępne, możecie zamówić go za jedyne 39 zł z przesyłką ( więc aż 20 zł taniej ) z hasłem ONE_DAY_PROMO.
Promocja trwa tylko dzisiaj. Więc się spieszcie.:)
Na dodatek nie mogę się już doczekać Czerwcowego pudełeczka. Gdzie na pewno znajdują się dwa gwarantowane kosmetyki z firmy Kueshi.

Czerwcowe pudełko możecie zamówić na stronie ShinyBox  TUTAJ

Wysyłka planowana jest już na 21 czerwca.


Co sądzicie o pudełku Pretty Happy You?
Może coś was zaciekawiło ?
Kusi was nowe Czerwcowe pudełeczko ?

Pozdrawiam

22 komentarze:

  1. Mało przydatnych rzeczy dla mnie w tym Shiny Box

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo polubiłam tą kulkę Fa choć też się tego nie spodziewałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałyśmy tę samą wersję ;) Mnie średnio zadowoliło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jedynie ten krem odżywczy mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszący ten box - głównie ze wzgledu na ten krem ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Majowe średnie, ale jestem bardzo ciekawa urodzinowego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem Naobay i próbki Synchroline są świetne, zamiast korektora mam sztyft na ukąszenia i też jestem zadowolona. Ciekawi mnie bardzo urodzinowe pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę przetestować te próbki ;)

      Usuń
  8. Ja się skusiłam i jestem bardzo zadowolona z zawartości i z działania kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko krem mnie ciekawi, ale też nie na tyle, aby zamawiać to pudełko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.