czwartek, 21 lutego 2013

RECENZJA Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy ze skrzypem polnym przeciw wypadaniu włosów

*Opakowanie*
*Opinia Producenta,Skład*
*Moja Opinia*
-OPAKOWANIE
Olejek znajduje się w ciemnej małej plastikowej butelce.Plastik jest dość gruby więc nie widać,ile pozostało produktu.Nie podoba mi się dozownik nie raz mi się po prostu wylał chociaż wydawało mi się,że zakręciłam go dobrze.Ciężko go nie nabiera zawsze wylewało mi się zbyt dużo produktu na dłoń.

+KONSYSTENCJA,KOLOR
Olejek jest rzadki bezbarwny(przepraszam dziewczyny,ale nie zrobiłam zdjęcia jak wygląda )

+ZAPACH 
Ma ziołowy delikatny zapach który jest mało wyczuwalny.

+POJEMNOŚĆ/CENA
100ml/ja zapłaciłam za niego 4,75zł,w niesieciowej drogerii,a jak się nie mylę w Naturze jest za jakieś 7,50zł

+DOSTĘPNE WERSIE 
Olejek łopianowy z czerwoną papryką
Olejek łopianowy ze skrzypem polnym  

-WYDAJNOŚĆ
Przeważnie u mnie oleje są bardzo wydajne,ale ten produkt bardzo szybko się skończył.Oczywiście troszkę mi się go wylało.

+DOSTĘPNOŚĆ 
Na pewno w drogerii Natura i w niesieciowych drogeriach 

-DZIAŁANIE 
U mnie się po prostu nie sprawdził w swojej roli czyli nie zahamował wypadanie włosów.Bardzo się na nim zawiodłam.Nie było problemu z jego zmyciem.

*Podsumowanie*
Czytałam dużo pozytywnych opinii na jego temat więc po prostu,albo go kochać,albo nienawidzić.U mnie się nie sprawdził więc na pewno go już nie kupię,ale wielu dziewczyną pomógł.Ma dość dobrą opinię na KWC

Dziewczyny miałyście olejek z tej firmy ? Co o nim sądzicie ?
Pozdrawiam 



27 komentarzy:

  1. Mam go u siebie, więc zobaczymy jak się u mnie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go kiedyś kupić, ale stwierdziłam, że ma za wiele negatywnych opinii

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry dozownik to podstawa, aby w ogóle chcialo sie brac za produkt :) ale i tak dzialanie najwazniejsz ;) Buziaki :) i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym go spróbować.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go i jak na razie mam co do niego mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze go ie używała, ale jakoś nie wzbudził we mnie sympatii. Chyba za dużo negatywnych opinii o nim przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja go właśnie ostatnio szukałam w Rossmannie i go nie było, jednak jeśli go zobaczę, to na pewno zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. własnie nad nim myślę ale nad tą wersją z papryczką nie wiem może kiedyś się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze ten z papryką,ale go nie używałam

      Usuń
  10. Mi też nie przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejek czeka w kolejce, bo póki co wykańczam ten z czerwoną papryką, zobaczymy, jak się sprawdzi, jeśli chodzi o wypadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze żadnego olejku z GP :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie na wypadanie najbardziej pomagają tabletki Merz Special :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go i w sumie nie robi nic;|

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda , że sie nie sprawdził. Ja miałam z czerwoną papryka i był super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam w tej chwili balsam przeciw wypadaniu włosów z GP i również się nie sprawdza, także na olejek z tej firmy już się raczej nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  17. zachwycona opiniami na necie też go kupiłam i jakoś nie wiem... wolę mój kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubiłam go. Moja skóra głowy była po nim bardzo zdrowa, ale czy pomógł w problemie z wypadaniem włosów? Nie do końca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam go i u mnie sprawdził się bardzo dobrze, choć wypadanie włosów w 100% zahamował płyn Facelle :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam go i bardzo lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. też go używam,ale póki co bez efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety na mnie też nie działają takie specyfiki:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten olejek w wersji z papryką, ale jeszcze go nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.