środa, 13 lutego 2013

Nowe Współprace

Dalsza  współpraca z firmą

 Link do strony KLIK
 Jak zawsze mogłam sobie wybrać dwa produkty do przetestowania
-Hydrolad Oczarowy 
-Kwas mlekowy 30%

Współpraca z Firmą
Link do strony  KLIK
Jest to mój pierwszy kosmetyk z tej firmy dostałam od firmy 
-Henna wax ograniczone wypadanie moc i blask sprężystość oraz kilka próbek.

Współpraca z firmą 
Link do strony KLIK
Kosmetyki mogłam sobie wybrać sama :) 
Wybrałam
-Żel pod prysznic 
-Pomadka do ust
-Nawilżający krem do mycia twarzy

Współpraca z firmą 
Link do strony KLIK 
Do testów dostałam 
-Lakier do paznokci care%colour numer 55
-Tusz do rzęs Ling lash mascara
-Cień do powiek selective numer 15 ciemny brąz
-Puder Matująco-Kryjący numer 1 jasny beż 

Uprzejmie dziękuję firmie Fitomed NoiniCare,Pilomax i Mariza za udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz za zaufanie oraz serdeczność w stosunku do mojej osoby.


Co was najbardziej ciekawi ? ;)Dziewczyny mam do was prośbę,jaki podkład mi polecicie.Ponieważ teraz kończy mi się Revlon ColorStay i muszę kupić nowy.Mam skórę tłustą z dość widocznymi porami.Nie musi być bardzo kryjący.Doradźcie mi ;)
Pozdrawiam 

26 komentarzy:

  1. Och jakie smakołyki z Noni Care, PIEKNIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noni Care mnie ciekawi ;)
    składy i ceny mają fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, sporo testowania, więc udanego i czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego ;)
    Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ale tych współprac, miłych testow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie kosmetyki Noni Care :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo nowych współprac gratuluje! :)
    ja bardzo lubie podkład z Maybelline Affinitone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaa jakie paczuszki :)))
    gratuluję jest co testować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio testuję Maxfactor 3w1 i powiem Ci, że sprawdza się lepiej niż dobrze :) ale użyłam go tylko kilka razy :) Słyszałam, że dziewczyny chwalą sobie podkład z Catrice matujący :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnego testowania życzę :)) Mnie zawartość tych paczek nie zachwyciła, jestem chyba bardzo wybredna w kwestii kosmetyków które miałabym tetsować :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super paczuszki :) też dostałam paczkę z Pilomax (taką samą) :P

    OdpowiedzUsuń
  12. o noni wo gole nie slyszalam ..
    gratuluje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :-) czekamy na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) Jestem ciekawa Noni Care :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Firma Fitomed to moja ulubiona Polska firma. Ich kosmetyki są świetnej jakości, składy proste, przyjazne, a cena rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super :) gratki - jestem ciekawa współprac i recnzji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.