wtorek, 26 lutego 2013

RECENZJA Eveline, Super Long Lasting 16h - ultra trwała pomadka w płynie nr 116

*Opakowanie*
*Słocz*
*Usta solo*
*Usta pomalowane*
*Po kilku godzinach*
*Opinia Producenta*
Wyjątkowe połączenie intensywnego koloru i długotrwałego blasku!
Intensywny wielowymiarowy kolor przez długi czas!
Wibrujący ultra trwały blask bez wysuszania!
Już nie musisz wybierać pomiędzy lustrzanym połyskiem błyszczyka a głębokim i trwałym kolorem pomadki do ust!
Pomadka w płynie 16H Super Long Lasting Shine liquid lip laquer stworzona w oparciu o innowacyjny kompleks Lipocire™, zawiera w 100% naturalne składniki, które intensywnie nawilżają i wygładzają skórę ust!
Receptura wzbogacona o olej palmowy i kompleks witamin (A, E, F) gwarantuje potrójny efektu makijażu ust: idealnie wygładza, doskonale nawilża i chroni, gwarantuje intensywny kolor oraz głęboki połysk przez cały dzień.
*Dostępne Kolory*

115
116

117

118



120
źródło KLIK


*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Znajduje się w typowym jak dla błyszczyków opakowaniu.Opakowanie jest w kolorze białym przez które nie widać ile zostało produktu.Zakrętka jest w kolorze srebrnym,Podoba mi się bardzo szafa graficzna tej pomadki.Wykonana jest z grubego plastiki i na pewno nie ma obaw,że się coś połamie.Aplikator jest długi i wąski i jest wykonany z takiego meszka,

+KONSYSTENCJA
Produkt nie jest zbyt gęsty ani zbyt rzadki.Nie ma problemu z jego nakładaniem

-KOLOR
Zacznę od tego,że kolor pomadki wygląda całkowicie inaczej w opakowaniu.Pierwszy raz jak go zobaczyłam pomyślałam śliczny kolor.Na dłoni także wyglądał podobnie.Gdy nałożyłam na usta po kilku minutach kolor stał się całkowicie inny.W opakowaniu wpada bardziej w pomarańcz a na ustach dość ciemny róż.Ja nie przepadam za takim różem.Na moich ustach kolor wygląda jak fuksja.Mi po prostu taki kolor nie pasuje.

+ZAPACH
Zapach jest bardzo mało wyczuwalny pachnie troszkę owocowo.

+POJEMNOŚĆ/CENA
7 ml/około 10 zł

+TRWAŁOŚĆ
Jak go dostałam w swoje łapki pomyślałam trwałość 16 h producent ma niezłą fantazje.Po aplikacji pomadki nie mogłam się nadziwić,że ona nadal jest na moich ustach 16 h ona się nie utrzymuję,ale 6 godzin na moich ustach z jedzeniem i piciem.Dla mnie to ogromny plus bo nic nigdy mi się tak długo na ustach nie utrzymywało.Oczywiście pomadka utrzymuje się około 3 godziny z połyskiem potem zostaje lekko starta,ale nadal jest na ustach.

+WYDAJNOŚĆ
Z taką trwałością,nie musimy ją poprawiać co kilka godzin więc na pewno wystarczy na długo.

-DOSTĘPNOŚĆ
Szczerze pisząc ja jej jeszcze nigdzie nie wadziłam. Na pewno można ją spotkać w niesieciowych drogeriach i na internecie

*Podsumowanie*.
Zapomniałam wspomnieć,że pomadka nie wysusza nam ustach ani pod wpływem godzin nam się nie rozmazuje.Jak by nie ten kolor mogła bym się z nią na bardzo długo zaprzyjaźnić.Będę ją na pewno używać,ale na wieczorne wyjścia.Polecam za taką niską cenę i trwałość warto się w nią zaopatrzyć ;)

Produkt otrzymałam od firmy Eveline. za pośrednictwem serwisowi Uroda i Zdrowie     
Produkt otrzymałam od firmy Eveline. za pośrednictwem serwisowi Uroda i Zdrowie   
Bardzo dziękuję firmie Uroda i Zdrowie i Eveline za
udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz serdeczność w stosunku do mojej osoby.Fakt otrzymania kosmetyku za darmo nie wpływa na moją recenzje.
Miałyście kiedyś takie trwałe pomadki? Co o nich sądzicie ?
Pozdrawiam 

13 komentarzy:

  1. faktycznie wygląda inaczej na ustach niż na tym zdjęciu, ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wygląda mimo wszystko na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. odcień bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ustach cudnie! Podoba mi sie tez odcien 120 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj ale śliczny odcien <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mi najbardziej przypadł do gustu 118 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I mi 118 wpadł w oczko, a na Twoich ustach wygląda wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo słyszałam o tych błyszczykach, więc po Twojej recenzji myślę, że się w końcu skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesuje mnie ten produkt, muszę go wypróbować, ale sama nie wiem, który kolor wybrać ;-).

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym 116 :)
    fajnie wszystkie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.