sobota, 16 lutego 2013

RECENZJA Yves Rocher - balsam do ust,kolor subtelna morela

*Opakowanie*
 *Kolor*
 *Usta solo*
*Usta pomalowane*
*Opinia Producenta*
Efekt dla urody
Balsam do ust delikatnie odżywia usta, nadaje subtelny połysk

Składnik aktywny
Olejek z migdała o właściwościach ochronnych i odżywczych.

Zalety produktu
Delikatna, aksamitna konsystencja, nie klei się.
Apetyczny i delikatny zapach.

Stosowanie
Nakładać bezpośrednio na usta za pomocą aplikatora.

Rezultaty
  85% badanych kobiet potwierdziło komfortową konsystencję*.
* Test stosowania przeprowadzony pod kontrolą dermatologiczną na 27 kobietach w ciągu 3 tygodni.

Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej
 Testowany pod kontrolą dermatologiczną.
Składniki roślinne: Olejek z migdała
 Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
 Bez parabenów.

*Moja Opinia*
-OPAKOWANIE 
Tubka w kolorze pomarańczowym i zakrętką fioletowym.Nie widać ile nam pozostało produktu.Nie wiem dlaczego go kupiłam bo nie nawiedzę takiej aplikacji,.Aplikator jest w formie kuleczki troszkę wyjeżdża poza kontur ust i na pewno nie umalujemy się nią bez lusterka.Podoba mi się szafa graficzna opakowania i to,że jest taki mały i wszędzie się zmieści.

-KONSYSTENCJA
Dość gęsta,ale i tak trzeba uważać jak go się wyciska bo może się wydobyć za dużo produktu.

+KOLOR 
Jak widać na dłoni śliczny  ciepły morelowy kolorek z małymi drobnymi złotymi drobinkami które są mało widoczne na ustach robi się transparentny.Daje subtelny połysk.

-/+ZAPACH
Ciężko go określić nie jest jakimś śmierdzielem,ale pachnie chemicznie.Czuć go dość długo na ustach co mi przeszkadza.

+INNE KOLORY
Dostępny jest jeszcze tylko w dwóch kolorach 
Subtelna róża
Subtelna malina

+POJEMNOŚĆ/CENA
7g/11zł Ja zapłaciłam za niego 5,50zł

-TRWAŁOŚĆ
Nie utrzymuje się na ustach zbyt długo.

-DOSTĘPNOŚĆ 
Jak wiadomo kosmetyki Yves-Rocher dostępne są stacjonarne oraz w sklepie internetowych  Yves-Rocher

*Podsumowanie*
Nie wiem co to w ogóle jest czy błyszczyk czy pomadka.Bo na pewno nie nawilża na ustach wygląda dość ładnie,ale szybko znika.Przeszkadza mi troszkę jego zapach i aplikacja.Mógłby być bardziej widoczny na ustach i te drobinki mogło by się bez nich obejść.Na pewno już wiecie,że się z nim nie polubiłam i bardzo rzadko go używam.Oczywiście go nie polecam u mnie się nie sprawdził.

Dziewczyny lubicie kosmetyki z tej firmy ?Jakie są wasze ulubione błyszczyki,a może wolicie pomadki ? :)
Pozdrawiam 

20 komentarzy:

  1. nie znam szczerze mówiąc kolorówki z YR. :) nie używałam. a nie... miałam kiedyś tusz, ale pofrunął w świat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam błyszczyk Sexy Pulp od YR - dla mnie najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za błyszczykami YR. Lubię np. Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIe lubię błyszczyków, ale ten wydaje się nawet ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor, taki na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam błyszczyków :/

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie trzyma się zbyt długo ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za kosmetykami do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę omijać, chociaż kolor wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go, ale jakoś nie pałam do niego miłością

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że szybko znika z ust, bo kolorek ma piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze nic z Yves rocher i raczej nic nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatny. Jedna ja wolę szminki :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki Yves Rocher -właśnie czekam na moje zamówienie ;) Jednak błyszczyki i balsamy do ust tej firmy mnie nie porywają. Miałam soczystą malinę, ale strasznie sklejała usta i nie wiem dlaczego spływała z nich ;/ Tak więc błyszczyki i produkty do ust tej firmy nie są moimi ulubieńcami.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja go mam, tylko że w różowej wersji i jestem dość zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że się nie spisał. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam subtelną malwę z tego co kojarzę. Też nie jestem zadowolona - nie nawilża, a do tego szybko znika. Chociaż tyle, że w miarę ładnie na ustach wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda ,że szybko znika z ust bo ma bardzo ładny kolorek :) Daje śliczny efekt :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny kolor - delikatny i subtelny, ja jednak zdecydowanie wolę pomadki, wszystkie błyszczyki pooddawałam mamie, która je uwielbia :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie blyszczyki, ale czesto je gubie;/:P Zapraszam do siebie u mnie GIVEAWAY!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.