niedziela, 17 lutego 2013

RECENZJA Hegron, Creme Voeding, Odżywka do włosów

*Opakowanie*
*Opinia Producenta*
*Skład*
 *Moja Opinia*
-OPAKOWANIE
Produkt jest zamknięty w plastikowej biało mlecznej butelce,szafa graficzna mi się nie podoba jest w kolorze biało fioletowym.Dozownik jest za duży ciężko się wylewa produkt z takiej wielkiej dziury.Przypomina mi po prostu opakowanie do płynu do płukania.

-KONSYSTENCJA,KOLOR
mleczno biały płyn o bardzo rzadkiej konsystencji która utrudnia aplikacje odżywki na włosy. Produkt po prostu ucieka przez palce.

-ZAPACH 
Pisałam,że wygląda jak płyn do płukania i tak samo pachnie.Pachnie jak tani płyn do płukania ubrań.Bardzo chemicznie i nie przyjemnie.

+POJEMNOŚĆ,CENA
500ML/Około 8zł

-WYDAJNOŚĆ
Nie mogę tego zbytnio ocenić ponieważ używałam jej kilka razy i odstawiłam.

+DOSTĘPNOŚĆ
Na pewno jest dostępna w Drogerii Natura i w małych niesieciowych drogerii

-DZIAŁANIE 
Po prostu produkt nie dla mnie.Nie nawiedzę produktów bez spłukiwania.Po prostu nie wiem ile zawsze je nakładać.Włosy mam obciążone i może pierwszego dnia włosy wyglądają bardzo dobrze,ale na drugi dzień już się proszą żeby je umyć.

*Podsumowanie*
Produkt nie dla mnie konsystencja za rzadka,dozownik za duży,zapach nie przyjemny,skład tragiczny.Użyłam go kilka razy obciążył mi tylko włosy.Więc ja za niego podziękuję.Oddałam go siostrze i jest z niego nawet zadowolona,Chociaż ja go nie polecam i będę go omijać z daleka.

Miałyście coś z tej firmy ? Jak wam mija weekend ?
Pozdrawiam 

 

19 komentarzy:

  1. Nic nie miałam, a nawet tej firmy nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hegron ma strasznie dziwne opakowania, szampony też mają wielkie otwory ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam szampon uniwersalny tej firmy i jest ok...Ale d...nie urywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą odżywkę- jest cudowna :) z moimi włosami działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam taki lakier do włosów Hegron w sprayu: utrzyma każdą fryzurę, ale gdy się dotknie włosów- jeden wielki kask...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej na drugim miejscu Alkohol to chyba mnie zraża najbardziej- ej to kosmetyk do włosów!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę, i szkoda, że odrazu taka negatywna opinia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle razy ją widziałam w witrynie w osiedlowym kiosku. Z uwaga przeczytałam twoja recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tą odżywkę i też dobrze ją nie wspominam :(
    Według mnie pachnie jak babcine perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam nic z tej firmy; nie używam odzywek bez spłukiwania bo obciążają i przetłuszczają mi włosy ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.