środa, 6 lutego 2013

RECENZJA Yves Rocher, Jardins du Monde, Fleur de Coton, Déodorant Anti - Transpirant (Antyperspirant w kulce `Bawełna z Indii`)

*Opakowanie*
*Opinia Producenta*
Każdego ranka podaruj swojej skórze aksamitną miękkość i cudowny, delikatny  zapach kwiatu Bawełny z Indii. Ten bezalkoholowy dezodorant  gwarantuje Ci działanie  ochronne przez 24 godziny. Mały praktyczny format.  Na skórze, dezodorant wysycha szybko, nie klei się, nie pozostawia białych plam na ubraniach. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Ph neutralne dla skóry. Formuła ulega biodegradacji. Opakowanie nadaje się do recyclingu
 źródło KLIK

*Moja Opinia*
Nie przepadam za dezodorantami w kulce zawsze je omijałam.Nie raz już trafiłam na taki który podczas używania wylewał się po bokach.Jak robiłam zakupy w sklepie YR i miałam bon na -50% na wszystkie produkty i do gratisowej szminki brakowało mi kilka złotych postanowiłam się skusić właśnie na ten produkt.Kosztował mnie nie więcej niż 5 zł.Więc pomyślała,że nawet jak mi się nie sprawdzi to i tak nie będę żałować.Dezodorant jest w małym różowym plastikowym lekko przezroczystym opakowanie.Kulka jest dość duża więc nie musimy machać nią kilka razy.Dezodorant nie pozostaje na brzegach i nie zasycha.Dziwi mnie trosze,że producent napisał że jest to antyperspirant przecież nie blokuje wydzielania potu.Tylko chroni przed przykrym zapachem.Pachnie naprawdę ślicznie bardzo delikatnie i przyjemnie jak pranie wypukane w płynie o zapachu kwiatów.W swojej roli sprawdził się bardzo dobrze ponieważ ja nie mam problemu z poceniem.Jest strasznie wydajny Czy go polecam? Tak,ale tylko osobą które nie mają wielkiego problemu z poceniem.Nie wiem czy go jeszcze kiedyś kupie bo chce wypróbować inne dezodoranty.
Pojemność 50ml.

Ostatnio moja siostra kupiła mi śliczny pantofelek na pierścionki w Pepco,ale jak się nie mylę nie są już dostępne.Ja sobie kupiłam za 3 zł śliczne kolczyki piórka w kolorze złota


 Kolczyki 

 
Dziewczyny może wy mi jakiś polecicie ?
Pozdrawiam 

26 komentarzy:

  1. ten antofelek jest przecudny...kolczyi tez mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielu producentów zwykłe deodoranty nazywa antyperspirantami. Zapewne chwyt reklamowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ci polecam w 100% z nivea w kremie jest genialny , nie pozostawia śladów , nie wylewa się ani nie podrażnia skóry i daje długotrwały efekt, że nawet po długim wysiłku nic nie czuć :) U nas na blogu chyba będzie niedługo notka o antyperspirantach i innych :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nawidzę tych kulek, więcej z nimi problemu niż pożytku!

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli jest aż tak zły? lubię yves rocher i poluję na jakiś dobry balsam do ust. Ciekawe jakby się na mnie sprawdził :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam tylko Dove a sprayu używam i jest rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam kulki Nivea i do tego dezodorant Nivea i jest ok;)

    Wiesz,dieta ma bardzo duży wpływ na naszą skórę. Jeśli stan skóry będziee taki jak przed kuracją, pędzę do dermy. JEśli będzie tak jak jest teraz to będzie dobrze, zmienię tylko nawyki żywieniowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki mi sie bardzo podobaja:)
    I ten bucik jest swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pantofelek świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miałam żadnych dezodorantów z Yves Rocher, z serię Jardins du Monde lubię w wersji żeli pod prysznic, ale tylko za wspaniałe zapachy, bo właściwości nie są najlepsze, starsznie rzadką konsystencje mają wszystkie te żele.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten produkt (bo ciężko go antyperspirantem nazwać). dawał zapach to fakt, ale jak piszesz - ochrony zero. nie wrócę, choć zapach miał ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalny pantofelek! ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapach musi miec boski- pantofelek też fenomenalny ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Koczyki bardzo mi się podobają:) Nie używałam tego dezodorantu, ale u mnie sprawdza się Garnier mineralny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolczyki i bardzo fajny post:) Bardzo lubię recenzje kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kolczyki! Zrób jakąś stylizację z nimi:)) albo choć zdjęcie:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.