wtorek, 5 lutego 2013

RECENZJA Lakier Wibo glamour nails,kolor 05

*Opakowanie*
*Kolor na pazurkach,światło dzienne*
*Kolor na pazurkach,światło sztuczne*
*Moja Opinia*

+OPAKOWANIE
Szklana przezroczysta okrągła buteleczka przez którą widać ile zużyliśmy lakieru.Srebrna plastikowa nakrętka z napisem firmy i numerem koloru.  

+KONSYSTOWANIA
Jak na lakier odpowiedni bardzo fajnie maluje się nim paznokcie

+KOLOR 
Numer 5 Jak widać śliczny srebrny lakier.Bardzo ładnie kryje potrzebuje tylko dwie warstwy.

+POJEMNOŚĆ/CENA
9,5 ml/Zapłaciłam za niego w promocji 4,19 zł :)
  
-TRWAŁOŚĆ
Jak zawsze nie jest zachwycająca,ale u mnie to normalne.Na pazurkach wytrzymuje do 2 dni.

-DOSTĘPNOŚĆ 
Chyba można go kupić tylko w Rossmannie w szafie wibo,ale nie wiem czy to nie była limitowanka. 

*Podsumowanie*
Mam z tej serii także lakier w kolorze złotym i z obu jestem bardzo zadowolona.  


Dziewczyny a wy macie lakiery z tej serii ?
Pozdrawiam 

22 komentarze:

  1. Ostatnio pokochałam takie kolory;) są naprawdę śliczne ;-)!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się to złotko :) muszę zobaczyć czy jest jeszcze dostępny w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam ale mieć od dziś muszę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery z tej serii są świetne- chociaż nie wiem czy nosiłabym ten odcień solo.

    OdpowiedzUsuń
  5. masz bardzo ładne paznokcie :)
    lubię złote lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladny ten zloty:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie jestem fanką tego typu lakierów. Wolę holo a najbardziej kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. brrr ile śniegu :P
    ładny kolorek, ja mam z tej samej serii czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam żadnego z tej serii, jakoś mnie nie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajny kolorek, ale ja wolę intensywniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również mam złotko...i tak jak lubię lakiery wibo tak ta seria całkowicie mnie rozczarowała. Lakiery jak dla mnie muszą wytrzymywać na pazurkach 3 dni, a ten niestety nie daje rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie jakoś lakiery z tej serii nie przekonują...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.