poniedziałek, 12 października 2015

Projekt Denko Wrzesień.


Bingo Spa Kuracja do włosów z 40 aktywnych składników
Moja kolejne opakowanie tej maseczki się z nią polubiłamw.Mogę przyznać  że uwielbiam maseczki z tej firmy i jak a razie przetestowałam kilka i każda się fajnie sprawdziła.

Recenzja TAK KLIK

Czy kupię ją ponownie TAK
Bania Agafii Szampon - Nalewka Ziołowa do Włosów "Czarna Kąpiel Agafii"
Przyjemny szampon za niską cenę i z fajnym składem.

Recenzja TAK KLIK

Czy kupię go ponownie NIE WIEM

GREEN Pharmacy olejek do masażu
Kupiłam go i nie używałam.Nie lubię gdy kosmetyk leży i zajmuje mi miejsce więc zużyłam go do kąpieli pod prysznicem.Po umyciu nakładałam na ciało spłukiwałam wodą i wycierałam się do sucha.Skóra była nawilżona ale nie tłusta.

Recenzja NIE MA i nie będzie.

Czy kupię ponownie NIE
Syoss farba do włosów kolor 4-1 średni brąz i 5-1 jasny brąz
Moje już trzecie farbowanie z tą farbą i jestem bardzo z nich zadowolona dlatego do niej wracam.Kolor bardzo mi odpowiada a farba długo się utrzymuje.Pełna recenzja na pewno się pojawi.

Recenzja NIEBAWEM

Czy kupię ponownie TAK
Olej Avocado
Zawszę mam go w szafce może nie za każdym razem z tej samej firmy ale każdy tak samo działa.Dodaje je go do maseczek,do kremów używam do olejowania włosów itd.

Recenzja TAK KLIK\

Czy kupię go ponownie TAK
Liren antycellulitowy peeling do ciała.
Miałam kilka peelingów z Liren i także fajnie się sprawuje.Dość spore drobinki które dobrze peelingują ciało a do tego ślicznie pachnie i ma funkcjonalne opakowanie.

Recenzja NIE MA

Czy kupię go ponownie TAK
Algi Morskie (algi brunatne,algi mikronizowanie i spirulina)
Moje kolejne opakowanie.Zostało mi tylko jeszcze jedno i już nad tym ubolewam.Bardzo fajna maska po więcej zapraszam do recenzji.

Recenzja TAK KLIK

Czy kupię ponownie TAK
Yves rocher żel do mycia buzi
Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy,ale ten żel nie pobił mojego serca a dlaczego na pewno wkrótce się dowiecie.

Recenzja Pojawi się

Czy kupię go ponownie NIE
Body club kąpiel do stów w tabletkach
Przyjemny produkt kupiony w biedronce i szkoda że nie dostępny. 

Recenzja NIE MA

Czy go kupię NA PEWO JAK SIĘ POJAWI.
Bania Agafii Mydło do ciała i włosów biała glinka
Dziwny produkt nie sprawdziła się ani do mycia włosów ani do mycia ciała dziwna konsystencja.

Recenzja NIE MA

Czy kupie go ponownie NIE

 

Kilka próbek.






















Dziewczyny a wam co się udało zużyć ?
Pozdrawiam



34 komentarze:

  1. Ładne denko. Miałam olej avocado. Do ciała był ok ale moje włosy niestety się z nim nie polubiły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś tą kurację z bingo, tyle że w litrowym opakowaniu i do dziś ją zapamiętałam, bo kompletnie nie mogłam jej zużyć. Tak długo ją męczyłam :) Z tego co pamiętam dobrze służyła moim włosom :) ładne denko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są jedyne maseczki które mogę nakładać na skórę głowy ani mnie nie uczulają ani nie przetłuszczają włosów.

      Usuń
  3. Bania Agafii Mydło do ciała i włosów biała glinka, ja mam w planach zakupić i wypróbować na sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No sporo kosmetyków :) tej kuracji z Bingo Spa muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szampony Babuszki Agafii. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj sporo zużyłam, zajrzyj tutaj: http://www.bardziejmilo.pl/2015/10/88-sierpniowo-wrzesniowe-denko.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawszę za komentarz się odwdzięczam się tym samym.

      Usuń
  7. Całkiem sporo :D Większości produktów nie miałam jeszcze okazji wypróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Totalnie nic nie miałam z powyższych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzięki blogu dość systematyczne zużywam kosmetyki i nie otwieram 10 na raz ;)

      Usuń
  10. Kilka produktów z Twojego denka używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka produktów z Twojego denka używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam ostatnio maskę Bingospa do rozdania i żałuję, że nie wzięłam jednej dla siebie:) Która sprawdza się najlepiej? A tego peelingu z Lirene jeszcze nie widziałam i strasznie mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie najlepiej lubię tą :) 40 składników aktywnych.

      Usuń
  13. Bardzo ładne denko, mi ostatnio bardzo ciężko idzie zużywanie kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  14. brawo, ja robię denko co 2 miesiące ale pokazuję tylko na fb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł z pokazywaniem denka tylko na fcb:) Pozdrawiam

      Usuń
  15. Syoss jest świetną marką, ja uwielbiam z niej szampony i jeśli zechcę kiedys zafarbować - wybiorę Syossa :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super denko, widzę jednak, że nic z niego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.