niedziela, 4 października 2015

Co Kobiety uwielbiają najbardziej ZAKUPY :)

Zakupy zrobiłam w ciągu poprzedniego miesiąca września.Mam dość spory zapas dlatego przeważnie kupuję tylko to co mi brakuje z małymi wyjątkami ;)
Maszynki do golenia gillette blue3 dla męża chociaż przyzanam,że zawsze mu je podkradam.Moim zdaniem lepsze od damskich.Kupiłam je na promocji w Rossmannie za 21 zł a ten sam zestaw e super-pharmie ksoztuje 32 zł
Odżywka Isana Ansatz&Spitzen”
do włosów tłustych u nasady i suchych na
końcach
potrzebowałam jakieś prostej odżywki której nie będzie mi żal.Kupiłam ją za 4 zł i używam jej jakiś czas jestem z niej zadowolona do tego pachnie przecudnie.

Pasta do zębów Elmex w Rossmannie z 7,50 zł
Carmex mydło do rąk kuchnia też kupiłam na promocji ale nie pamiętam ceny.
Ostatni zakup może nie z mojej listy najpotrzebniejszych rzeczy ale kolor mnie urzekła.Pomadka do ust z Kobo profesional colour irends kolor 311 rose petal.Zapłaciłam za nią około 10 zł na promocji.Mam jedną pomadkę z tej firmy kolor 111 coral chic i jestem z niego bardzo zadowolona.
O nasionach Chia już dawno słyszałam wiele dobrego i wreszcie się skusiłam w sklepie zielarsko kosmetycznym zapłaciłam za 200 g 8,50 zł
Moja ulubiona  Maseczka do twarzy Oczyszczająca dziegciowa Bania Agafii dziegciowa moje kolejne jak się nie mylę 3 opakowanie.
Na ostatni kosmetyk skusiłam się po przeczytaniu jeden recenzji dziewczyny która napisała że to jest ulubiony produkt.Czyli Zjiaja sopot spa peeling gommage wygładzający.Zapłaciła za niego 9 zł i na razie mogę wam napisać że chyba się bardzo polubimy.

Farbowałam się ostatnio 3 miesiące temu więc trzeba było powtórzyć ten zabieg.Farbę syoss kupiłam w Naturze na niby promocji i zapłaciłam za nią 15 zł a w Rossmannie w normalnej cenie kosztuje 16 zł dla porównania  w super-pharmie 20 zł.Jest to moje trzecie farbowanie z tą farbą i chyba  to coś znaczy,że do niej wracam.Włosy już ufarbowałam i na pewno napiszę o niej recenzję.Jak widać kupiłam dwa odcienie średni brąz i jasny brąz nigdy nie kupuję dwóch takich samych.
Wczorajsze skromne zakupy czyli dwie maseczki algowe intiale dostępne w lidlu za 6 zł 15g.
Zwykły zmywacz do paznokci z Natury za 2,50 zł
Ostatni zakup to mój ulubiony  balsam do wszystkich rodzajów włosów Planeta Organica Marokański kupiłam go w sklepie zielarsko-kosmetycznym za 13 zł
Pod koniec września wybrałam się do mojej dermatolog.Moja buzia potrzebowała pomocy jak zwykle pod koniec lata wygląda okropnie.Przepisała mi dwa kremy na dzień i na noc oraz antybiotyki.Mam problem z wypadającymi włosami więc dermatolog przepisała mi jakiś płyn ciekawa jestem czy będzie działał.Czasem mi się wydaje,że traktuje mnie jak króliczek doświadczalny.:/ Ja chyba nigdy nie wyleczę się z trądziku.

Dziewczyny co was najbardziej zainteresowało ? Na co się same skusiliście ? Może jest jakiś godny produkt do testów który jest warty zakupu?:)
Pozdrawiam


24 komentarze:

  1. piękny kolor szminki, a te maszynki gillette blue3 sama dla siebie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka wygląda super. Miałam farbę Syoss ale przyznam szczerze że nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym tygodniu bede w zielarskim i kupię w końcu maseczki Banii Agafii :) ciekawe jak sprawdza się maseczki z lidla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusisz wypróbować tą maseczki z Banii Agafi kosztuje grosze a jest naprawdę świetna.Sama jestem ciekawa jak ta maseczka z lidla się sprawdzi. :)

      Usuń
  4. Mój Narzeczony miał okropny trądzik i niestety leczenie u dermatologa antybiotykami sprawiło, że ma mnóstwo głębokich blizn... Nacierpiał się okrutnie i też mówi, że był królikiem doświadczalnym. Dopiero kiedy mnie poznał, kazałam mu wszystko odstawić i zaczął używać kosmetyków do twarzy, których ja używałam - z drogerii, zielarskiego i czasem apteki. I trądzik zniknął w pół roku. :) Teraz walczymy z bliznami. :( Mam nadzieję, że Twój lekarz poprowadzi Cię dobrze! :*

    Nie widziałam tej odżywki Isany, muszę ją kupić. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z moim trądzikiem męczę się już 10 lat i od dawna używam tylko kosmetyków z aptek i zwracam uwagę na skład. Mój trądzik musi być na innym podłożu i dlatego nie mogę się go pozbyć.

      Usuń
  5. U mnie Alpicort nie działał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Mnie pocieszyłaś ja do tego łykam jeszcze tabletki na wypadanie włosów a jak mi się skończy to kupię wcierkę z Jantara bo ta wcierka Alpicort kosztuje 50 zł

      Usuń
  6. Nie przyjrzałam się na początku zdjęciom farb i rzeczywiście, dopiero jak przeczytałam, że są inne - cofnęłam się i faktycznie :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szminka cudowna ;) Jestem ciekawa peelingu z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę recenzję ponieważ właśnie sama szukałam fajnego peelingu enzymatycznego.

      Usuń
  8. oj tak :) każda kobieta uwielbia zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy! Szminka Kobo wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. też brałam unidox od dermatologa..

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości :)
    Podoba mi się kolor pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.