czwartek, 22 października 2015

Pervoe Reshenie, Bania Agafii, Ekspres - maska do wosów regeneracyjna `Elastyczność i blask

Maska szybko przywraca włosom elastyczność i zdrowy blask, nawilża i tonizuje skórę głowy. Naturalne oleje i ekstrakty ziół głęboko przenikają we włosy, odżywiają i chronią przed utratą wilgoci i wpływem negatywnych czynników otaczającego środowiska.
Różeniec górski – potężny przeciwutleniacz, przywraca włosom gęstość i blask.
Bażyna syberyjska - odżywia i wzmacnia cebulki włosowe.
Olej z nasion żurawiny i borówki brusznicy - bogate w wit. E, intensywnie nawilżają i wygładzają włosy.
Organiczny ekstrakt z malwy – zawiera kwas askorbinowy i karoten, chroni włosy przed negatywnym wpływem otaczającego środowiska.
Olej daurskiej dzikiej róży - jest multiwitaminowym składnikiem podnoszącym elastyczność włosów
.
Aqua(woda), Cetearyl Alcohol(emolient Biała, woskowata substancja nadająca skórze miękkość i gładkość), , Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Methosulfate, Hydrolyzed Wheat Protein(Hydrolizat protein pszenicy ) Hydrolyzed Vegetable Protein(Hydrolizat protein roślinnych ), Rhodiola Rosea roqt Extract( różaniec górki), Empetrum Sibiricum Extract(bażyna cyberyjska), Oxycoccus Palustris Seed Oil(lejk z nasion żurawiny), Vaccinium Vitis-Idaea Seed Oil,(olej z nasion borówki brusznicy)Organic Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract,(organiczny ekstrakt z malwy) Rosa Davurica Oil(olejek z dzikiej rózy), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol(konserwant), Benzoic Acid(konserwant), Sorbic Acid(konserwant), Parfum(substancjia zapachowa), Citric Acid..(kwas cytrynowy, wspomaga działanie ochronne antyoksydantów, używany jako zmiękczacz, środek konserwujący,)

+OPAKOWANIE
Duża saszetka z zakrętką,dzięki czemu możemy odmierzyć potrzebną porcję,a później w higieniczny sposób zakręcić i odstawić.Sama estetyka produktu również bardzo mi się podoba

+KONSYSTNCJIA.KOLOR
Określiłam bym że maseczka ma konsystencję balsamu jest jednolita,nie przeciekawa przez palce.Nie ma problemu z nakładaniem ani ze zmyciem maseczki.Kolror jak widać taki brunatny.

+ZAPACH
Uwielbiam ten kosmetyk za ten zapach pachnie niezwykle przyjemnie ziołowo delikatnie męsko.
+POJEMNOŚĆ,CENA
100ml kosztuje około 6 zł ja kupiłam na promocji za 3,50 zł.

+WYDAJNOŚĆ
Maseczka nakładam na całe włosy oraz na skalp wystarczyła mi na 5 aplikacji jak dla Mnie jest zadawalające ponieważ nie żałowałam sobie jej.
+INNE MASECZKI Z TEJ SERII W SASZETCE
Balsam do włosów odżywczo regeneracyjna.
Balsam do włosów Akttywator wzrostu
Maska do włsów Ekspresowa Regeneracyjan
Maska do włsów Super Silna

+DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki rosyjskie można kupić w sklepach internetowych oraz poszukać w sklepach zielarsko-kosmetycznych
+DZIAŁANIE
Przyznam się że jakoś nie za bardzo liczyłam na tą maseczkę chciałam ją tylko zużyć,już po pierwszym użyciu przekonałam że jest to produkt godny polecanie.Włosy po jego użyciu nie są obciążone a nakładam na całą długość oraz na skalp.Skóra głowy mnie nie swędzi.Same włosy są miękkie w dotyku.Bardzo dobrze się rozczesują i są takie sypkie jakie uwielbiam.


Naprawdę jestem zadowolona z użycia tej maseczki i na pewno ją odkupię. Fajnie sprawdzi się w podróży nie zajmuje za wiele miejsca a możemy mieć przy sobie sprawdzony produkt.Dzięki któremu nasze włosy będą wyglądać naprawdę świetnie.



Dziewczyny używałyście kiedyś masek z tej firmy ? Byłyście z nich zadowolone ? A może polecacie inny kosmetyk z serii Bania Agafii? 

Ja już miałam kilka kosmetyków z tej serii i byłam z nich naprawdę zadowolona ;) 

Pozdrawiam




20 komentarzy:

  1. Jakoś nigdy nie mogę się zdecydować na zakup tych saszetkowych masek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam firmy. Wolę kupić od razu większe opakowania :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja póki co odpuściłam maski/balsamy z Agafii. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jej, ale lubię rosyjskie kosmetyki, więc kiedyś na pewno ją przetestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam maski, ale tej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ją, dobra maseczka, ale też niczym szczególnie się nie wyróżniała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam, ale kiedyś wypróbuje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za MASKAMI do włosów - zdecydowanie bardziej wolę odżywki w SPRAY'u.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziś otworzyłam pierwsze opakowanie :) jak włosy wyschną to się przekonam czy pasuje moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja lubię te saszetki, choć miałam jedynie dwie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.