niedziela, 18 października 2015

Kolejne serum do rzęs ? :) Kto będzie testować.

Dziewczyny ostatnio załapałam się do testowania serum stymulujące wzrost rzęs a że już ostatnio zaczęłam testować inne serum.Pomyślałam że moja siostra na pewno była by zachwycona gdy ona będzie miała szansę przetestować taki produkt.Sama jestem ciekawa które serum się lepiej sprawdzi i porównamy której rzęsy lepiej urosły i się wzmocniły.Mam nadzije,że wy też będziecie ciekawe :)
  Hypoalergiczne  serum stymulujące wzrost rzęsRewitalizujące i pielęgnujące

Serum do pielęgnacji krótkich, przerzedzonych i osłabionych rzęs, stymulujące ich naturalny wzrost.

Produkt powstał na bazie składnika  wykorzystywanego w leczeniu schorzeń oka. W badaniach aplikacyjnych, poza skutkiem leczniczym, zauważono znaczną poprawę kondycji rzęs. Przy długotrwałym  stosowaniu  leku (ponad 4 tygodnie) rzęsy były dłuższe, mocniejsze i ciemniejsze. Stąd też jego wykorzystanie w kosmetyce.

Rzęsy pielęgnowane serum Inveo  stają się zdrowsze, gęściejsze i dłuższe, pogłębia się również ich koloryt.*
Preparat wzbogacony jest ekstraktem ze świetlika otrzymywanym z ziela świetlika lekarskiego Euphrasia officinalis. Ekstrakt jest bogatym źródłem garbników, zawiera również glikozydy i kwasy fenolowe. Działa ściągająco oraz kojąco na wszelkiego rodzaju podrażnienia. Nawilża skórę i zmniejsza nadwrażliwość na światło. Łagodzi oznaki zmęczenia. Tonizuje oraz doskonale wygładza naskórek.
W celu uzyskania jak najbardziej delikatnego, nie drażniącego produktu,  zastosowano w recepturze składniki pomocnicze  używane również w kroplach do oczu.
Moja pierwsza Opinia
Serum zapakowane jest w kartonik w środku znajduje się nasz produkt które ma aż 3,5 ml o 0,5 ml więcej niż przeciętne serum do rzęs.W opakowaniu oczywiście oprócz kosmetyku znajduje się ulotka która  każda z nas powinna przeczytać żeby nie zrobić sobie krzywdy.
Serum oczywiście aplikujemy co wieczór na linie rzęs po demakijażu.Nie ma problemu z aplikacją pędzelek jest dość precyzyjny.Kosmetyk jest dość łatwo dostępny można go kupić w Rossmannach,Naturach i często upolować na promocji.Można dostać go na stronie interentowej KLIK gdzie właśnie obowiązuje promocja z regularnej ceny 59.99 zł jest przeceniony na 29,99 :)


Na sam koniec zdjęcia rzęs mojej siostry :)



Teraz zostało tylko regularnie stosować i czekać na efekty.Przyanm się,że ja jestem sama bardzo ciekawa jak się spiszę ;)
Dziewczyny używałyście ?
Pozdrawiam


19 komentarzy:

  1. Ja mam inne produkty tego typu i jestem mega zadowolona :D Rzeczywiście sprawiły, że moje rzęsy stały się dłuższe i gęste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już kiedyś takie testowałam i byłam zachwycona ;)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki aby spisal sie i u Ciebie genialnie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie przepadam za tego typu ODŻYWKAMI - jednak mam jedną do testowania i nie mogę się za nią zabrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem dlaczego ,bo jedna cię uczuliła ;( No ja nie mam takiego problemu jak na razie.

      Usuń
  4. Super, na miejscu Twojej siostry byłabym zadowolona z możliwości testowania takiego fajnego serum. powodzenia, mam nadzieję, ze efekty będą super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieje już siostra powiedziała, że jak się sprawdzi to na pewno będzie go kupować ;) Ponieważ cena nie jest wysoka a można go dostać w Rossmannie :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja też i przekonamy się czy warto się z nim zaprzyjaźnić :)

      Usuń
  6. Wygląda naprawdę bardzo interesująco. Czekam na opinie ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.