czwartek, 8 października 2015

Lepiej późno niż wcale... :) Czyli ulubieńcy Lata ..


Podkład matujący do twarzy spf 15 z firmy Dr Irena Eris
Czytałam o nim wiele pozytywnych jak i negatywnych opinii.Dostałam go do testów i miałam szansę sama go ocenić.Chyba już możecie się domyśleć że bardzo się z nim polubiłam i bardzo często lądował u Mnie na buzi bardzo fajnie sprawdzał się latem.Pozostawiał na długo matową buzię i fajnie wtapiał się w skórę.
Yver Rocher żel pod proszynic o zapachu grejpfruta
Mały ale bardzo wydajny pachnie przecudnie świeżo nie czuć tu żadnej chemii i często umilał mi szybki prysznice .Uwielbiam żele z tej firmy i zawsze jakiś mam w zapasie ;)
Świeca zapachowa Yankee Candle o zapachu morning blossom.
Kupiłam ją w Canadzie za 12 dolarów dlaczego u nas nie można je dostać tak tanio ;/
Nie paliłam go zbyt często nie miałam ochoty w takie upalne dni lata,jeszcze męczyć się zapachami.Ale jak już  naszła mnie ochota to właśnie sięgałam po ten zapach.Jest to  jedyny zapach który mnie i mojego Męża zauroczył pachnie cudownie wiosną gdy się pali czuję się jak bym stała  w wielkim sadzie pełnym kwitnących jabłoni.
Calvin Klei woda toaletowa o zapachu one summer 2013
Ten zapach znam od dawna i cieszę się,że wreszcie się na niego skusiłam.Jest to zapach uniwesralny czyli mogę wam go podkradać wasi mężczyźni.Ja uwielbiam męskie perfumy ale także świerze w tym zapachu znalazłam właśnie to połączenie.Nadal można go kupić na różnych stronach internetowych.
Pat&Rab mleczna mgiełka do ciała żurawina i cytryna.
W upalne dni nie mam ochoty się obklejać dodatkowo balsamem. Ale nasza skóra potrzebuje nawilżenie więc na ratunek przyszła mi ta mgiełka. Która pachnie bardzo odświeżająco szybko się aplikuje i wchłania.Może nie jest mega nawilżająca ale wystarczająca.
Pharmaceris  T krem nawilżająco-kojący do twarzy z spf 30
Całe lato ze Mmą był i naprawdę sprawdzał się świetnie.Produkt nie przetuszczał mojej skóry ale delikatnie ją matowił ale nie ściągał.Bardzo dobrze chronił moją buzię i fajnie sprawdzał się pod makijaż.
Virtual Fashion mania kolor 191  Make me happy
Przyznam się,że całe lato był na moich paznokciach u stóp.Piękna czerwień przełamana pomarańczą.Nie rozstaje się z nim już drugi rok TUTAJ możecie zobaczyć jak pięknie się prezentuje.
Revlon superlustrous pomadka do ust 415 Pink In The Afternoon.
Bardzo subtelny kolor.Jest to idealny róż ma kremowe wykończenie wiec nie wysusza ust.Kupiłam ją za 4,5$ więc za jakieś 15 zł.Jak się nie mylę w Polsce jest o wiele droższa ;/




Dziewczyny napiszcie mi swojego chociaż jednego ulubieńca Lata :)

Pozdrawiam

 

37 komentarzy:

  1. KOCHAM podkłąd matują Dr Irena Eris... to też mój ulubieniec od paru miesięcy !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się i też żaluje ze YC u nas nie sa trochę tansze ..

    OdpowiedzUsuń
  3. mgiełka Pat&Rub najbardziej mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba i ja się skuszę na ten podkład, tyle osób go chwali że musi coś w nim być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam upolować próbkę i przetestować czy także fajnie się u Ciebie sprawdzi.

      Usuń
  5. Ten żel z YR sama uwielbiam za zapach. A CK też używam ale w wersji RED

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jestem ciekawa jak pachnie ten z serii RED ;)

      Usuń
  6. na pewno mnie też zauroczyłby zapach tej świecy.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten podkład mnie zaciekawił :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam grejpfrutowy żel YR, ten zapach uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żele z YR też bardzo lubię. Ładny kolor szminki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pat&Rub znam i również ubóstwiam, ... ubolewam nad cenami YC w Polsce :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadka Revlona na pewno spoko, jak wszystkie jego kosmetyki ;) a zapach od Calvina - na pewno sobie sprawie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na iperfumy kupiłam je za jakieś 90 zł ja uwielbiasz męskie i świeże zapachy to musisz się skusić.

      Usuń
  12. Lakier do paznokci ma bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten żel z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadka idealny kolor na dzień :) Ciekawa jestem kremu z Pharmaceris, ale z kwasem migdałowym. Teraz jest idealna pora na takie zabawy

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka mleczna mgiełka w upały to musi być fajna sprawa. U mnie też latem na paznokciach królowała czerwień łamana pomarańczą, ale z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki dokładnie kolor lubię lakiery z tej firmy ;)

      Usuń
  16. Niestety nie znam tych produktów, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój ulbieniec lata to woda toaletowa Oriflame Getaway i to by było na tyle ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. żele pod prysznic YR bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bingospa i Algi mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.