niedziela, 25 października 2015

Dalsze i Nowe Współprace


W ostatnim czasie nawiązałam kilka fajnych współprac a szczególnie cieszę  się z nich ponieważ wszystkie kosmetyki są dla Mnie nowością i z chęcią je przetestuje i wam przestawię.Więc zaczynamy
Współpraca z firmą Image
Link do sklepu KLIK

Do Testów dostałam:
Dwie takie same maski algowe z linii owocowo-warzywne mi się dostał ogórek.
Bardzo się cieszę uwielbiam testować maseczki algowe.
Już kilka razy jej użyłam więc recenzja pojawi się nie długo.Do testów dostałam także

Hydrożelowa hialuronowa maska na szyję / dekolt.Przyznam się w tej części ciała nawilżenie mi się przyda nie wiem jak wy ale ja zawszę zapominać nawilżać szyi wiem wiem musze się poprawić.:)
Nowa Współpraca z firmą Lashvolution
Link do sklepu  KLIK


Serum pobudzające wzrost rzęs testuje go już 21 dni( Kto nie widziałam na moim blogu znajduje się post z pierwszym wrażeniem KLIK).Mam nadzieje,że dzięki niemu moje rzęsy będę takie długie jak do nieba.Jak się sprawdzi u Mnie na pewno go odkupię i będę używać przed ślubem.Cena nie jest wysoka bo kosztuje 80 zł jeszcze w tym miesiącu dostawa jest za darmo.Pamiętam pierwsze takie preparaty które wychodziły na rynek i kosztowały ponad 250 zł używałam byłam zadowolona.Ale jestem ciekawa jak ten Pan się sprawdzi.
Nowa Współpraca z firmą Inveo
Link do sklepu KLIK

Kolejne serum stymulujące wzrost rzęs.Nie bójcie się dziewczyny nie testuje obu na raz te serum używam moja siostra.Jestem ciekawa jak w przypadku tego preparatu będą efekty.Ponieważ te możemy kupić w Rossmannie i Naturze za 60 zł więc jeszcze taniej oraz można upolować na promocji.
Dalsza Współpraca z Firmą Pharmaceris
Link do sklepu KLIK
Z tą firmą współpracuje prawie od początku blogowania jakieś 3 lata i jestem bardzo zadowolona z tej współpracy. Nigdy nie zapominają o nas blogerkach nawet na święta wysyłając nam kartkę z życzeniami,co jest naprawdę bardzo miłe. Zgłosiłam się do testów nowego szamponu Pharmaceris z linii H czyli włosy i skóra głowy.Szampon normalizujący do skóry łojotokowej skłonnej do podrażnienia.Używam go już jakiś czas w 100 % jest trafiony właśnie w mój rodzaj włosów. Recenzja  pojawi się w krótce mogę wam tylko zdradzić że pachnie przecudnie.

Dalsza Współpraca z firmą Bingo Spa
Link do sklepu KLIK 

Wzięłam udział w testowanie kosmetyków Bingo Spa.Jak się nie mylę już chyba 2  razy miałam taką możliwość .Oczywiście skusiłam się na maseczki do włosów które bardzo fajnie się u Mnie sprawdzają przynajmniej te które już miała.Tym razem wybrałam proteiny kaszmir i kolagem oraz kuracja spa dla włosów.Do umilania sobie wieczornych kąpieli wybrałam mleczną kąpiel Spa która pachnie bardzo przyjemnie.
Nowa Współpraca z firmą No36
Link do sklepu KLIK

Do testów dostałam
Peeling cukrowy,Jedwab w sprayu,Antypespirant do stóp,preparat z olejkiem drzewa herbacianego,preparat przeciw wrastaniu paznokci.perełki do kąpieli stóp.

 Współpraca ze sklepem Bio-Beauty
Link do sklepu KLIK

 Do testów dostałam naprawdę fajne kosmetyki które z miłą chęcią już używam i na pewno umilą mi zimową pielęgnację.Dostałam ochronny krem do rąk z owsem oraz z tej samej linii olejek ujędrniający do ciała z owsem i balsam do ust miętowy w sztyfcie.

Współpraca z firmą CD
Link do sklepu KLIK
Kolejna naprawdę przyjemna współpraca przyznam się że już jakiś czas mnie kusiły te kosmetyki a szczególnie,że produkty mają naprawdę fajne składy i przekonałam się że także i zapachy.Ponieważ obie wersie zapachowe przypadły mi do gustu.Do testów dostałam dwa żele pod prysznic granat i cytryna oraz dezodorant w kulce granat i dwa w atomizerem. Nawet mój Mąż sobie przywłaszczył jeden.

Współpraca ze sklepem Toop Look
Link do sklepu KLIK
Byłam bardzo miło zaskoczona jak odezwała się do Mnie sklep Toop look z propozycji współpracy i z miłą chęcią nawiązałam współpracę.Miałam możliwość wyboru kosmetyków za daną kwotę.Przesyłka jak i obsługa sklepu bardzo miła i szybka.Mam nadzieje,że tylko rozwiną swój asortyment.Do testów wybrałam sobie
Farbka do ust Lip Lava - Tremor
Pomadka Amazing - Flashing
Czekoladowa paleta cieni Death by Chocolate
Pędzel do twarzy - F103 Stippling
Rozświetlacz Golden Lights
Róż do policzków Loved me the best


Dziś to chyba wszystko ;)
Co was najbardziej zaciekawiło ?
Pozdrawiam 


39 komentarzy:

  1. Jest co testować, zazdroszczę współpracy z Top Look! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo nowości ;)
    Szampon Pharmaceris bardzo mnie ciekawi i... oczywiście kolorówka ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego :) Życzę udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Firmę CD kojarzę z dzieciństwa. Pozazdrościć współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, sporo tego, przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo wspaniałości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne współprace :) Udanych testów;D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne współprace, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości.
    Z chęcią poznałabym kilka, m.in. odżywkę stymulującą rzęsy oraz czekoladową paletę :)
    Miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania, większość z tych kosmetyków jest mi obca, więc chętnie poczytam recenzje :)
    Nie kojarzę tego ostatniego sklepu z kolorówką, lecę obczaić co mają w asortymencie poza kosmetykami Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo, to intensywny czas testów przed Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne współprace, udanych testów zyczę

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję życzę miłego testowania i z niecierpliwością czekam na recenzje:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow. Świetne nowości. Niech ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę owocnych testów :)
    Zaciekawił mnie ten szampon Pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Recenzja się pojawi nie długo ponieważ już jakiś czas go testuje.

      Usuń
  17. Sporo tego, części produktów nie znam, więc czekam na Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ile nowości zazdroszczę .;P . ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW - wspaniałe współprace - życzę samych przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Współpraca z No36 i Top Look - super! zazdraszczam :P
    Ciekawa też jestem masek z bingo :)
    Przyjemnego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowności. Jestem ciekawa jak prezentuje się na ustach Farbka do ust Lip Lava - Tremor

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współprac widzę, że wiele ciekawych kosmetyków będziesz miała okazję poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.