niedziela, 23 kwietnia 2017

Pachnąco... Yankee Candle Lemon Lavender

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: cytryna, lawenda.

Zbiór lawendy to w Prowansji prawdziwy rytuał, a moment zamieniania drobnych, białych, różowych i fioletowych kwiatów w wonną esencję to wyjątkowe święto i uczta dla zmysłów. Wtedy właśnie, kiedy lawenda staje się pożądanym, luksusowym olejkiem – mistrzowie perfumeryjni puszczają wodze fantazji i tworzą mieszanki zaskakujące. Tak nietuzinkowe, jak Lemon Lavender – zaklęta w wosku kompozycja, która rysuje przed oczami lawendowe danie główne skropione dla skontrastowania słodyczy odrobiną cytrynowego, odświeżającego dressingu.

+/-OPAKOWANIE
Wosk jest w postaci małej tarty, opakowanej folią z kolorową naklejką informującą o konkretnym zapachu. Po rozpakowaniu i odłamaniu kawałka, musimy resztę zapakować w jakiś woreczek, żeby nie pokruszył nam szafki albo pojemnika w którym przechowujemy nasze woski.
+/-POJEMNOŚĆ,CENA
Wosk YC ma pojemność 22 g i kosztuje 9 zł.Można je kupić w wielu wariantach zapachowych na stronie goodies.pl TUTAJ Klik ;)

+/- UŻYWANIE
Do kominka wrzucam kawałek wosku który uda mi się odłamać. Może nie ma z tym wielkiego problemu. Ale troszkę się kruszy i tak jak wspomniałam musimy przechowywać go w woreczku. Wosk dziele tak na trzy części i jedna odpalam kilka razy. W zależności od intensywności zapachu. Ten zapach odpaliłam 3 razy. Czyli jest to zapach średnio intensywny. Warto wspomnieć, że odpalałam go na dość dłużej powierzchni.
-DOSTĘPNOŚĆ
Ja swoje woski kupuję na stronie goodies.pl TUTAJ Klik . Nie mam problemu z zakupem przez internet. Zamawiałam na ich stronie już kilka razy i jak na razie, trafiłam tylko na trzy zapach, który nie do końca mi się spodobał. Wybieram woski pod swój gust zapachowy i  czytam także opinie innych dziewczyn.
+ZAPACH
Lemon Lavender Wosk z rześkiej linii zapachowej z serii Classic.
Na pierwszym planie wybija się zapach cytryny która jest intensywna pachnąca,soczysta ale i nieco cierpka. Następne w tle wyczuwalny jest zapach lawendy, który dodaje nieco męskiego charakteru. Przyznam się że nie przepadam za bardzo za zapachem lawendy,ale z połączenie z cytryną. Stworzył się naprawdę bardzo ciekawa kompozycja. Zapach nie jest intensywny. Nie męczy ani nie powoduje bólu głowy.




Następny bardzo ciekawy pobudzający zapach cytryny, połączony z uspokajającą lawendą. Miłośniczą świeżych i lawendowych zapachów jak najbardziej polecam.

Miałyście ? Co o nim sądzicie ?
Pozdrawiam


15 komentarzy:

  1. całkiem ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodobałby mi się, baardzo lubię lawendę

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zapach lawendy, ale największym miłośnikiem wosków jest u nas mój mąż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale myślę, że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lawenda i cytryna? nooo nooo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślę, że mi ten zapach mógłby się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaintrygowała mnie ta kompozycja zapachowa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama na pewno nie wybrałabym tej wersji. Nie lubię zapachu lawendy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie przepadam za lawendą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.