wtorek, 25 kwietnia 2017

Perfumy Nicole, które zmieszczą się nawet w małej kopertówce ;)


Szeroka gama damskich i męskich zapachów cieszy się dużym zainteresowaniem na rynkach Europejskich. Komponenty, z których tworzone są perfumy Nicole, to oryginalne francuskie esencje. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych perfum, często nazywane jako lane perfumy lub nalewane perfumy czy też perfumy na mililitry. Wszystkie produkty przechodzą testy dermatologiczne oraz posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia i certyfikaty, w tym IFRA, międzynarodowy gwarant jakości. Fantastyczna jakość i bardzo przystępna cena są naszymi niewątpliwymi atutami. 
W ofercie zapachów Nicole proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum (damskich i męskich). Możemy wyróżnić nuty: kwiatowe świeże jak i zmysłowe. 
To nie jest moja pierwsza przygoda z perfumami Nicole. Miałam już możliwość przetestowania wcześniej dwóch zapachów, z których byłam bardzo zadowolona. Dla zainteresowanych zaparzam do recenzji .
Dziś przychodzę do was z moją opinią na temat nowej pojemność którą wprowadziła firma Nicole.
Nowa buteleczka ma tylko 9 ml i zaledwie 10 centymetrów. Swoją wielkością przypomina pomadkę. W której skrywa się niewiarygodna liczba 200 aplikacji ( psiknięć). Wykonana jest z grubego szkła,a zakrętka z czarnego plastiku. Na szkle naklejona jest naklejka z numerem perfum. Ponieważ perfumy Nicole nie mają podanych nazwy tylko numerki.
Opakowanie jest takie malutki, dzięki czemu możemy go schować w każdym zakamarku. Teraz od dziś nie musimy się martwić, że nasza kopertówka ma za mała miejsca. ;)
Jej wielkim plusem jest fakt,że można ją ponownie napełniać za pomocą napełniacza Smart filler nicole. Kolejną zaletą takiej małej pojemności jest możliwość wypróbowania wszystkich interesujących nas zapachów. Ponieważ perfumy kosztują tylko 9.99 zł.
Zapach jaki posiadam to numer 140 czyli zamiennik  Lady Milion Paco Rabanne

Grupa: świeże: kwiat neroli, jaśmin, paczula, cytryna, kwiat pomarańczy, biały miód, malina, gardenia

Jak dla mnie jest to bardzo słodziutki zapach idealny na tą porę roku. Przeważnie w moich zbiorach mam świeże dość rześkie zapachy. Ten jest całkowicie inny,ale bardzo mnie zauroczył. Utrzymują się na skórze przynajmniej 5 godzin a na ubraniach jeszcze dłużej.
Warto wspomnieć że w asortymencie firmy do wyboru mamy około 100 zapachów damskich i około 100 zapachów męskich.  Więc jest w czym wybierać.
Dostępne są także w różnych pojemnościach od 9 ml aż do 125 ml.  A cena wacha się od 9,99 zł do 79,99 zł. Tak jak wspomniałam powyżej zapachy mają swoje numerki i są odpowiednikami znanych nam perfum. Zapraszam Tutaj żeby znaleźć swojego ulubieńca. 

Mam dla was małą niespodziankę marka Nicole przygotowała rabat -20% z hasłem LoveNicole ( ważne do 30.04.2117) . Do wykorzystania w ich sklepie internetowym sklep-nicole.

Możecie również zapisać się do KLUBU NICOLE, który daje upust aż 35%, brak opłaty wpisowej i członkowskiej, szczegóły tutaj : Klik


Wcześniej już  pisałam, że jest to moja ulubiona firma z zamiennikami znanym nam perfum. Zapachy są naprawdę świetniej jakości. Flakoniki są dość skromnie, ale za to cena jest bardzo niska. W tym przypadku najważniejszy jest zawartość. A najmniejsza 9 ml buteleczka zmieści się nam nawet do najmniejszej kopertówki.

Znacie ? Lubicie ?
Pozdrawiam



27 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś jedną buteleczkę, ale już nie pamiętam zapachu :D
    Ta ma fajną pojemność do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych perfum i jestem bardzo ciekawa podobieństwa ich zapachów do oryginałów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena bardzo zachęca! Myślę, że można im wybaczyć skromy flakonik, bo z tego co czytam są naprawdę dobre :) Skusiłabym się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten zapach, ta mini buteleczka jest bardzo poręczna

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio sama sie skusiłam na podobny zamiennik ale z innej firmy :) fajnie że mieszczzą się do torebki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej firmy mają naprawdę świetną jakość.

      Usuń
  6. Nigdy nie miałam tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tej firmy i koniecznie muszę się skusić na jakiś zapach ;) Idę zajrzeć do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka buteleczka mi by się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są takie podręczne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawszę mam dużo rzeczy w torebce przez co jest strasznie ciężka. Więc cieszę się,że ta buteleczka jest taka mała.

      Usuń
  10. Jeszcze ich nie miałam;) musze wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealna do torebki ;) Również miałam możliwość podjęcia współpracy, nie wiem czy Nicole przystało na moją bardziej "w porządku" propozycję bo zamilkło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś jeden zapach Nicole, ale był tragiczny.

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja sie naczytalam pozytywow :) takze fajnie, stosunek ceny do jakosci na plus ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam w tej chwili nr 111.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.