niedziela, 2 kwietnia 2017

Projek Denko Marzec

KUPIĘ PONOWNIE
BYĆ MOŻE POWRÓCĘ 
NIE KUPIĘ



Skin,Mydło w płynie
Świetnie się sprawdzał,miał śliczny perfumowany zapach.
Uwielbiam takie pianki do mycia dłoni i z wielką przyjemnością skuszę się na kolejną buteleczkę.
Mollon Pro Oczyszczający scrub cukrowy do stóp. 
Bardzo ubolewał,że mi się skończył. Ponieważ był naprawdę świetny. Miał śliczny pomarańczowy zapach oraz mocne działanie peelingujące.Na dodatek w składzie znajdę się kilka fajnych składników, które pozostawiały skórę nawilżoną.

Recenzja TAK KLIK
Tołpa,odżywczy krem-kokon do rąk.
Dość spora miniaturka, którą zużył mój mąż. Krem miała lekką konsystencję, która dość szybko się wchłaniała. Bardzo przyjemny zapach. Działanie było średnie.
Moim zdaniem fajny krem do torebki.
BLANX MED miniaturowe pasy do zębów.
Miniaturowe pasty były dość wydajna i wystarczyły na kilkanaście aplikacji. Bardzo dobrze oczyszczały zęby,z działania byłam zadowolona.


Oceanic,AA beauty bar,kremowa maska nawilżająca, maska węglowa oczyszczająca
Bardzo rzadko sięgam po maseczki w saszetkach, ale z tych byłam jak najbardziej zadowolona. 

Recenzja TAK KLIK
Intiale maska peel-off
Maseczka bardzo fajnie się sprawdziła buzia po jej ściągnięciu była mięciutka w dotyku i wypoczęta
Revlon Colorstay Softflex- Podkład do cery tłustej i mieszanej spf 6,kolor 150 buff
Wracam do niego od kilku lat. Na co dzień jest troszkę za cieżki,ale na wieczór gdy chcemy wyglądać bardzo dobrze jak najbardziej.

Recenzja TAK KLIK
Płatki kosmetyczne Isana i bebeauty
Moje ulubione płatki Isana z Rossmanna są najlepsze. Bardzo rzadko sięgam po te z biedronki.
Kupuję je tylko wtedy gdy nie mam czasu iść do Rossmanna.
Sensodyne pro szkliwo,Pasta do zębów
Mój mąż ją bardzo lubi za to opakowanie i za smak.
Działa także bardzo przyzwoite. Więc często po nią sięgam na promocji.
Zielone Laboratoriom,Masło do ciała
To jest chyba Hit tego denka. Polecam dziewczyną które uwielbiają treściwe masła do ciała. Na dodatek pięknie pachnie jabłkiem, bardzo delikatnie lawendą. Jest bardzo wydajny i ma świetny skład.

Recenzja TAK KLIK
Facelle, intim, płyn do higieny intymnej
Moja kolejna setna butelka, ma prosty skład, kosztuje grosze i nie podrażnia  stref intymnych.

Recenzja TAK KLIK
Yves Rocher, Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów.
Jest to moje kolejne opakowanie. Sama nie wiem dlaczego ciągle do niego wracam. Lubię chyba jego zapach i działanie. Ponieważ nie liczcie żeby pomogła wam z wypadaniem włosów.

Recenzja TAK Klik
Yves Rocher,olejek odbudujący do włosów.
Kolejne moje opakowanie i z chęcią skuszę się na kolejne opakowanie. Olejek ma fajny przyjemny skład i dobrze nawilżał włosy.Ja go kupuje  przeważnie za jakieś 10 zł  i tyle jest jak najbardziej wart.
Maska do włosów Dziki Kaktus Vatika Dabur
Mam włosy niskoporowate i naprawdę większość masek do włosów się u mnie sprawdzają.
Moje włosy ją uwielbiały.Po jej zastosowaniu wyglądały bardzo zdrowo .Były sypkie i mięciutkie w dotyku. Bez problemu je rozczesywałam.

Recenzja KLIK
Purederm, oczyszczający i regenerujący peeling enzymatyczny.
Kupiłam go po przeczytaniu opinii jednej z was i naprawdę byłam z niego zadowolona. Ma fajny skład bez parafiny i delikatnie usuwa martwy naskórek. Spokojnie mogę go używać nawet dwa razy w tygodniu. Lecz dużo lepiej działam mój domowy peeling enzymatyczny.Lecz gdy nie miałam czasu z przyjemnością sięgałam po ten gotowy kosmetyk.
Garnier odżywczy olejek 2w1 pod prysznic
Ma śliczny miodowy zapach, ogromną pojemność 500 ml i na promocji kupiłam go za 6,50 zł w Hebe. Jeszcze jakby było mało ma pompkę. Jest naprawdę gęsty i umila kąpiel. W tamtym miesiącu wylądował nawet w ulubieńcach.




Dziewczyny a wam co się udało zużyć ? Mieliście któryś z tych kosmetyków ? Pleciecie mi jakiś dobry gotowy peeling enzymatyczny bez parafiny ?


Pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. Gratuluję denka :)) Ja mam ostatnio takie małe zużycia, że nawet postów o nich nie piszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten peeling purederm, ale na maskę Vatika będę musiała się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam podkład z Revelon. U mnie w wersji dla skóry suchej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz używam pasty biorepair na noc, Pani dentystka mi ją poleciła

    OdpowiedzUsuń
  5. Blanx ma super produkty. A ja ostatnio sobie Białą Perłę kupiłam, może lekko wybieliła, ale ja naturalnie mam nie tak extra biały odcień - więc cudów nie oczekuje :D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczki AA mam i jak na razie wypróbowałam oczyszczającą i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie obie się naprawdę świetnie sprawdziły.

      Usuń
  7. Mnie zaś Facelle niesamowicie uczulił. Zużyłam go do mycia pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Facelle też chwalę sobie oraz kosmetyki Vatika ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.