środa, 26 kwietnia 2017

Bania Agafii Maksa do włosów łopianowa wzmacniająca

Maska do włosów łopianowa to wspaniały sposób na wzmocnienie włosów. Olej z łopianu niezastąpiony w pielęgnacji włosów, posiada mocne działanie regenerujące. Wzmacnia strukturę włosa zapobiegając łamliwości i przesuszeniu. Otręby owsiane odżywiają zniszczone włosy zwracając im siłę i elastyczność. Sok z brzozy to znany ludowy środek na wzmocnienie cebulek włosowych. Dzięki zawartości olejów z zimnego tłoczenia maska ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku.
Aqua with infusions of]: Avena Sativa Oat,Betula Alba Extract,[enriched by extracts]: Salvia Officinalis,Rubus Chamaemorus,Rhodiola Rosea Root Extract,Cetrimonium Chloride,Cetearyl Alcohol,ceteareth20,Guar Gum,Arctium Lappa Seed Oil,Ribes Nigrum Oil,Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil,Pyridoxine (wit. B6),Panthenol,Niacinamide,Citric Acid,Parfum,Benzoic Acid,Sorbica Cid

Maska zawiera ekstrakty oraz oleje tłoczenia na zimno z:
- Otręby owsiane (Avena Sativa Oat, ) poprawiają strukturę włosa, wzmacniają, przyśpieszają wzrost.
- Sok brzozowy (Betula Alba Juice) wzmacnia cebulki włosowe, nadaje włosom blask, zapobiega wypadaniu.
- Szałwia (Salvia Officinalis Leaf Extract) - działa na włosy stymulująco, odżywia je, wzmacnia, dzięki niej stają się zdrowsze. Ma też właściwości relaksujące i zapobiega podrażnieniom.
- Olej z nasion maliny moroszki (Rubus Chamaemorus Seed Oil) wzmacnia włosy, posiada właściwości nawilżające, odżywcze.
- Różeniec górski (Rhodiola Rosea) wygładza, oczyszcza i dezynfekuje skórę, chroni włosy przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.
- Olej z łopianu większego (Arctium Lappa Seed Oil) - przeciwdziała wypadaniu włosów, łupieżowi, ma działanie antyseptyczne, oczyszczające, ograniczające łojotok, kojące. Działa tonizująco na skórę głowy.
- Olej z nasion czarnej porzeczki (Ribes Nigrum Seed Oil) olej z nasion czarnej porzeczki stosowany jest w leczeniu wszelkiego typu podrażnień skóry, atopowym zapaleniu, egzemy, łuszczycy, świerzbiączce, łupieżu, wypadaniu włosów.
- Olej z nasion lnu (Linum Usitassimum Seed Oil) odżywia i nawilża włosy, poprawia elastyczność zapewniając lepsze układanie; reguluje gospodarkę tłuszczową skóry.
+OPAKOWANIEProdukt znajduje się w standardowym plastikowym przezroczystym słoiczku na którym jest naklejona etykieta. Opakowanie wykonane z dość solidnego plastiku a etykieta się nie odkleja. Po otwarciu wieczka ukazuje nam się plastikowa ochronka która ochrania nasz kosmetyk.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Produkt jest w kolorze mlecznym-różowym. Konsystencja maski jest kremowo żelowa średnio gęsta. Chociaż nie mam problemu z nałożeniem jej na włosy.
+ZAPACH
Maseczka bardzo przyjemnie pachnie ziołowo lekko słodko.
+POJEMNOŚĆ,CENA
300 ml kupiłam w cenie 11 zł ,ale cena wacha się od do 10-15 zł.
+WYDAJNOŚĆMaseczka jest bardzo wydajna,dzięki temu że nie trzeba jej nakładać zbyt wiele na włosy.
+INNE WARIANTY
-Pervoe Reshenie, Przepisy Babci Agafii, Maska do włosów drożdżowa na pobudzenie wzrostu
-Pervoe Reshenie, Przepisy Babci Agafii, Maska do włosów jajeczna odżywcza
+DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki rosyjskie można dostać w sklepach internetowych. Chociaż teraz już w wielu miejscach stacjonarnych można je dostać no. niektórych sklepach zielarskich, drogeriach, sklepach ze zdrową żywnością. Ja swoją maseczkę kupiłam w drogerii Uroda.
+/-DZIAŁANIE
Maseczka jak dla mnie ma średnie działanie. Mogę przyznać, że ułatwia rozczesywanie włosów.Włosy wyglądają dość dobrze, ale brakuje mi tego efektu ,,wow''. Może dlatego,że ostatnio moje końcówki włosów po rozjaśnianiu są bardziej wymagające. Maseczka także nie pomaga z problemem wypadających włosów ,ale przyjemnie włosy po niej przyjemnie pachną.

Miałam już wszystkie maseczki do włosów z tej serii. Najlepiej polubiłam się z jajeczną  a najmniej z drożdżową. Ta ma przyjemny zapach, ale średnie działanie. Lecz nie jest bublem,ale po prostu mnie nie zachwyciła.

Która z was miał maseczki do włosów z tej serii ? Jak się u was sprawdziła ?
Pozdrawiam

24 komentarze:

  1. miałam inną wersję, ale nie przepadałam za nią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sobie przypominam chyba drożdżową ? Ja także za nią nie przepadam i najgorzej się u mnie sprawdziła.

      Usuń
  2. Żadnej nie miałam. Szkoda, że ta wypadła tylko średnio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam drożdżowa i bardzo lubilam, teraz mam jajeczna ale jeszcze nie uzywalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś tą maseczkę, całliem dobra była ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jeszcze nie miałam z tej serii żadnej ;) Ale już się nastawiłam że muszę chociaż jedną sprawdzić na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ciągnie mnie do rosyjskich kosmetyków. po raz kolejny kupiłam zabieg keratynowy, nic tak nie działa na włosy jak właśnie keratyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz muszę swoje włosy dość sporo obciąć i już nigdy rozjaśniania.

      Usuń
  7. Ta maska zupełnie się u mnie nie sprawdziła :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ciągnie mnie do tych maseczek, ich konsystencja do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam wersję jajeczną i przypadła mi do gustu. Mam też ochotę na drożdżową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się u ciebie drożdżowa sprawdzi bo u mnie sprawdziła się najgorzej.

      Usuń
  10. Miałęm drożdżową była świetna

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam tego kosmetyku może sobie kupię cena dobra :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Wiele dziewczyn ją poleca,może u Ciebie się także fajnie sprawdzi.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.