środa, 20 listopada 2013

Joanna, Fruit Fantasy, Gruboziarnisty peeling do ciała `Soczysta malina i Brazylijska pomarańcza

Dziewczyny dziś będzie recenzja dobrze wam znanego peelingu do ciała z Joanny.Posiadam dwie wersję zapachowe więc opiszę je razem ponieważ nie różnią się niczym oprócz zapachem.Kto jest ciekawy recenzji zapraszam niżej do mojej opinii

*Opakowanie,Konsystencja*
*Opinia Producenta*
 Poczuj fascynujący aromat soczystej maliny( lub brazylijskiej mandarynki). Spraw by rytuał pielęgnacji twojego ciała był przyjemny i energizujący,aby przywodził na myśl najsłodsze wspomnienia   Peeling doskonale usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Sprawia, że ciało staje się doskonale wygładzone i odświeżone.

*Skład*
Aqua(woda), Polyethylene(drobinki ścierające ścierniwo), Sodium Laureth Sulfate(sls), Glycerin(gliceruna nawilżacz), Cocamidopropyl Betaine(substancja pianotwórcza), Parfum(substancja zapachowa), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer(zagęstnik), Disodium Laureth Sulfosuccinatesub(stancja myjąca), Coco-Glucoside(substancja myjąca), Glyceryl Oleate(oleinian glicerylu ), Xanthan Gum(zagęstnik), Triethanolamine(Regulator pH, ), Polyquaternium-7(antystatyczny), Propylene Glycol(glikol propylenowy, humektant ), Rubus Idaeus Extract(wyciąg z owoców malin), Disodium EDTA(regulatora lepkości), Benzyl Alcohol(konserwant), DMDM Hydantoin(konserwant), Methylchloroisothiazolino (konserwant), Methylisothiazolinone(konserwant), CI:45100, CI:16255.(barwniki)
 dobre składniki (oleje, ekstrakty, nawilżacze), raczej neutralne, konserwanty i składniki na które trzeba zwrócić uwagę, bo nie każdy je toleruje.

 *Moja Opinia*
+OPAKOWANIE 
Standardowa przezroczysta plastikowa śliska tubka.Która stoi do góry nogami czyli na dozowniku.Dzięki czemu wszystko ładnie nam spływa i nie ma problemu z wydobyciem produktu.

+KONSYSTENCJA,KOLOR
Peeling jest dość rzadki,ale nie przelewa się przez palce.Z wieloma drobinkami peelingującymi które jak dla mnie nie są ani zbyt słabe ani zbyt mocne.Kolor peelingów jest naprawdę soczysty w obu przypadkach:)

+ZAPACH 

 Soczysta Malina
Moim zdaniem peeling pachnie bardzo ale to bardzo przyjemnie.Produkt pachnie jak guma Mamba malinowa którą uwielbiam.Więc zapach jest słodki,ale nie pachnie na pewno prawdziwą maliną

 Brazylijska pomarańcza
W tym przypadku zapach jest bardziej słodki może nawet troszkę przypomina mi gumę mambę pomarańczową ale mniej niż poprzedni peeling.Jak by ktoś dał mi powąchać ten produkt nigdy bym nie powiedziała,zę to jest pomarańcza.Ponieważ zapach pomarańczy jest bardziej orzeźwiający a tu dostajemy bardzo słodki ale przyjemny zapach

+POJEMNOŚĆ,CENA
200g kosztuję około 9 zł można go kupić na promocji za 6 zł ;)

+INNE WERSIE ZAPACHOWE 



Dojrzała marakuja 
Rosyjskie jabłuszko 
Hawajski ananas


+WYDAJNOŚĆ
Produkt wystarcza na miesiąc używania 2x w tygodniu 

+/-DOSTĘPNOŚĆ
Można go kupić w drogerii Natura u Super-Pharmie oraz na pewno niesieciowych drogeriach.

+DZIAŁANIE
Producent nam dużo nie obiecuję i w tym przypadku wszystko się spełnia.Ponieważ kosmetyk umila nam kąpiel soczysta malina przypomina mi dzieciństwo.Drobinki peelingujące nie są ani zbyt delikatne ani zbyt mocne.Doskonale usuwają martwy naskórek i pozostawia skórę miłą w dotyku.

*Podsumowanie*
 Peeling spełnił swoją rolę więc jedynie co mi pozostało to go wam polecieć a szczególnie zapach soczysta malina ;)

Jaki jest wasz ulubiony peeling ?
Pozdrawiam


34 komentarze:

  1. kiedyś miałam ten peeling i bardzo przyjemnie go wspominam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne opakowanie, będę pamiętała o wersji malinowej, opis zapachu brzmi niezwykle kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zan chyba wszystkie jego wersje i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli wypróbuję to tylko polecany przez Ciebie zapach soczystej maliny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te peelingi, w szczególności KIWI:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tego malinowego z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie kuszą malinowy i ananasowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zapachy są piękne, aczkolwiek nie zachwycają mnie peelingi w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne peelingi,jeszcze nie testowałam;)soczysta malinka bomba

    OdpowiedzUsuń
  10. soczysta malinka ma prześwietny zapach-uwielbiam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jeszcze tych, kusząca propozycja

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam te peelingi, miałam dojrzała maracuję, zapach przepiękny, działanie świetne, teraz kusi mnie jabłuszko

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam ich, ale jak już pozbędę się zapasów to na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam malinowe pachnące kosmetyki. Tych peelingów jeszcze nie miałam, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam malinę i byłam w niej zakochana :) Jednak przy wyciskaniu czasem "wylot" mi się zapychał.

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat z tej serii Joanny peelingów nie miałam, ale chętnie skusiłabym się na tą soczystą malinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam jabłkowy, nawet nieźle ściera :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie zbyt małe zdzieraki, ale miałam malinę i pachniała obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Malinowy muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.