czwartek, 7 listopada 2013

Flos Lek, BeECO, Bio - certyfikowany krem pod oczy, na dekolt i szyję

*Opakowanie,Konsystencja*

*Opinia Producenta*
Opóźnia proces starzenia, zdecydowanie redukuje widoczność zmarszczek. Zapobiega utracie elastyczności i napięcia skóry. Zawiera: • Ekstrakt z szałwii muszkatołowej (Clary Sage Extract) - działa ochronnie na skórę oraz certyfikowane substancje organiczne pochodzące z ekologicznych plantacji: • Ekstrakt z krzewu motylego (Badleja Davidii) - działa stabilizująco na DNA skóry • Ekstrakt z tymianku (Thyme Extract) – działa przeciwstarzeniowo Dodatkowo wzbogacony: oliwą z oliwek, olejem Jojoba, naturalnym skwalanem oraz masłem Shea o działaniu odmładzającym, nawilżającym i pielęgnacyjnym.

 *Skład*
Aloe Barbarensis Leaf Juice(sok z liści aloesu)*, Olea Europaea Fruit Oil*(oliwa z oliwek), Butyrospermum Parkii Butter*(masło shea), Cetearyl Wheat Straw Glycosides(emulgator pochodzący z naturalnych surowców), Cetearyl Alcohol(regulator lepkości), Glyceryl Stearate SE(emulgator), Tricaprylin(naturalna podstawa olejowa dla emulsji), Sodium Hyaluronate(kwas hialuronowy), Galactoarabinan(naturalny polisacharyd otrzymywany z Modrzewia, posiada działanie przeciwzmarszczkowe, lekko złuszczające), Cetearyl Olivate(emolient, składnik konsystencjotwórczy, otrzymany na bazie oliwy z oliwek), Sorbitan Olivate(Niejonowy emulgator, otrzymany na bazie oliwy z oliwek i sorbitolu. ), Glyceryl Stearate Citrate((Ester Gliceryny z Kwasami Cytrynowym i Stearynowym), Squalane(emolient), Propanediol(naturalna substancja nawilżajaća poprawia emulsje),Glycerin(gliceryna nawilżacz), Salvia Sclarea Seed Oil(szałwia musztardowa), Buddleja Davidii Extract*(Ekstrakt z krzewu motylowego), Thymus Vulgaris FlowerLeaf Extract*(ekstrakt z macierzanki), Aqua(woda), Simmondsia Chinensis Seed Oil*(olej z jojoba), Cera Alba*(biały wosk pszczeli), Parfum(substancja zapachowa), Tocopheryl Acetate(witaminaE), Benzyl Acohol(konserwant), Dehydroacetic Acid(Kwas Dehydrooctowy), Gluconolactone, Sodium Benzoate(konserwant), Citric Acid(kwas cytrynowy), Benzoic Acid(kwas benzoesowy) , *

 składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych - 98,87% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego - 72,64% wszystkich składników pochodzi z certyfikowanych upraw organicznych Naturalny i organiczny kosmetyk certyfikowany przez ECOCERT Greenlife zgodnie ze standardami ECOCERT 

dobre składniki (oleje, ekstrakty, nawilżacze), raczej neutralne, konserwanty i składniki na które trzeba zwrócić uwagę, bo nie każdy je toleruje.Na czarno zaznaczam składniki które nie wiem do której grupy należą.


*Moja Opinia*
+/-OPAKOWANIE
Kosmetyk jest zapakowany w kartoniku na którym znajdują się wszystkie ważne informacje tak jak skład,opinia producenta i data ważności. Sam produkt jest w przezroczystym słoiczku przez które widać ile pozostało nam produktu.Zakrętka jest plastikowa w kolorze zielonym.Przyznam się,żę przepadam za kremami w takim pojemniczku ponieważ wydaje mi się to troszkę nie higieniczne.Chociaż nie ma problemu z wydostaniem produktu z pojemniczka.

+KONSYSTENCJA,KOLOR
Krem jest w kolorze lekko żółtym.Konsystencję określiłam bym jako lekko kremową bardzo ładnie się rozprowadza po skórze i dość szybko się wchłania,ale pozostawia lekką powłoczkę która w ogóle mi nie przeszkadza.

+ZAPACH
Ja bym go określiła jako ekologiczny taki roślinny nie zbyt piękny,ale za taki ładny skład mogę mu wybaczyć dziwny zapach.Szybko znika więc mi nie przeszkadza.

+POJEMNOŚĆ,CENA
50 ml,około 34 zł. Cena nie jest niska,ale można go kupić na promocji a za taką wielką pojemność się opłaca.

+INNE KOSMETYKI DOSTĘPNE Z SERII BeECO 

+DATA WAŻNOŚCI
6 miesięcy 

+ZASTOSOWANIE
Krem można używać pod oczy na dekolt szyję więc spokojnie przez 6 miesięcy go zużyjemy.

+WYDAJNOŚĆ
Ja używam go na szyję i pod oczy czasami na dekolt już dwa miesiące i zużyłam 1/2 opakowanie. 

+SKŁAD
Jak widać zielono mu :) 

+DOSTĘPNOŚĆ 
Kosmetyki Flos-Lek można dostać na stronie producenta TU w wielu aptekach oraz sklepach zielarsko-kosmetycznym  i niektórych  większych Rossmannach.

+DZIAŁANIE
Mam dopiero 24 lata więc moja skóra nie jest aż tak wymagająca.Używam go już dwa miesiące więc spokojnie mogę  się na jego temat wypowiedzieć.Krem doskonale nawilża moją skórę pod oczami tak samo jak szyję i dekolt.Chociaż najbardziej przyuważyłam działanie na skórze pod oczami.Ponieważ jej stan się polepszył widać,że jest odżywiona i nawilżona i mam nadziej,że krem opóźnia procesy starzenia.Warto wypomnieć,że kosmetyk mnie nie uczulił i nie podrażnił ani nie pozapychał a mam do tego skłonność na deklodzie.

*Podsumowanie*
Naprawdę jestem zadowolona z działania tego kremu.Chociaż pamiętajcie,że moja skóra jest młoda i nie jest aż tak wymagająca.Ale potrzebuję bardzo dobrego nawilżenia.Żeby powoli walczyć z powstawaniem pierwszych zmarszczek.Pod tym względem nie zawiodłam się na nim.

 Link do sklepu KLIK

Uprzejmie dziękuję firmie Flos-Lek za udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz za zaufanie oraz serdeczność w stosunku do mojej osoby.
 Dziewczyny używałyście jakiegoś kosmetyku z tej serii BeEco byłyście z niego zadowolone ?
Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. 24;O W życiu bym Ci tyle nie dała!:D Wyglądasz bardzo młodo!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób mi to mówi ,ale to oczywiście komplement :)

      Usuń
  2. Muszę powiedzieć, że bardzo podobają mi się twoje recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że krem ma same plusy

    pozdrawiam i zapraszam
    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że to kolejny świetny kremik z Flos-Leku i z jakim składem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest naprawdę fajny a cena nie jest aż tak wysoka ;)

      Usuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki z Flos-leku, więc chyba nie dziwię się, że ten krem również dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :)
    Dopiero rozkręcam swojego bloga, więc zapraszam do wzięcia udziału:
    http://pinku-art.blogspot.com/2013/11/swiateczna-mini-rozdawajka.html
    Pozdrawiam, Ola :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.