niedziela, 14 maja 2017

Inspired By, Naturalne Piękno, EDYCJA 6

Jesteście ciekawe co skrywa nowe ,,Naturalne Pudełko''. Bo ja byłam bardzo ciekawa. Ponieważ jest to moje pierwsze pudełeczko a przed dostaniem je w łapki nie podglądałam nigdzie co znajduje się w środku. Jeden kosmetyk który firma Shiny Box ujawniła to Maseczka błotna z firmy -417 w cenie 476 zł.


Teraz po kolei
-417, Regenerująca Maseczka z Błotem- Wyjątkowa maseczka nadająca twarzy promienny, rozświetlający wygląd .Wzbogacony minerałami z błotem z Morza Martwego, połączony z miodem, masłem kakaowym, olejkiem eterycznym - z rumianku, pestek górniczka lekarskiego, wiesiołka i migdałów oraz witaminy E i B5. Zmiękcza i wygładza skórę. Zawartość naturalnego błota gwarantuje błyskawiczny efekt: czystszą, bardziej miękką i promienną skórę.
Produkt pełnowymiarowy, cena: 476zł/50ml
Pilomax, Szampon do włosów ciemnych farbowanych Daily Colour Care-Szampon do codziennej pielęgnacji włosów farbowanych. Delikatnie myje włosy i skórę głowy. Nawilża włosy i wygładza ich powierzchnię. Nadaje im połysk, poprawia wygląd włosów.  W zestawie znajduje się wymiennie szampon do włosów ciemnych i jasnych.
Produkt pełnowymiarowy, cena: 22zł/200ml
Elfa Pharm, O, Herbal, Płyn micelarny- Delikatnie i łagodnie oczyszcza z zanieczyszczeń i makijażu. Nie wysusza skóry, pozostawia ją nawilżoną. Doskonale usuwa zanieczyszczenia dzięki micelarnej formule, która emulguje brud i utrzymuje skórę w równowadze. Nadaje skórze świeżość i elastyczność. Nie zawiera alkoholu, mydeł, kompozycji zapachowej oraz barwników. Mix dwóch rodzajów.
Produkt pełnowymiarowy, cena: 19,99zł/250ml
Shefoot, Kuracja wzmacniająca dla paznokci, skórek i skóry stóp-Unikalne połączenie kwasu hialuronowego z panthenolem, keratyną i olejkiem abisyńskim  w kremie o strukturze ciekłych kryształów. W kuracji zastosowano kreatynę, składniki wzmacniające skórę i płytkę paznokcia oraz wyciąg z aznjatyckiej trawy tygrysiej Centella Asiatica, który działa przeciwzapalnie, regeneracyjnie przyspiesza gojenie ran i pęknięć.
Produkt pełnowymiarowy, cena: 29m90zł/50ml
Avebio, 100 % Olejku Makadamia- Olejek Makadamia polecany do wszystkich rodzaju skóry.
Silnie ujędrnia i napina skórę, stymuluje mikrokrążenie oraz prace układu limfatycznego. Skutecznie pomaga zwalczyć cellulit oraz zapobiega powstawaniu rozstępów. Nawilża odżywia i regeneruje skórę suchą i łuszczącą się. Chroni przed szkodliwym działaniem słońca.
Produkt pełnowymiarowy, (1z3) cena: 29zł/50ml
Ideepharm, Radical Med, Szampon przeciw wypadaniu włosów-Przeznaczony jest do włosów osłabionych i wypadających.
Próbka, cena: 14,10zł/300ml
Neauty Minerals, Podkład kryjący-Podkład zapewnia efekt świeżej, naturalnie wyglądającej skóry.
Próbka 2g , cena: 44,90zł/8g
Biooleo, Sól do kąpieli „Złoto Egiptu”-Grubokrystaliczna to bogactwo mikroelementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka. Zawartość jodu, bromu i magnezu pozwala na naturalną odbudowę naskórka. 
Próbka, cena: 19,99zł/400g
Prezenty
Biały Jeleń, Ogranic-natura Koncentrat do twarzy- Koncentrat do twarzy posiada moc łagodzenia, rozświetlenia i łagodzenia.
Biały Jeleń, Ogranic-natura koncentrat pod oczy- Koncentrat pod oczy z bogatym składem wyraźnie wygładza skórę wokół oczu, spłyca zmarszczki, niweluje cienie i obrzęki nadając promieniści i świeżości spojrzeniu.
Próbki, cena: 29,99zł/szt.50ml.15ml
Jestem ogromnie ciekawa błotnej maseczki z firmy -417 za zawrotną cenę 476 zł. Mam nadzieje, że przełoży się to na jakość produktu. Cieszę się także z szamponu z firmy Pilomax,podkład mineralny firmy Neauty Minerals który już miałam i byłam z niego bardzo zadowolona. Zawartość całego pudełeczka to cena około 600 zł. Pudełeczko kosztuje 119 zł + 10 zł przesyłka. Można go zamówić Tutaj

Podoba wam się zawartość ,Naturalnego Piękna' ? Co was najbardziej zaciekawiło ?

Pozdrawiam





24 komentarze:

  1. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że będzie perełką tego pudełka.

      Usuń
  3. fany zestaw, mam nadzieję, że ta maseczka okaże się hitem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, cena tej maski aż przeraża :D Daj znać jak się sprawdzi :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczka za prawie 500 zł o.O ale fajne są takie pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek makadamia to zawsze bardzo fajna sprawa! :) rzeczywiscie, cena w porownaniu do zawartosci jest malutka ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar używać go na mój cellulit ;)

      Usuń
  8. Zaporowa cena maseczki ;O byłabym wściekła gdyby się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie świetna zawartość. Też mam to pudełko i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się pudełko, jedno z lepszych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałam bym tylko te dwa pozostałe kosmetyki z Avebio.

      Usuń
  11. Skorzystałabym z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. maseczka i olejek jak dla mnie najlepsze z całego pudełka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi kosmetyki nie pomogły w walce z Cellulitem, ciągle wracał albo nie chciał znikać. Od miesiąca walczę z w Klinice Dr Legrand z moim cellulitem. Kosmetolog doradził mi zabieg VelaShape III i jestem z niego bardzo zadowolona. Moje uda stały się bardziej jędrne, nie mam cellulitu i 5 cmentymetrów już w obwodzie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.