sobota, 27 maja 2017

Pretty Happy You,Shiny Box Maj 2017

Dziś przedstawię wam zawartość majowego pudełka Shiny Box. Tytułem pudełko to ,,Pretty Happy You,,. Który ma zawierać 5 produktów pełnowymiarowych oraz  upominek od firmy Synchroline .Producenci pudełka zdradzili, że w pudełeczku znajdzie się odżywczy krem do twarzy z firmy Naobay.

Opinia Producenta:
PRETTY. HAPPY. YOU. to majowa propozycja od ShinyBox. Wraz z najnowszym pudełkiem wydobądź swoje piękno, bądź sobą i przygotuj się na nadejście lata.

Wysyłka majowej edycji ShinyBox zostanie zrealizowana w drugiej połowie maja. Liczba zestawów jest ograniczona, więc nie zwlekaj z zamówieniem.

Tak prezentuje się cała zawartość.
Teraz wszystko po kolei.
Naobay Odżywczy krem do twarzy
Unikalna kompozycja bogata w organiczne składniki odżywcze o intensywnym działaniu nawilżającym. Krem głęboko odżywia skórę, jednocześnie poprawiając jej elastyczność i zapewniając intensywne nawilżenie przez cały dzień. Krem jest pełen niezbędnych kwasów tłuszczowych występujących w olejach pochodzących z upraw ekologicznych, takich jak olej awokado, oliwa z oliwek, które działają przeciwzmarszczkowo. 98,85% składników jest pochodzenia naturalnego.
Cena.210zł/50 ml, Produkt pełnowymiarowy
Creightons Argan Smooth szampon do włosów
Szampon do włosów Argan Smooth wzbogacony w bogate przeciwutleniacze, marokański olej arganowy, który głęboko nawilża i odżywia włosy nadając im jedwabistą miękkość i połysk. Zawiera proteiny jedwabiu, dzięki którym włosy są silnie nawilżone i zdrowe każdego dnia. Odpowiedni dla każdego rodzaju włosów.
Cena.19,90zł/250 ml, Produkt pełnowymiarowy
FA Antyperspirant
Linia Soft & Control to pierwsze dezodoranty od Fa, które łączą właściwości antyperspiracyjne i pielęgnacyjne. Unikalna technologia Dry Oil zapewnia długotrwałą ochronę przed poceniem i nie wysusza wrażliwej skóry pod pachami. Niczym płatki kwiatów, otula skórę delikatnym, a zarazem trwałym zapachem, który utrzymuje się przez cały dzień.
Cena.8,99zł/50 ml, Produkt pełnowymiarowy
Herbal Care Maseczka lub peeling do twarzy
Maseczka do twarzy z olejkiem arganowym do cery suchej i bardzo suchej
Maseczka odbudowuje warstwę lipidową skóry, uzupełnia niedobory substancji odżywczych oraz długotrwale i intensywnie nawilża. Skóra z dnia na dzień staje się zregenerowana, gładka i pozbawiona odczucia suchości. Zawiera olejek arganowy, oligosacharydy z drzewa Tara, kolagen i proteiny pszenicy.
Tu można było trafić na trzy inne warianty maseczek.
Cena.2,50 zł/2x5 ml, Produkt pełnowymiarowy
Bielenda Kosmetyk z linii #INSTA PERFECT MATT&CLEAR
Korektor punktowy
Punktowy korektor pomaga szybko i skutecznie uporać się z niechcianymi wypryskami i rozszerzonymi porami. Jest niezastąpiony – nanoszony punktowo działa już od pierwszej aplikacji. Nie zatyka porów. Ekspresowo łagodzi miejscowe zaczerwienienia i podrażnienia skóry. Tu można było trafić na cztery inne warianty kosmetyków.
Cena.2,50 zł/2x5 ml, Produkt pełnowymiarowy
Synchroline Zestaw pielęgnacyjny
Dermokosmetyki Synchroline to produkty stworzone w oparciu o wiedzę farmaceutyczną, przeznaczone do zwalczania i łagodzenia różnych problemów skórnych. W pakietu wchodzą: krem anti-aging z witaminą C, krem do skóry pozbawionej jędrności i elastyczności, krem do skóry pozbawionej blasku, krem rozjaśniający z filtrem SPF 50+.
Bardzo zaciekawił mnie krem do twarzy, ma naprawdę świetny skład. Tylko nie wiem czy dla mojej tłustej skóry nie jest za bogaty. Na szczęście jak nie ja, to mój mąż będzie z niego zadowolony. Szampon także się przyda, tak samo jak  antyperspirant. Jestem ciekawa tej maseczki ,ale prędzej zużyje ją mój mąż albo mama.
Jeśli pudełko wam się podoba to mam dla was dobrą wiadomość, ponieważ jest nadal dostępne Tu ( lecz musicie się spieszyć, ponieważ została dosłownie garstka)
W Czerwcu będziemy świętować 5 urodziny pudełka Shiny Box. Już  nie mogę się doczekać zawartości urodzinowego pudełka i Tu możecie go zamówić

Co sądzicie o pudełku Pretty Happy You ? Który produkt podoba się Wam najbardziej?
Pozdrawiam


19 komentarzy:

  1. mamy ten sam wariant Kochana, zostawiam sobie tylko saszetki i krem do twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak u Ciebie sprawdzi się ten krem.

      Usuń
  2. Oprócz kremu zawartość jakoś nie powala:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem broni całą zawartość, ale resztę kosmetyków też zużyję.

      Usuń
  3. Z tymi antyperspirantami naprzemiennie z mydłami robią sobie chyba jaja

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tego kremu do twarzy :) Ogromnie także mnie ciekawi co znajdzie się w czerwcowym pudełeczku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem na naprawdę świetny skład i wydaje mi się,że dla osób które mają suchą skórę będzie naprawdę super.

      Usuń
  5. Naobay zdecydowanie tutaj rządzi :) Szkoda że się nie skusiłam na to pudełko, bo lubię takie bogate kremy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pudełko, wiele ciekawych kosmetyków. Zazwyczaj próbki mnie tak nie cieszą, ale tym razem te produkty z Synchroline chciałam od dawna wypróbować, więc z ich obecności jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio wygrałam właśnie krem pod oczy od tej firmy i także dostałam kilka próbek, teraz to już mam kilkanaście i też się cieszę.

      Usuń
  7. widzę, że dostałaś punktowy korektor- mnie się trafiły bibułki, z których bardzo się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  8. krem Naobay robi całe pudełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko krem mnie zaciekawił, reszta tak sobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zrobiła na mnie wrażenia ta zawartość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.