środa, 17 maja 2017

Bourjois Rouge Edition Velvet Matowa pomadka do ust


Pomadka, która zapewnia niewiarygodne, matowe wykończenie makijażu ust. Jej innowacyjna formuła została wzbogacona w czyste pigmenty i lotne olejki, dając uczucie lekkości i gwarantując wyjątkowy komfort. Jedwabiście gładka konsystencja łatwo rozprowadza się na ustach, nawilżając je oraz zapewniając długotrwały rezultat do 24 godzin.
+OPAKOWANIE
Pomadki znajdują się w plastikowym opakowaniu przypominający błyszczyk. Aplikator jest w formie gąbeczki. Bardzo przyjemnie aplikuje się nią produkt na usta.
+KONSYSTCNJA
Produkt posiada pudrowo-żelową konsystencję, jakby musu, który chwilę po aplikacji zastyga na ustach,ale nie tworzy skorupy.Wyjątkowo dobrze rozprowadza się po ustach.


+KOLOR
Jaki posiadam to numer 03
Jest to piękna ognista, strażacka czerwień z odrobiną pomarańczy. Odcień pięknie wybiela zęby.
Kolor na ustach można stopniować. Przy jednej cienkiej wartswie usta pozostają naturalne. Przy drugiej warstwie uzyskujemy efekt pełnego krycia i mocnego koloru. Warto pamiętać o konturówce, by pomadka nie wyjechała poza kontur warg. Lecz ja zawszę przy takich wyrazistych kolorach, używam konturówki.
+ZAPACH
Pomadka pachnie bardzo przyjemnie troszkę budyniem,ale zapach szybko znika z ust.
+POJEMNOŚĆ,CENA
7,7g kosztuje około 28,98 zł w drogerii internetowej Estrella a w drogeriach stacjonarnych cena regularna to około 50 zł.

+GAMA KOLORYSTYCZNA
Do wyboru jest 20 pięknych kolorów.Osobiście większość kolorów mi się podoba.:)

+DOSTĘPNOŚĆ
Pomadkę możemy kupić na stronie internetowej drogerii Estrella klik

+TRWAŁOŚĆ,DZIAŁANIE
Pomadka po nałożeniu jest lekko błyszcząca, ale po chwili zastyga i robi się  matowa. Pomadka nie wysusza naszych ust powoduje takie dziwne uczucie aksamitnej gładkości, która nie znika a utrzymuje się przez cały czas kiedy szminka jest na naszych ustach. Pomadka utrzymuje się na moich ustać prawie cały dzień.




Jestem naprawdę z niej zadowolona. Kolor jest po prostu cudowny. Na dodatek jest mocno na pigmentowana łatwa w aplikacji. Nie wysusza ust i ślicznie prezentuje się na ustach.

Dziewczyny miałyście kiedyś matowe pomadki ? Byłyście z nich zadowolone ? Z jakiej firmy ? Lubicie ten efekt na ustach ?
Pozdrawiam
 



23 komentarze:

  1. Piękny kolor bo intensywny :) kolor 010 chętnie bym sprawdziła u siebie !! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pomadka. Bardzo podoba mi się jej kolor. Super, że długo utrzymuje się na ustach i ich nie wysusza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy. Ale kolory pomadki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam mój pierwszy róż z tej firmy i nawet jest ze mną do tej pory. ;) Mam do niego sentyment.

      Usuń
  4. Śliczny odcień, pięknie w niej wyglądasz. Dawno nie miałam pomadki Bourjois, chętnie wypróbuję przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam o niej wiele pozytywnych opinie i teraz już mogę się do nich dołączyć.

      Usuń
  5. Kolor jest piękny. i na ustach wygląda bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż nie lubi mnie w takich mocnych kolorach a ten kolor bardzo mu się spodobał.

      Usuń
  6. Boski kolor, jestem pod wrazeniem <3 pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te pomadki, mam cztery kolory. Zastanawiam się tylko dlaczego Twój egzemplarz to tester :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ dostałam je do testów, ale to był nowy nie używany egzemplarz.

      Usuń
  8. Mega kolor, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor zupełnie nie mój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś także nie czułam się dobrze w takich kolorach.

      Usuń
  10. Ładnie u Ciebie wygląda, ja miałam fuksję, ale jakoś nie zapałałam do niej miłością i szybko poszła w świat :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor ci się nie podobał ? Nie formuła ?

      Usuń
  11. Mam 2 kolorki i je uwielbiam, jednak ten jest jak dla mnie ciut za mocny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.