wtorek, 9 maja 2017

Mleczna Kolekcja do pielęgnacji włosów od Nivea :)


Hairmilk, Mleczny szampon do włosów o normalnej strukturze
Hairmilk Mleczny szampon pielęgnujący stworzony specjalnie by regenerować włosy o normalnej strukturze bez obciążania. Pielęgnująca formuła specjalnie dopasowana jest do normalnej struktury włosów. Sprawia, że włosy są lśniące i sprężyste.
Aqua,Sodium Laureth Sulfate,Cocamidopropyl Betaine,Sodium Chloride,Lanolin Alcohol (Eucerit®),Hydrolyzed Milk Protein,Panthenol,Polyquaternium-10,Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride,Glycerin,PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,Sodium Benzoate,Citric Acid,Sodium Hydroxide,Styrene/Acrylates Copolymer,Limonene,Linalool,Geraniol,Benzyl Alcohol,Citronellol,Alpha-Isomethyl Ionone,Parfum

Kosmetyk znajduje się w plastikowej niebieskiej butelce. Przez którą nie możemy kontrolować zużycia produktu. Z wygodnym otwarciem który możemy postawić na głowie gdy produkt nam się kończy. Opakowanie klasyczne jak dla kosmetyków firmy Nivea. Szafa graficzna przyjemna dla oka. Szampon jest w kolorze mlecznym o dość zbitej gęstej konsystencji. Szampon pachnie jak krem Nivea w niebieskiej tubce.
Zapach który bardzo lubię. Jeśli chodzi o działanie.Szampon rozprowadza się bez problemu, tworzy na włosach dość sporą pianę.

Spełnia swoją podstawową funkie czyli oczyszcza włosy. Szampon nie podrażnia mojej skóry głowy ,nie wywołał łupieżu ani swędzenia. Nie ma problemu także ze zmyciem olejków na czym mi bardzo zależy. Więc robi to co powinien, ale nic więcej.

250/9,99zł

Hairmilk, Mleczna odżywka do włosów o normalnej strukturze
Hairmilk Mleczna odżywka pielęgnująca stworzona specjalnie by regenerować włosy o normalnej strukturze bez obciążania. Pielęgnująca formuła specjalnie dopasowana jest do normalnej struktury włosów. Ułatwia rozczesywanie i sprawia, że włosy są lśniące i sprężyste.
Aqua,Cetyl Alcohol,Myristyl Alcohol,Dimethicone,Stearamidopropyl Dimethylamine,Lanolin Alcohol (Eucerit®),Hydrolyzed Milk Protein,Panthenol,Silicone Quaternium-18,Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride,Coco-Betaine,Trideceth-6,sodium Chloride,Trideceth-12,C12-15 Pareth-3,cocamidopropyl Betaine,Lactic Acid,Phenoxyethanol,Limonene,Linalool,Geraniol,Benzyl Alcohol,Citronellol,Alpha-Isomethyl Ionone,Parfum


Kosmetyk znajduje się w plastikowej niebieskiej butelce. Przez którą nie możemy kontrolować zużycia produktu. Z wygodnym otwarciem który różni się od szamponu tylko tym,że stroi na dozowniku. Opakowanie klasyczne jak dla kosmetyków firmy Nivea. Szafa graficzna przyjemna dla oka. Odżywka jest w kolorze mlecznym o konsystencji dość zwartej, gęsto kremowej.Odżywka pachnie jak krem Nivea w niebieskiej tubce.Nie oczekuję od tej odżywki zbyt wiele. Chociaż sprawdziła się całkiem fajnie. I spełniła moje oczekiwania. Czyli nałożona na oczyszczone włosy, na całą ich długość na chwilę. Pozwala mi się cieszyć nawilżonymi włosami które prosto i łatwo się rozczesują. Nie są obciążone, za to są lekkie i sypkie.

200 ml/9,99zł

Hairmilk, ekspresowa, regenerująca odżywka do włosów o normalnej strukturze

NIVEA® Hairmilk Ekspresowa odżywka regenerująca zaspokaja 7 potrzeb włosów o normalnej strukturze. Stworzona by ekspresowo i bez obciążania regenerować włosy. Pielęgnująca formuła specjalnie dopasowana jest do normalnej struktury włosów. Sprawia, że włosy ekspresowo stają się sprężyste i piękne.
Aqua, Cyclomethicone, C15-19 Alkane, Glycerin, Ceteareth-20, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Panthenol, Behentrimonium Chloride, Polyquaternium-16, Dimethicone, Dimethiconol, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Cetrimonium Chloride, Sodium Chloride, Dipropylene Glycol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Citral, Parfum.

Kosmetyk znajduje się plastikowej niebieskiej butelce. Opakowanie jest lekko przezroczyste,więc możemy kontrolować zużywanie kosmetyku. Z wygodnym atomizerem,który wydobywa bardzo drobną mgiełki. Szafa graficzna przyjemna dla oka. Odżywkę przed użyciem musimy dobrze wstrząsnąć.Ponieważ widać,że posiada dwie warstwy, jedną mleczną i drugą bardziej przeczystą. Po rozmieszaniu wydobywa nam się mleczna wodnista mgiełka. Którą nakłada się na podsuszone lub suche włosy. Z tego kosmetyku jestem bardzo zadowolona. Bardzo rzadko używam takich odżywek bez spłukiwania. Ponieważ przeważnie obciążają moje włosy. Na szczęście ta sprawdza się u mnie super. Nie obciąża moich włosów, za to świetnie się po niej rozczesują i pięknie pachną.;)

200 ml/14,99zł
Mleczna kuracja do włosów, sprawdziła się u mnie całkiem fajnie. Najbardziej polubiłam ich zapach, pachną jak krem nivea w puszce. Ceny także są całkiem przystępne, na pewno jeszcze bardziej na jakieś fajnej promocji. Warto wspomnieć,że nivea wypuściła tą linie z myślą o strukturze naszych włosów: włosy cienie, włosy normalne, włosy grube.
Więc możemy dobrać kosmetyki do grubości naszych włosów.

Mieliście już do czynienia z mleczną kolekcją kosmetyków od Nivea ?

Pozdrawiam

24 komentarze:

  1. pierwszy raz widzę tą serię, recenzja bardzo kusząca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki Nivea i stosuje ich od lat ;) Więc na pewno na tą serie także się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy się u Ciebie sprawdzi.

      Usuń
  3. To pudełeczko mnie rozwesela;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat lubię odżywki bez spłukiwania bo moje włosy są suche i takie kosmetyki je dociążają a nie obciążają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż także używa odżywek bez spłukiwania a ja tak ogólnie za nimi nie przepadam. Chociaż ta całkiem fajnie się spisuje.

      Usuń
  5. Mam szampon ale za krótko go używam żeby coś więcej o nim powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to "mleczne" opakowanie :D Szamponu niestety nie mogłabym używać do mojego wrażliwego skalpu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może sprawdziła by się u ciebie ta odżywka w sprayu :) Opakowanie jest świetne ;)

      Usuń
  7. Ciekawa jestem jakby się u mnie spisała linia do włosów cienkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam te kosmetyki i widzę, że teraz szał na to, ale nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie znam ale też wybrałabym opcje do włosów cienkich 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że jest taka możliwość wyboru :)

      Usuń
  10. Mam ten zestaw. Nie powala na kolana, ale jest poprawny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz moje włosy nie są bardzo wymagające i ten zestaw sprawdza się całkiem fajnie.

      Usuń
  11. Ja również miałam okazję testować tę serię :) Osobiście jestem zadowolona z jej działania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.