niedziela, 2 lutego 2014

RECENZJA Bingo Spa Kuracja do włosów z 40 aktywnych składników

*Opinia Producenta*
Kuracja zawiera roślinny kompleks ponad 40 aktywnych składników, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek włosa i skóry głowy.
Dzięki nim kuracja BingoSpa do włosów:
- wzmacnia cebulki włosów,
- zapobiega wypadaniu włosów, działa ochronnie, głęboko oczyszcza skórę głowy,
- działa przeciwtrądzikowo i przeciwłupieżowo,
- reguluje nawilżenie,
- reguluje wydzielanie sebum,
- likwiduje podrażnienia skóry,
- neutralizuje wolne rodniki,
- poprawia ukrwienie skóry głowy,
- chroni naturalny odcień włosów.

*Skład*


*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Standardowy plastikowy mleczno przezroczysty słoik,przez który widać ile nam pozostało produktu.Wieczko jest w kolorze zielony.Na opakowaniu znajdują się wszystkie ważne informacje tak jak skład,data ważności czy opinia producenta.
+/-KONSYSTENCJA,KOLOR 
Produkt jest w kolorze mleczno białym o bardzo rzadkiej konsystencji która przecieka przez palce.Na szczęście nie ścieka z włosów.

+/-ZAPACH
Prawie każdy kosmetyk z firmy Bingo Spa ma dziwny zapach który nie zbyt mi się podoba.W tym przypadku jest podobnie ponieważ produkt pachnie jak płyn do płukania prania który utrzymuje się się na włosach kilka godzin.Na szczęście zapach nie jest zbyt uciążliwy i nie przeszkadza mi.

+POJEMNOŚĆ,CENA
500 ml kosztuje 16 zł

+/-WYDAJNOŚĆ
Dziś właśnie zużyłam go do końca wystarczył mi na około 14 użyć  włosy do pasa.Moim zdaniem przy pojemności 500 ml to mało.
+SKŁAD
Przykro mi,że nie rozpisałam skłądu,ale z tego opakowania nie da tego odczytać zbyt dokładnie :( Prosiłam firmę dwa razy żeby mi napisały skład,ale nie dostałam odpowiedzi.Daje mu plus za skład że prawie cały skład to ekstrakty

+/DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki z firmy Bingo Spa możemy kupić na stronie producenta Tu oraz w sklepach zielarsko-kosmetycznych.Dziewczyny który mieszkają w Kielcach prawie cały asortyment kosmetyków Bingo Spa można kupić w jednym sklepie w Galerii Korona.

+DZIAŁANIE
Czytałam o niej wiele pozytywnych opinii jak i negatywnych.Więc jak dostałam go w swojej łapki byłam ogromnie ciekawa jak się u mnie sparwdzi.Nie będę was trzymać w nie pewności jestem z niej bardzo zadowolona.Nakładam ją na całe włosy  i także skórę głowy.Troszkę się bałam,że obciąży moje włosy albo podrażni skórę głowy.Chociaż nie było czego się bać. Ponieważ nic złego mi nie zrobiła.Za to moje włosy są po niej takie miękkie śliski i lśniące.Rozczesują się bez żadnego problemu.

*Podsumowanie*
Teraz już wiem,że to nie ostatnia maska z BigoSpa którą używam.Nie jest zbyt wydajna,ale cena jest niska więc mogę jej wybaczyć.Zapach też nie jest zbyt specjalny,ale za takie działanie mogę go znieść ;)




Dziewczyny miałyście kiedyś z nią do czynienia? a może z inną maską do włosów ? Byłyście z niej zadowolone ?



Pozdrawiam 
 

38 komentarzy:

  1. Ja mam problem ze znalezieniem BingoSpa stacjonarnie ale jak trafię na pewno wypróbuję coś do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście jest wiele sklepów gdzie można kupić kosmetyki Bingo Spa nawet jak pojadę do mamy do Radomia mogła bym odebrać kosmetyki Bingo Spa stacjonarnie bo tam mają swoją siedzibę ;)

      Usuń
  2. Jeśli jest tu ktoś z Żyrardowa to mogę powiedzieć że maski Bingo spa są do kupienia w sklepie Mydlarnia Pod Aniołem na ulicy Narutowicza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam maskę z spiruliną i keratyna z Bingo Spa i czeka w kolejce bo teraz używam maski latte ale dzięki za recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą kurację już na wykończeniu, ale też byłam z niej zadowolona i dlatego wybrałam sobie następną maskę tym razem z masłem shea i algami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he jestem z niej zadowolona bo w sumie jeszcze jej trochę mam ;)

      Usuń
    2. Ja właśnie także wybrałam sobie tą maskę z masłem shea i algami :)

      Usuń
    3. Ja właśnie końcówkę mam na włosach :)

      Usuń
  5. Fajnie, że nie obciąża :) Ja jeszcze nigdy nie miałam maski BingoSpa, będę musiała się kiedyś na jakąś skusić ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam wersję z spiruliną,ale mnie nie zachwyciła,ale na tą wersję z chęcią bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

  7. inne maski Bingospa na szczęście są gęściejsze i wydajniejsze ;) choćby drożdżowa ;)

    a łupiez do dziś leczę po tej, ponad 3 miesiące ale już bliżej końca.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę :( to współczuje mi na szczęście krzywdy nie zrobiła

      Usuń
  8. Wydajność faktycznie bardzo kiepsko. Mi Biovaxy o pojemności 250 ml wystarczają na conajmniej 15 użyć..

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam maskę z Bingo spa z drożdżami, ale czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ją właśnie kupiłam i będę testować, ciekawe jak się u mnie spisze

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście zapowiada się fajnie, muszę jej poszukać stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie lubie kosmetykow bingospa. wszystkie moim zdaniem sa fatalne. ekstrakty to nie wszystko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wiadomo no szkoda,że nie mogę tego składu rozszyfrować ale na szczęście na moich włosach ta maska się sprawdziła i nie zrobiła mi żadnej krzywdy.

      Usuń
  13. wzięłam teraz ich maskę do testów, więc zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po Twojej recenzji koniecznie muszę się skusić na jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te maskę i na moich włosach jest wydajna, aż za bardzo bo używam i ciągle się nie kończy. Też mam długie włosy, ale cienkie, wiec to może dlatego używam mniej:) Jest dobra, ale u mnie lepiej działają maski z biovaxu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam, ale wydaje mi się, że zapach by mi nie pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem nieźle działa, ale szkoda że producent nie postarał się z zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie w okolicy nie mam dostepu do tych kosmetyków, nie mam pojęcia dlaczego..

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się wreszcie na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko mam ochotę kupić kolejną tą samą maskę do włosów a w tą z miłą chęcią się zaopatrzę ;)

      Usuń
  20. Hmmm wygląda na to że jest przeznaczona dla moich włosów, bo dokładnie takie mam - słabe, wypadające i po latach farbowania. Jeśli zauważę ją gdzieś stacjonarnie, być może trafi do mojego koszyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam pisać,że włosy mi o wiele mniej wypadają,ale nie wiem czy to jest jej zasługa a możliwe ;)

      Usuń
  21. Zachęciłaś mnie do zakupu jej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje,że ty także będziesz z niej zadowolona

      Usuń
  22. nigdy nie miałam tej maski, obecnie moje ulubione to maski do włosów z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem w trakcie jej używania, została mi połowa, u mnie sprawdza się bardzo podobnie, jest dobra, też mi niepodchodzi zapach, ale przynajmniej pachnę czysto i świeżo przez 3 dni ;) no i niestety jest mało wydajna, użyłam jej 5-6 razy i jestem w połowie, a nie mam bardzo długich i gęstych włosów :( Większąść ją odradza, a ona jest naprawdę dobra ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.