piątek, 14 lutego 2014

Kto testuje ze Mną ;) Zapraszam na Rozdanie

 Do wygrania jest 
1.Lirene Youngy 20+ Balsam z jabłkiem zmysłowa jędrność
2.Lirene Youngy 20+ Migdałowe mleczko do mycia ciała
3.Lirene Cera sucha regenerująco-nawilżający krem odżywczy na noc
4.Under Twenty Termoaktywny peeling wygładzający
5.Eveline krem do rąk młode dłonie 8w1


Regulamin Konkursu 
Kosmetyki są nowe
Konkurs trwa od 14 Lutego do 10 Marca
Nagrodę wylosuję w ciągu dwóch kolejnych dni
Nagrody zostanie wysłana tylko na terenie Polski
Osoby niepełnoletnie muszą mieć zgodę rodziców
Na adresy zwycięzców czekam do 3 dni w razie nie podania losuję kolejną osobę
Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 272 z późniejszymi zmianami).


Co trzeba zrobić:

MUSISZ

- Publicznie obserwować mojego bloga 1 los

DODATKOWO   
-Możesz polubić  Piękno jest w nas na FB KLIK 2 los 
-Możesz dodać mojego bloga do Kręgów  2 losy
-Osoby które obserwowały mnie przed Rozdanie 1 los
-Osoby które znajdują się w 20 najczęściej komentujących :) 2 los 

 -Możesz dodać info o rozdaniu w pasku bocznym Twojego bloga 3 losy
-Można także udostępnić post na Facebook 3 losy  


Do zdobycia 14 losów ;)

 

33 komentarze:

  1. Kochana masz literówkę w formularzu (polub bloga Pikno jest w nas)
    I w nagrodach w 3 punkcie jest cena zamiast cera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale w formularzu już nie mogę zmienić po prostu nie można było wpisać ę widocznie całkowicie zjadło mi tą literkę a nie zauważyłam ;(

      Usuń
  2. zgłosiłam się pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłane ;)
    Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w candy na moim blogu ;)
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. poszło i moje zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.