niedziela, 9 lutego 2014

Zrób to sama Lawendowa sól do kąpieli ;)

Co nam będzie potrzebne
Sól morska gruboziarnista
Olejek eteryczny Lawendowy
Barwnik fioletowy 
Suszona lawenda 
Olejek jaśminowy 
Troszkę wody lub mydła w płynie np biały jeleń 
Miseczka
Łyżka
Opakowanie na gotową sól


Teraz wszystko po kolei 
Do miseczki dodajemy odpowiednią ilość soli
3 łyżki olejku jaśminowego możecie dodać inny nawet oliwę z oliwek.
Barwnik rozmieszamy z wodą można także rozmieszać go z mydłem w płynie bezzapachowym.
Następnie dodajemy około 20 kropli olejku eterycznego o zapachu Lawendy
Na sam koniec dodajemy suszoną lawendę około 2 łyżki
Dokładnie wymieszaną sól przekładamy na suchy ręcznik papierowy i pozostawiamy na dobę.Pamiętając żeby rozłożyć ją cienką warstwą wtedy szybciej nam przeschnie.Musi dokładnie wyschnąć żeby nie przyklejała się w pojemniku w którym ją przesypiemy 

Gotowy produkt



Prostu i łatwy sposób ;)
Pozdrawiam

29 komentarzy:

  1. gdybym miała wannę, napewno bym takie cudo sobie sprawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wykorzystać do kąpieli stóp lub dłoni ;)

      Usuń
  2. Jajć :) Mi by się pewnie nie udało ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest takie proste Kochana że na pewno się uda

      Usuń
  3. Szkoda, że nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo ale super!
    ty to masz pomysłów kochana :)
    a moze stwórz jakiś przepis na maseczkę? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę napisać kilka fajnych pomysłów ale sama takich nie używam ;)

      Usuń
  5. kurde jakie to proste i pomyslowe, ja mam wanne wiec wykorzystam pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaki fajny pomysł < 3 Też sobie tak zrobię : ) Blog cudowny < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. robiłam już kiedyś, ale ja zdecydowanie wolę kule niż sole :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda w tym pojemniku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie przepisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie sie prezentuje ta sól aż zachęca do kąpieli;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Twoją serię "zrób to sama" - pokazujesz praktyczna zastosowania produktów codziennego użytku. Nie musimy wydawać miliony monet, a przy tym jest niezła zabawa!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł :)
    I po co ja dzisiaj gotową sól lawendową kupiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł!! :) chociaż ja należę do osób, które są zbyt leniwe żeby samemu zrobić to, inna sprawa że nie używam soli.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie cuda wykonane samodzielnie;) ogromna satysfakcja!:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przypuszczałabym że to takie łatwe. W sumie to nie zastanawiałam sie nad tym;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste i szybkie a jaka przyjemność w kąpieli:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.