czwartek, 6 lutego 2014

Zakupy i Dalsze współprace

Zakupy :)
Mój nowy nabytek czyli czarna torebka  Reserved z nowej kolekcji.To była po prostu miłość od pierwszego wejrzenia.Przeszłam całą galerie byłam w rożnych sklepach i nic mi się nie podobała.Po ujrzeniu tej torebki powiedziałam do siebie musi być moja.Jest po prostu piękna i od dawna szukałam takiego fasonu a że jestem wzrokowcem i przeważnie jak coś mi wpadnie w oko to mogę przejść tysiące sklepów i tak wrócę po nią.

Barwniki spożywcze kupiłam podstawowe kolory czyli żółty,niebieski i czerwony dodałam jeszcze fiolet 
Przy zakupię barwników zauważyłam,że sprzedawca ma w swojej ofercie także aromaty do ciast.Które wykorzystam do swoich domowych przepisów np babeczki  do kąpieli.:) Wybrałam aromat Truskawki,toffi,tropikalny,mięta i śmietanka ;)
Skończył mi się Hydrolad lawendowy i polowałam na wodę różaną i wreszcie ją znalazłam w sklepie zielarsko-kosmetycznym.Kupiłam od razu dwie butelki na zapas 250 ml za 8 zł wystarczą mi na około 3 miesiące ;)  

Dalsza Współpraca z firmą Cleanic

Do testów dostałam
Delikatne płatki kosmetyczne
Patyczki kosmetyczne do korekty makijażu i demakijażu
Chusteczki do demakijażu z płynem micelarnym
Chusteczki nawilżające do peelingu.


Dalsza współpraca z firmą Firmoo
Link do strony KLIK
Dalsza współpraca z firmą Bingo Spa
Link do strony KLIK
Do testów mogłam wybrać kosmetyki z ich strony za kwotę 50 zł.Wybrałam sobie maskę do włosów z masłem shea i algami oraz żel pod prysznic słodkie migdały i biała glinka oraz Błoto termalne z oligominerałami,ale dostałam Błoto algowe w którym przeraża mnie jego pojemność.

Współpraca z firmą NewitaLash
Link do strony KLIK

Co was najbardziej ciekawi ?:)
Pozdrawiam



52 komentarze:

  1. Gratuluję współprac;) i torebka rzeczywiście cudna:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. same cudeńka ;)
    ale torebka tu wygrywa, przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. produkty Cleanic mnie interesują te peelingujace chusteczki
    i NewitaLash serum;)

    a torebka cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i milych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torebka jest przepiękna, nawet nie wiesz jaką mam teraz ochotę kupić sobie taką samą!:D No i gratuluję współprac, przede wszystkim tej z NewitaLash :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wygladała Twoja pierwsza współpraca

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torba, bardzo w mim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna torebka, uwielbiam wodę różaną, z bingo wybrałam ten sam kremowy żel

    OdpowiedzUsuń
  9. o okularki to chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna torebka. PAsuje niemalże do każdej kreacji. Muszę wypróbować wodę różaną, ostatnio wiele o niej słyszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wodę różaną używam ją już około 1,5 roku

      Usuń
  11. Wow ile paczuszek, do aktualnej edycji bingospa też udało mi się załapać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba jest mega ^^
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę udanych testów i zabawy z barwnikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa już się jakiś czas temu zaczęła ;)

      Usuń
  14. fajna ta torebka :)
    a ciekawi mnie maska Bingo Spa

    OdpowiedzUsuń
  15. te aromaty muszą być wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. newitalash! <3 też mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka bardzo mi się podoba ;) Gratuluję współprac ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka śliczna <3 w wodę różaną muszę się zaopatrzyć, a jeśli chodzi o współprace to gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna torebka, z resztą w Reserved to akurat podoba mi się większość torebek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna torebka, chętnie zobaczę Cię w tych nowych okularach z Firmoo

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, współpracujesz z wieloma firmami :))
    Ładna toorba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga prowadzę już kilka ładnych lat więc udało mi się nawiązać kilka fajnych współprac ;)

      Usuń
  22. podoba mi sie torebka, o platkach peelingujacyh czytalam kiepskie recenzje ciekawe jak tobie sie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chętnie poczytam o składach i zastosowaniu tych barwników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli pojawią się ciekawe wpisy i pomysły :)

      Usuń
  24. ja jestem ciekawa odżywki do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Torba skradła cały wpis :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.