czwartek, 20 lutego 2014

RECENZJA Flax Mythos Oliwkowe masła do ciała z Grantem

***Opinia Producenta***
Zapewnia głębokie nawilżenie, stymuluje regenerację i odbudowę komórek. Idealne dla skóry suchej. Doskonałe do stosowania po kąpieli.
Produkt wolny od parabenów, silikonów i GMO EDTA, BHT, barwników syntetycznych.Substancje aktywne: masło oliwkowe, granat, masło shea, olejek migdałowy, lecytyna, witamina E.
***Skład***
Aqua(woda), Ethylhexyl Palmitate(emolient), PEG - 100 Stearate(emulgator), Glycerin Stearate(zmiekczacz),Caprylic/Caproc Triglyceride(mieszanka roślinnych kwasów tłuszczowych),Glycerin(nawilżacz), Prunus Amygdalus Dulcis Oil(olej migdałowy), Cetearyl Ethylhexanoate(emolient),Stearic Acid(stabilizator emulsji), Cetearyl Alkohol(emulgator),Butyspermum Parkii (Shea) Butter(masło shea), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil(oliwa z oliwek),Cetryl Esters(emolient),
Acrylates /C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer(zagęstnik),Lecithin(naturalny emulgator),Sodium Hydroxide(wyrównuje ph),Punica Granatum fruit Ectract(ekstrakt z Granata),Tocopherol(witamina E), Hydrogenated Olea Europaea (Olive) Fruit Oil(olejek rycynowy),Helianthus Annuus Seed Oil(olej słonecznikowy),
Tetrasodium Glutamate Diacetate(składnik chelatujący),Benzyl Alkohol(konserwant),Dehydroactic Acid(konserwant), Phenoxyethanol(półsyntetyczny środek konserwujący), Parfum(składnik zapachowy), ,Benzyl Alcohol(konserwant),Benzyl Salicylate(składnik kompozycji zapachowej),Geraniol(składnik zapachowy),Butylphenyl Methylpropional(składnik zapachowy),Linalool(składnik zapachowy),Hexyl Cinnamal(składnik zapachowy),Limonene(składnik zapachowy),Alpha-Isamothyl Ionone(składnik zapachowy)

  dobre składniki (oleje, ekstrakty, nawilżacze), raczej neutralne, konserwanty i składniki na które trzeba zwrócić uwagę, bo nie każdy je toleruje.


***Moja Opinia***
+OPAKOWANIE
Produkt znajduje się w  standardowym plastikowym białym słoiczku.Wykonany z dość solidnego plastiku.Bardzo podoba mi się szafa graficzna jest prosta i schludna.Po otwarciu wieczka ukazuje nam się plastikowa osłonka która ochrania nasz kosmetyk.Opakowanie naprawdę jest bardzo dobrze zrobione i nie bałam bym się go zabrać ze sobą w podróż do walizki.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Masło ma lekko żółtawy kolor i konsystencję typowego zbitego masła.Nie ma problemu z aplikacją go na skórze bardzo ładnie się rozprowadza.Jak nałożymy zbyt dużo produktu tworzy smugi,ale bardzo szybko się wchłaniała.Chociaż mi to nie przeszkadza ponieważ ja go zawszę używam wieczorem.
+ZAPACH
Produkt pachnie przyjemnie delikatnie a za razem słodko.Jest dość długo wyczuwalny na skórze,ale zapach nie jest męczący 

+/-POJEMNOŚĆ,CENA
200 ml kosztuje 31,45 zł 

+WYDAJNOŚĆ 
Nie potrzebujemy dużo produktu żeby nawilżyć naszą skórę.Przy codziennym stosowaniu na 5  tygodnie na pewno by wystarczył :)

+SKŁAD 
Nie znajdziecie w nim parabenów, olei mineralnych, EDTA, silikonów, genetycznie modyfikowanych roślin, sztucznych barwników. Powyżej znajdziecie więcej szczegółów, co dokładnie znajdziecie w tym składzie

+INNE WERSIE ZAPACHOWE .
Oliwkowe masło do ciała z Lawendą 
Oliwkowe masło do ciała z Papają
Oliwkowe masło do ciała z wanilią i kokosem 
Oliwkowe masło do ciała z zieloną herbatą
Oliwkowe masło do ciała z miodem
Oliwkowe masło do ciała z aloesem

-/+DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki z firmy Mythos można kupić tylko w sklepie internetowym TU KLIK 
Na stornie można także znaleźć listę w jakich sklepach i aptekach możemy spotkać te kosmetyki stacjonarnie KLIK
+DZIAŁANIE
Na tle innych maseł do ciała ten wypada bardzo dobrze ponieważ przeważnie producent nam opisuje produkt jako masło a konsystencja bardziej przypomina krem albo nawet balsam.W tym przypadku konsystencja jest typowego masła które bardzo dobrze rozprowadza się po skórze.Pozostawia ją gładką pachnącą i nawilżoną aż do następnej kąpieli.

*Podsumowanie*
Polubiłam się z tym masełkiem ma przyjemny skład bardzo ładny zapach i dobrze nawilża skórę.

Link do sklepu KLIK
 
Uprzejmie dziękuję firmie Flax za udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz za zaufanie oraz serdeczność w stosunku do mojej osob

Mieliście kiedyś do czynienia z tym masełkiem? Macie na niego ochotę ? :)

Pozdrawiam

29 komentarzy:

  1. Nie miałam ale mnie już zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam produktów tej firmy. Ponieważ lubię masełka pewnie kiedyś po nie sięgnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale jakoś ni mogę wykończyć tych swoich zapasów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje zapasy kończę powoli ale jak coś już otworze to muszę wykończyć do końca.

      Usuń
  4. Rozlewanie się kremów w podróży to okropna katorga :P i dla na s i dla naszego bagażu. Fajnie, ze ma naturalny sklad. Pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszą mnie produkty tej firmy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam maskę do włosów i masło do ciała i z obu produktów jestem zadowolona.

      Usuń
  6. Z masełkami tej marki nie miałam do tej pory przyjemności, niestety naczytałam się mało przychylnych opinii na temat ich wchłaniania i nawilżania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się przesadzi z ilością wiadomo,że produkt się będzie troszkę wolniej wchłaniał co do nawilżenie jest bardzo mocne

      Usuń
  7. właśnie tak to jest , że jakieś fajne kosmetyki najczęsciej można dostać tylko w necie ! Ale cóż brzmi świetnie ! Chętnie bym sięgnęła po vaniliowe ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak zawszę jest co nas kusi to jest ciężko dostępny

      Usuń
  8. Firmę kojarzę z internetu, ale nie używałam ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kosmetyki można kupić tylko przez internet

      Usuń
  9. powiem Ci szczerze, że zachęciłaś mnie do niego! :D chociaż cena lekko mnie odpycha ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doliczyć jeszcze przesyłkę to troszkę drogo :(

      Usuń
  10. Szkoda, że te kosmetyki nie są dostępne stacjonarnie, bo widziałam już kilka recenzji, na ogół "na tak" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj akurat lukałam na te masełka, bo jestem maniaczką wszelkich fajnych smarowidełek i chyba jakieś zakupię :)

    http://agawkrainieczarow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam masła do ciała i mam ich kilka w zapasie ;)

      Usuń
  12. Lubię, gdy masła/balsamy szybciutko się wchłaniają ;) Zapowiada się bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zimą nie przeszkadza jak masło się troszkę dłużej wchłania ;)

      Usuń
  13. Wydaje się być całkiem fajne - miło by było móc je przetestować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale może warto zamówić :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)--> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostępność w sklepie internetowym nieco go u mnie skreśla, wolę sama iść, obejrzeć, porównać no i nie płacić za wysyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.